Op dat moment was ik ook net op het veld jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:10 schreef MaxMark het volgende:
Ben alleen even heengeweest voor Milow en heb daar een stuk of wat footoos geschoten, toen weer weggegaan
dus jij ramde m'n biertje uit m'n handquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:10 schreef MaxMark het volgende:
Ben alleen even heengeweest voor Milow en heb daar een stuk of wat footoos geschoten, toen weer weggegaan
Grote kans, ik heb iedereen op dat grasveld even aangetikt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:16 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
[..]
dus jij ramde m'n biertje uit m'n hand
kleine zilveren camera?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Grote kans, ik heb iedereen op dat grasveld even aangetikt.
toen ik probeerde om na milow het veld te verlaten bleek ik een kwartier in de rij voor de muntjes te staanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:23 schreef Peterselieman het volgende:
Muntenverkoop was vanmiddag trouwens een drama. Ze hadden te weinig muntjes
aight dan is het goedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het goede topic, want ik woon in Groningen
Had je vanavond moeten gaan, nergens rijen door de regenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:23 schreef Peterselieman het volgende:
Muntenverkoop was vanmiddag trouwens een drama. Ze hadden te weinig muntjes
Welke lui waren dat en hoe laat en waar traden ze op?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:28 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
[..]
aight dan is het goed
heb je die reggea (ofzo) gasten ook gezien?
Die vrouw had een stem!!!!!
Toen ben ik er ook nog even geweestquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:29 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Had je vanavond moeten gaan, nergens rijen door de regen
main stage, voor milow geloof ikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Welke lui waren dat en hoe laat en waar traden ze op?
Florian Wolff?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:31 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
[..]
main stage, voor milow geloof ik
naam ben ik kwijt
toen was ik al blutquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:29 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Had je vanavond moeten gaan, nergens rijen door de regen
Toen was ik er nog nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:31 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
[..]
main stage, voor milow geloof ik
naam ben ik kwijt
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:33 schreef Bob. het volgende:
Wageningen 5 mei was leuk.Maar ik heb de hele avond en ochtend gemist omdat ik moest treinen.
![]()
En wat staat er een enorm reuzenrad op de grote markt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |