Maar daarvoor ben je een man.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, als ik zo vaak mijn tas vergat ging handig toch echt boven mooi.
En ze hoeft toch ook niet gelijk zo'n big-ass reisrugzak.:P
Dat weet ik maar mooie vrouwen kunnen dat hebbenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar daarvoor ben je een man.
Bob. is vrouw.
Vaak. Niet altijd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
JA!
vrouwen geven ook altijd hun vriendjes de schuld van alles!![]()
Ik heb daar wel eens naar gevraagd, maar het schijnt dat ik alles heel gemakkelijk accepteer en relativeer en dat ze daarom beter op/tegen mij durven te zeiken ofzo.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Blijkbaar doe je dan toch iets fout dat ze aldoor op je zitten te zeiken.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:17 schreef Mike het volgende:
kikoooooo, blijft maar schelden, week weg.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Een goede vrouw ziet ook wel in dat zij ook wel es wat fout doet.
Niet dus.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar ze zal het niet toegeven en het zo draaien dat de man alsnog de schuld krijgt.
Met zn nutteloosheid ook. Mooi.quote:
Klinkt logisch. Laat je over je heen lopen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:33 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens naar gevraagd, maar het schijnt dat ik alles heel gemakkelijk accepteer en relativeer en dat ze daarom beter op/tegen mij durven te zeiken ofzo.![]()
Ik lach mijn vriendin ook regelmatig uit als ze weer eens onnodig boos doet, ik doe alleen boos terug of mee als het ergens op slaat.
Ik heb dan ook zelden ruzie met vrouwen.
Jij hebt duidelijk een spannend topic gemist.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het jou zal staan als man zijnde.
Wat ik zeg, als het ergens op slaat, reageer ik er wel op. Meestal slaat gezeik en gezeur van vrouwen nergens op.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Klinkt logisch. Laat je over je heen lopen?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk een spannend topic gemist.
En nog besluipt het gevoel me dat ik veel te veel meeneemquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
Het is handig dat je koffer half leeg is. Daarvoor ben je een man, omdat die niet te veel mee wil nemen
Die neem ik mee in m'n rugzak, ander is de busreis zo vervelendquote:
Mwa, ik heb het liefst zo min mogelijk aan mijn schouders, die kunnen namelijk niet zo veel hebben. Dus iets wat ik aan mijn stuur kan hangen is het prettigste.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, als ik zo vaak mijn tas vergat ging handig toch echt boven mooi.
En ze hoeft toch ook niet gelijk zo'n big-ass reisrugzak.:P
Lijkt me leuk.quote:
Zoietsquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:49 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Lijkt me leuk.![]()
Een terras met bier bedoel je?
Ik ga ook naar mijn ouderlijk huis op Koninginnedag, hetzij vrijwillig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:32 schreef Peterselieman het volgende:
Moet op Koninginnedag zelf al weer naar mijn ouderlijk huis toe. De dag erop moet ik werken namelijk
Hossen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
Grote Markt maar dacht ik zo
Idd.quote:
Ga je ook naar de sneak?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:57 schreef Luco het volgende:
! Heerlijke nostalgie zo op deze avond. Straks nog gezellig naar de film
.
Is primaquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:31 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Idd.![]()
We msn-en/bellen nog wel (eind v/d middag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |