Milaanquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Waar gaan jullie morgenavond allemaal heen?
Was dat niet paar dagen/weken terug ook al? Dat je je tas in ruil voor 2 kratjes bier terugkreeg?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:19 schreef Bob. het volgende:
Oh crapcrapcrap, ik heb het geloof ik weer gedaan, mijn tas buiten aan mijn fiets laten hangen.![]()
Waar zijn de zwervers die hem voor geld terug brengen als je ze nodig hebt?
En mijn bril zat er in, mijn ouders gaan me vermoorden.
Er zat ook echt niks nuttigs voor iemand in, dus nu eerst maar eens langs het politiebureau.![]()
ARRG, ik leer ook nooit.
Het is vooral heel erg dom.quote:
In Groningen is het volgens mij sowieso veeeeeel duurder dan landelijk, ivm de grote aantallen aanvragen door lakse studenten (geen grap).quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:45 schreef Luco het volgende:
[..]
Was dat niet paar dagen/weken terug ook al? Dat je je tas in ruil voor 2 kratjes bier terugkreeg?
Of was dat iemand anders?
Ik hoop dat ze 'm gevonden hebben. Ik ben afgelopen vrijdag m'n portemonnee kwijtgeraakt in de AH Helperplein en die is nog niet terecht. Heb gister dus even 120 euro af mogen tikken bij de gemeente voor een spoedaanvraag Identiteitskaart...
Ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:47 schreef kikoooooo het volgende:
regent het zo hard in Groningen?
Goede zaakquote:Snelrecht in Groningen rond Koninginnedag
Uitgegeven: 28 april 2009 12:19
Laatst gewijzigd: 28 april 2009 12:19
GRONINGEN - Het Openbaar Ministerie (OM) in Groningen past rond Koninginnedag snelrecht toe.
Verdachten die tijdens de Koninginnedagfeesten worden aangehouden, krijgen direct een beslissing van officier van justitie uitgereikt en moeten zonodig binnen twee weken voor de rechter verschijnen, zo meldde een woordvoerster van het OM dinsdag.
Volgens de zegsvrouw geldt het snelrecht niet voor ernstige of complexe overtredingen waarvoor meer onderzoek nodig is.
Hulpverleners
Zaken die wel snelrechtwaardig zijn, zijn onder meer mishandeling, openlijke geweldpleging, bedreiging en vernieling. Er is speciale aandacht voor geweld tegen hulpverleners en politieagenten, aldus de woordvoerster.
De snelrechtprocedure geldt van woensdag 29 april tot en met vrijdagochtend 1 mei in de hele provincie Groningen. Volgens het OM is het de bedoeling dat het snelrecht preventief werkt.
1 minuut van 't Noorderstation af.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Boem-dikkel, waar woon jij nou eigenlijk ook maar weer?
Oh cool. Dan kom ik mss vrijdag vlakbij je huis.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
1 minuut van 't Noorderstation af.
In Leeuwarden scheen de zon net nog, hier net aangekomen en meteen zeiknat geworden.quote:
Ah, jij bent de nieuwe buurman van onze kerk?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dan woon ik 6 of 4 minuten lopen bij je vandaanquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Welke kerk!? Ik woon vlakbij die Super de Boer in de kerkstraat, dat wel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ah, jij bent de nieuwe buurman van onze kerk?
Da's niet 1 minuut van het Noorderstation.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Welke kerk!? Ik woon vlakbij die Super de Boer in de kerkstraat, dat wel.
24.30 ¤ --->Nederlandse Identiteitskaartquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:51 schreef Bob. het volgende:
[..]
Het is vooral heel erg dom.![]()
En er was nu nog niks bij het politiebureau, hopelijk komt er later nog iemand.. Gelukkig zat er deze keer in ieder geval geen portemonnee in, dat dan weer wel.
Is een spoed ID echt zo duur Luco? Djeez.
Ik vertrek morgen naar Milaanquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:16 schreef Bob. het volgende:
Kon je niet even een weekje dan gewoon illegaal zonder ID rond lopen? 41 euro voor die paar dagen is ook wel zonde..
En wil het alsjeblieft even ophouden met regenen, ik moet over drie kwartier gaan roeien.
Misschien moet 'ie naar 't buutenlân.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:16 schreef Bob. het volgende:
Kon je niet even een weekje dan gewoon illegaal zonder ID rond lopen?
Friesland??? hahahahhah!!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Misschien moet 'ie naar 't buutenlân.
Dat klinkt wel kinky.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Hai Nietz.
Wat zijn jouw plannen voor morgennacht.
Het was geen hint.quote:
Studiereisje.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:28 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ah ja, dan is het wel handig.![]()
Wel cool, Milaan! Wat ga je er doen? Gewoon vakantie?
Kloptquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:32 schreef Bob. het volgende:
Ohja, jij deed ook farmacie he? Over die reis heb ik mijn clubgenootje wel eens gehoord!
Leuk!
Ik heb nog geen 100% zekerheid. Hoezeu?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Hai Nietz.
Wat zijn jouw plannen voor morgennacht.
België, ik moet werken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Waar gaan jullie morgenavond allemaal heen?
Bob. zou je niet beter een rugzak nemen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:19 schreef Bob. het volgende:
Oh crapcrapcrap, ik heb het geloof ik weer gedaan, mijn tas buiten aan mijn fiets laten hangen.![]()
Waar zijn de zwervers die hem voor geld terug brengen als je ze nodig hebt?
En mijn bril zat er in, mijn ouders gaan me vermoorden.
Er zat ook echt niks nuttigs voor iemand in, dus nu eerst maar eens langs het politiebureau.![]()
ARRG, ik leer ook nooit.
Nou, als ik zo vaak mijn tas vergat ging handig toch echt boven mooi.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Bob. draagt graag jurkjes en dan ga je toch niet een rugzak dragen aldoor.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, mooi hè?
Vrouwen in zomerjurkjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |