Oh, dat is wel jammer.quote:
Nja, blijkbaar wil je niet dat het mij boeit...quote:Op maandag 4 mei 2009 07:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom boeit het jou wat of ik hier aanwezig ben ?
En de examens zijn pas over 2 week, hoor.
moie.
Mwoah. Drie dagen zonder stroom gezeten, en waar we vandaag hadden moeten beginnen met het project ligt de boel momenteel grotendeels stil, vanwege een ernstig ongeval van een aantal projectdeelnemers gisteren. Afwachten dus.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:24 schreef Peterselieman het volgende:
He Jop. Hoe gaat het daar in Afrika?
Damn zeg. Dat is niet bestquote:Op maandag 4 mei 2009 18:43 schreef JH87 het volgende:
Ik weet nog niet zoveel, maar één heeft het niet overleefd en drie anderen waren gisteravond kritiek en schijnen nu aan de beterende hand te zijn. Van de andere passagiers zijn er acht overleden.
Mietjequote:Op maandag 4 mei 2009 18:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou, gezellig hier.
Ja, ik heb het vrijwillige deel van de examentraining van vandaag overgeslagen. Teveel cijfers![]()
Weet ik.quote:
Foei.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:16 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk wat ruikt het hier, blijken twee Chinezen op het balkon op een kleine BBQ hun vlees te bakken.
Ivm dodenherdenking lag Fok! 2 minuten stil.quote:
En terechtquote:Op maandag 4 mei 2009 20:22 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Ivm dodenherdenking lag Fok! 2 minuten stil.
Oh, dat had ik niet door.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:22 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Dat is al jaren zoquote:Op maandag 4 mei 2009 20:22 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:17 schreef Peterselieman het volgende:
Waarom zou je überhaubt de website van de SGP willen bezoeken?
Misschien moet je je eens verdiepen in hetgeen wat we herdenken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:12 schreef kikoooooo het volgende:
Kansloos om een forum uit te zetten trouwensDat is net zo kansloos als de SGP die op zondag geen website heeft.
Iets wat in de verste verte niets met een forum te maken heeft.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens verdiepen in hetgeen wat we herdenken.
Ik vind het terecht. We hebben in dit land afgesproken om op 4 mei om 20.00u twee minuutjes onze bek te houden uit respect voor alle slachtoffers van oorlogsgeweld en er zijn op dit forum nou eenmaal mensen die dat fatsoen niet kunnen opbrengen dus ik vind het niet meer dan terecht dat het forum dan even stil ligt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Iets wat in de verste verte niets met een forum te maken heeft.
ik heb ook een hekel aan mensen die dat fatsoen niet op kunnen brengen, zie mijn post eerder vanavond.Ik snap alleen de link met een online forum niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind het terecht. We hebben in dit land afgesproken om op 4 mei om 20.00u twee minuutjes onze bek te houden uit respect voor alle slachtoffers van oorlogsgeweld en er zijn op dit forum nou eenmaal mensen die dat fatsoen niet kunnen opbrengen dus ik vind het niet meer dan terecht dat het forum dan even stil ligt.
Zie het als een winkel, die is dan ook dicht.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ik heb ook een hekel aan mensen die dat fatsoen niet op kunnen brengen, zie mijn post eerder vanavond.Ik snap alleen de link met een online forum niet.
Ik vind tikken ook kletsenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ik heb ook een hekel aan mensen die dat fatsoen niet op kunnen brengen, zie mijn post eerder vanavond.Ik snap alleen de link met een online forum niet.
Ze waren er gisteravond al. Ik had wel verwacht dat ze nog gingen wachten met opbouwen ivm festiviteiten op de Grote Markt, maar die zijn er blijkbaar nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:13 schreef teigan het volgende:
Ik wilde net even op de webcam gluren of er ook markt was, maar ze zijn de kermis al aan het opbouwen..
Mja dat weet ik, maar vorig jaar was er volgens mij ook wat in de stad te doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:33 schreef Peterselieman het volgende:
Je moet dan ook bij de renbaan zijn daarbij het stadspark
Ga je daar nog heen PSM?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:33 schreef Peterselieman het volgende:
Je moet dan ook bij de renbaan zijn daarbij het stadspark
Wia Buze treed op op Podium Noordquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:28 schreef Atlanticus het volgende:
Weet nog niet, moet nog wel iets ophalen in de stad.
Eerlijk gezegd wil ik alleen gaan als de muziek me bevalt (nog geen idee welke bands er spelen).
Ah. Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wia Buze treed op op Podium Noord
quote:
MM.quote:
Op dat moment was ik ook net op het veld jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:10 schreef MaxMark het volgende:
Ben alleen even heengeweest voor Milow en heb daar een stuk of wat footoos geschoten, toen weer weggegaan
dus jij ramde m'n biertje uit m'n handquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:10 schreef MaxMark het volgende:
Ben alleen even heengeweest voor Milow en heb daar een stuk of wat footoos geschoten, toen weer weggegaan
Grote kans, ik heb iedereen op dat grasveld even aangetikt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:16 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
[..]
dus jij ramde m'n biertje uit m'n hand
kleine zilveren camera?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Grote kans, ik heb iedereen op dat grasveld even aangetikt.
toen ik probeerde om na milow het veld te verlaten bleek ik een kwartier in de rij voor de muntjes te staanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:23 schreef Peterselieman het volgende:
Muntenverkoop was vanmiddag trouwens een drama. Ze hadden te weinig muntjes
aight dan is het goedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het goede topic, want ik woon in Groningen
Had je vanavond moeten gaan, nergens rijen door de regenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:23 schreef Peterselieman het volgende:
Muntenverkoop was vanmiddag trouwens een drama. Ze hadden te weinig muntjes
Welke lui waren dat en hoe laat en waar traden ze op?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:28 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
[..]
aight dan is het goed
heb je die reggea (ofzo) gasten ook gezien?
Die vrouw had een stem!!!!!
Toen ben ik er ook nog even geweestquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:29 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Had je vanavond moeten gaan, nergens rijen door de regen
main stage, voor milow geloof ikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Welke lui waren dat en hoe laat en waar traden ze op?
Florian Wolff?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:31 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
[..]
main stage, voor milow geloof ik
naam ben ik kwijt
toen was ik al blutquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:29 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Had je vanavond moeten gaan, nergens rijen door de regen
Toen was ik er nog nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:31 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
[..]
main stage, voor milow geloof ik
naam ben ik kwijt
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:33 schreef Bob. het volgende:
Wageningen 5 mei was leuk.Maar ik heb de hele avond en ochtend gemist omdat ik moest treinen.
![]()
En wat staat er een enorm reuzenrad op de grote markt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |