SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 91% gewijzigd door FritsVanEgters op 16-03-2009 23:46:35 ]Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Groningen.quote:illegal drug effects on pregnant women
Ik krijg laptop korting en treinkaartje korting.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:37 schreef MaxMark het volgende:
Benieuwd wat voor Google Ads hiervan gaan komen
Hoe zie je dat voor je? Dat ik de quote even aanpas?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:38 schreef 2cv het volgende:
Hier kan je nog wel een betere OP uit plukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Nog lang nietquote:Op maandag 16 maart 2009 23:30 schreef Bradley33 het volgende:
Voldoen we al aan de kwalificatie "rel" ? Want ik heb meer te doen vanavond.
*houdt witte vlag omhoog*quote:
You can call me Frits, Peter.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:45 schreef Peterselieman het volgende:
Nu kun je de goede OP wel uit wiki halen, FvE
Ik heb Sander (Slarioux) er op aangesproken, maar hij heeft er tot op heden niets mee gedaan. Dan Petre86 er maar eens op aan spreken.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:51 schreef 2cv het volgende:
Is die verklooide Wiki al elders bekend ? Of moet daar nog een topic over aangemaakt worden zodat die spambots er niet meer bij kunnen ?
Komt vanzelf welquote:Op maandag 16 maart 2009 23:52 schreef Bradley33 het volgende:
Ehm, Peterselieman. *schenkt bier in voor Peterselieman*
Wanneer komt mijn avatar op de userkaart van het topic? (ik verander niet meer)
Bob. heeft het begrepenquote:Op maandag 16 maart 2009 23:51 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat nou rel.![]()
Gewoon allemaal lief zijn.
Hoi! Jou ken ik niet!quote:Op maandag 16 maart 2009 23:59 schreef CylonNL het volgende:
Nu de OP toch AH gerelateerd is, welke AH in Groningen heeft nu de leukste kassameisjes?![]()
Ik kom zelf altijd in Helpman, daar zitten een paar hele schattige bij.
Stap 1: je stelt jezelf voor.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:59 schreef CylonNL het volgende:
Nu de OP toch AH gerelateerd is, welke AH in Groningen heeft nu de leukste kassameisjes?![]()
Ik kom zelf altijd in Helpman, daar zitten een paar hele schattige bij.
Ja, excuse moi.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Stap 1: je stelt jezelf voor.
Stap 2: je doet mee en zegt/vraagt wat je te zeggen/vragen hebt.
Welkom
Wat mij betreft niet nodig. Binnenstormen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:08 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Ja, excuse moi.
Ik kom inderdaad een beetje binnenstormen hier.
Ik had zin om te rellenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet nodig. Binnenstormen.
Ik ben 2cv en heb zin om te rellen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Stel je zelf eerst 's fatsoenlijk voor.
Maar dan vraag ik me toch af waarom je me steeds achtervolgd in de Jumboquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Stel je zelf eerst 's fatsoenlijk voor.
Is Bob. hier ?quote:
Haha, interesting.quote:
De Super de Boer met het schattige kassameisje was al dicht.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik me toch af waarom je me steeds achtervolgd in de Jumbo
jajaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De Super de Boer met het schattige kassameisje was al dicht.
Jij wordt door iedereen herkend daar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:32 schreef Grulez het volgende:
Had de Jumbo maar echt leuke kassameisjes... Laatst wel herkend door kassameisjes![]()
Is dat die Jumbo tegenover een ALDI (Hoe heet die straat ook alweer? - noordelijk van het centrum)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:32 schreef Grulez het volgende:
Had de Jumbo maar echt leuke kassameisjes... Laatst wel herkend door kassameisjes![]()
Korrewegquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:35 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Is dat die Jumbo tegenover een ALDI (Hoe heet die straat ook alweer? - noordelijk van het centrum)
Dan is ze er niet. Relleh !quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik weet niet, haar online status is verborgen.
* 2cv geeft PSM een duw.quote:
Het erge was dat ik niet in de Jumbo door een kassameisje werd herkend...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij wordt door iedereen herkend daar.
Ahja ik wou zeggen boterdiep, maar ik wist ook idd niet dat de korreweg ten noorden daarvan begon.quote:
Ahaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
Het erge was dat ik niet in de Jumbo door een kassameisje werd herkend...
Aanscheurende ziekenwagen rijdt PSM plat en laat Bob. zich te pletter schrikken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:45 schreef Peterselieman het volgende:
* Peterselieman is niet onder de indruk en slaat 2cv met een forel.
Ik lag op dat moment al plat.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Aanscheurende ziekenwagen rijdt PSM plat en laat Bob. zich te pletter schrikken.
Jij ook al hier? Goedemorgen.quote:
Neu idd.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 07:50 schreef Peterselieman het volgende:
op de vroege ochtend is er niets te beleven hoor.
Ik heb het hier al een aantal keer gemeld:quote:Op maandag 16 maart 2009 23:51 schreef 2cv het volgende:
Is die verklooide Wiki al elders bekend ? Of moet daar nog een topic over aangemaakt worden zodat die spambots er niet meer bij kunnen ?
By your command!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:08 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Ja, excuse moi.
Ik kom inderdaad een beetje binnenstormen hier.![]()
Ik ben Cylon,
Klassiekerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:45 schreef Peterselieman het volgende:
* Peterselieman is niet onder de indruk en slaat 2cv met een forel.
quote:
Deze keer niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:25 schreef JH87 het volgende:
[..]
Je hebt vast je teen gestoten of bent tegen een deur aangelopen.
Is niet maatgevend.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:47 schreef ForumGek het volgende:
Super de Boer (Oosterpark) is ook niet echt iets, maar wat wil je in zo'n probleemkanswijk
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:23 schreef JH87 het volgende:
Super de Boer werkten trouwens ook wel leuke meisjes hoor, Korenbeurs helemaal niet.
Dat kan best ja, bij AH To-Go werkt ook niks leuks ofzo. Ik ga eigenlijk nauwelijks naar de Super de Boer. Ik fiets liever iets langer en dan naar de Jumbo (korreweg/beren) want de SdB is belachelijk duur en heeft een beperkt assortiment.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bij de Super de Boer in de Oosterparkwijk werkt één cassičre die ik zo vreselijk dom en sloom vind.. Ik ga dan ook nooit bij haar in de rij.
En m'n huisgenootje werkt bij de AH in Helpman..
Juistem.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:36 schreef JH87 het volgende:
En ik kwam eerst regelmatig bij de Super de Boer tegenover de Niemeijerfabriek en daar werkten ook een hoop leuke meisjes.
Ik kom er ook niet zo vaak meer hoor, wij doen tegenwoordig 1 keer in de week boodschappen bij de Jumbo in de Euroborg. Is vanaf ons dichter bij dan Jumbo Korreweg. Scheelt zo enorm veel geld!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:44 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Dat kan best ja, bij AH To-Go werkt ook niks leuks ofzo. Ik ga eigenlijk nauwelijks naar de Super de Boer. Ik fiets liever iets langer en dan naar de Jumbo (korreweg/beren) want de SdB is belachelijk duur en heeft een beperkt assortiment.
Jawel, net lekker zonder jas buiten gelopen, lekker in het zonnetje.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:01 schreef JH87 het volgende:
Ik moet plotseling naar Zernike. Het is zeker nog net geen zomerjasweer hé?
Hoe ziet ze er uit?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
En m'n huisgenootje werkt bij de AH in Helpman..
Goh. Dan woon je vlakbij mij.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:08 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Ja, excuse moi.
Ik kom inderdaad een beetje binnenstormen hier.![]()
Ik ben Cylon, doordeweeks woonachtig in Groningen, Helpman, vlakbij de Mesdag kliniek. (rustige buren)
Verder studeer ik IBM aan de RuG en ga regelmatig stappen op Donderdag.
Not much different than the average student.
Het wordt tijd voor een Fok! Groningen meet, met biertje in het park met z'n allen.quote:
Hey Twent !quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:51 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een Fok! Groningen meet, met biertje in het park met z'n allen.
En het weer is echt onmeunig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fingerspitzgefühl
Meestal zijn de minimeets als het nog een tķkkeltje beter weer is.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:51 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een Fok! Groningen meet, met biertje in het park met z'n allen.
En het weer is echt onmeunig!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:56 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Hey Twent !Die term komt van een Twent maar ik ben een Fries.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seek not greatness, but seek truth and you will find both. - Horace Mann
Absolutely Smooth Jazz - Kickin' Country - Broodje Krab
Ik heb heul geen ban !quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:21 schreef Dangel het volgende:
E. uit J., waarom heb je nu weer een ban?
Hahah, maar wtf bedoelde de klant dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:30 schreef LoudGirl het volgende:
Wij kregen een amail van een klant: "Als ik drie maanden voor mijn geboorte nog niet weet wat ik ga studeren, kan ik dan wel studiefinanciering aanvragen?' Hou dan je gezicht maar eens in de plooi
Ach, in de formulieren voor een wajong uitkering vragen ze ook naar bepaalde dingen van voor je gehandicapt werd. Erg grappig bij aangeboren ellende.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:48 schreef LoudGirl het volgende:
Dat ie op 1 juni nog niet weet wat ie op 1 september gaat studeren. Maar er wordt wel geadviseerd je stufi 3 maanden van tevoren aan te vragen.
Welkewelkewelke?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:08 schreef Tangarine het volgende:
Bah, is er vanavond een keer een leuke film in de Sneak, kan ik niet... Waarom plan ik al die studieverenigingsactiviteiten ook altijd op dinsdag?
Dat heb ik soms met voetbaluitslagen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:53 schreef Bob. het volgende:
Ik ken normaal ook mensen die het weten, maar die willen het me niet meer vertellen omdat ik eens riep dat het veel leuker is om het niet te weten.![]()
..maar dan word ik toch nieuwsgierig.
Dat vind ik juist het hele idee van de Sneak: Je gaat een film kijken waar je anders misschien niet heen was gegaan, en dan kan die kutfilm soms toch nog best eens mee vallen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:07 schreef Tangarine het volgende:
Over het algemeen heb ik vaak wel iets beters te doen dan een kutfilm kijken, dus daarom weet ik het graag van te voren
Ik heb thuis altijd een sneak.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat vind ik juist het hele idee van de Sneak: Je gaat een film kijken waar je anders misschien niet heen was gegaan, en dan kan die kutfilm soms toch nog best eens mee vallen.
Zonovergoten sįteschnitzels met zonovergoten aardappels en zonovergoten sperziebonen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:31 schreef CylonNL het volgende:
Ik zit me te bedenken wat ik eens zal gaan eten vandaag.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:35 schreef teigan het volgende:
Ik probeer de moed te vinden om eraan te beginnen.
Oh, diequote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, een account met de naam die jou kloon op BB ook had heeft een ban
Ik ken er al een paar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:56 schreef maok het volgende:
Goedemiddag
Zo maar weer eens mijn gebaren oefenen
daar gaan de kippenpoten zo wel in... De krieltjes liggen in de pan, en de wortel-appelsalade met cashewnoten, gewelde abrikozen en dadels is ook klaar...quote:
Volgens mij kan ik nu exact bepalen waar jij woontquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
De eerste: Nee, die geef ik 3 dagen
De tweede: Ja, die moet het zeker een maand doen!
Leuk !quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
De eerste: Nee, die geef ik 3 dagen
De tweede: Ja, die moet het zeker een maand doen!
Goh.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik nu exact bepalen waar jij woont
Ben je je presentatie aan het voorbereiden? Ik vind 10 minuten juist altijd onmogelijk veel, maar dat heeft er misschien ook mee te maken dat ik 2x zo snel ga praten tijden presentaties. En ik ben op mijn normale tempo soms al moeilijk te verstaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Leuk !
En wat haat ik het samenvatten van een PWS in 10 minuten.
Welterusten.quote:
Philip K. Watje. Ik ken hem ook niet verder.quote:
Jij?quote:
Nee, die heet ook Miedema van zijn achternaamquote:
Nee, ik meende een keer gehoord te hebben dat die ene naam een bijnaam van je broer was.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, die heet ook Miedema van zijn achternaamKom jij uit zo'n gezin waar ieder kind een andere achternaam heeft toevallig dat je dat niet begrijpt?
Moet je naar de tuinland gaan! Daar hebben heel veel toffe planten en bloemen!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:56 schreef JH87 het volgende:
Goedenavond! Wat een prachtige plantjes Bobs, ik moet er ook snel wat hebben in m'n nieuwe toko hier.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:02 schreef Bob. het volgende:
[..]
Moet je naar de tuinland gaan! Daar hebben heel veel toffe planten en bloemen!
En vissen, heel erg mooie vissen.Ik wil een vis.
Die hoef ik iig niet te etenquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:06 schreef Bob. het volgende:
Zo zijn vissen toch veel leuker!
[ afbeelding ]
Kibbeling is pas lelijk, en stinkerig.quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Die hoef ik iig niet te etenik vind 'm trouwens lelijk.
Nietesquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:18 schreef Bob. het volgende:
[..]
Kibbeling is pas lelijk, en stinkerig.
Ik vond hem niet zo leuk. En ik vond het verhaal behoorlijk onduidelijk. Al kwam dat misschien ook omdat ik af en toe gewoon niet meer oplette wat er gebeurde omdat ik er niet zo veel aan vond.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:55 schreef teigan het volgende:
wat vonden de andere sneakgangers eigenlijk van de film van gisteravond?
Begint haar naam met een M?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:58 schreef ForumGek het volgende:
Niet geweest, we hadden hospi avond voor 2 kamers. dus hele avond mensen uitgehoord. Nieuwe bewoonster is een poolse van oorsprong, heeft 12 jaar in duitsland gewoond en studeert nu IBMS in Groningen. Spreek trouwens prima nederlands
Yes, zij is ons top-presentatricetjequote:Op woensdag 18 maart 2009 11:31 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Haha, ja ! Werk je met haar bij Oog tv radio ?
Cool ! Ze kwam mij erg gepassioneerd over, qua hobbies enzo. En lekker vrolijk, dus gaat helemaal goed komenquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:46 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Yes, zij is ons top-presentatricetje
Ik denk de crocus, gezien het weerquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:03 schreef LoudGirl het volgende:
Ik kom zo de roze taart van Tara brengen. Wat voor bloempje wil hij erop denk je? Roze magrietje, paars roosje, gele crocus...
Maar dat werd toch ook wel verteld? Dat hij een andere zaak had gehad waar ze zijn getuigen niet wilden horen en hadden vermoord..quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:38 schreef teigan het volgende:
Bob., ik vond hem ook niet zo eigenlijk. Verhaal had wat weinig diepgang...vond hem wel weer goed, die vond dat dat gewoon zo hoorde..
Ik wilde gewoon meer weten over de achtergrond van de hoofdrolspeler, waarom hij nou zo deed, en of daar nog een mislukte liefde oid achterzat..
Ah, Clive Owen en een 6.9 op IMDB. Misschien toch de moeite waard...quote:
Dat je student bent betekent nog niet dat je midden op de dag dingen hoeft te bakken enzo.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:03 schreef ForumGek het volgende:
Ik heb honger, maar neit echt iets in huis. Moet ook nog drinken halen dus ga ff naar de Super de Boer. Iemand nog suggesties voor wat ik kan halen (afbakken is geen probleem) ?
Misschien van die mini pizzatjes, dan hoef ik ze niet allemaal te bakken
Het enige wat ik in huis heb:quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:32 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Dat je student bent betekent nog niet dat je midden op de dag dingen hoeft te bakken enzo.
Ja, dat vertelden ze wel, maar of je daar nou zo geobserdeerd door raakt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar dat werd toch ook wel verteld? Dat hij een andere zaak had gehad waar ze zijn getuigen niet wilden horen en hadden vermoord..
En ik hou normaal best van oppervlakkige schietfilms, maar op de een of andere manier vond ik deze niks.
iets met een mug en een olifant...quote:GRONINGEN - Groningen lijkt de eigen glazen te hebben ingegooid bij het binnenhalen van het Glazen Huis van Radio 3FM.
Tijdens een oriėnterend bezoek van coördinator Florent Luyckx en 3FM-woordvoerder Bart de Voogd aan de stad moest eerstgenoemde zijn rijbewijs inleveren vanwege te hard rijden.
Dat vertelde De Voogd woensdag.
Het duo reed op de A7 richting Groningen toen de politie hen staande hield omdat Luyckx meer dan 50 kilometer per uur te hard reed.
De kennismaking met het gemeentebestuur van Groningen was daarna waarschijnlijk lang niet meer zo vrolijk als de Groningers hadden voorzien. De stad is een van de vijf overgebleven kandidaten voor het Glazen Huis.
Rijbewijs
De Voogd heeft na de inbeslagname van het rijbewijs van Luyckx het stuur van zijn collega overgenomen. Justitie in Groningen moet binnen enkele weken besluiten of en wanneer de zendercoördinator zijn rijbewijs terug krijgt.
Woensdag 25 maart besluit 3FM in welke stad het Glazen Huis komt te staan.
© ANP
Terecht dat ze het rijbewijs afgepakt hebben van die Luyckx. Het is echt weer een bericht om de afstand van de randstad tot het noorden weer eens te benadrukkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:50 schreef maok het volgende:
Wat hadden de politie dan moeten doen? 'Ow jullie zijn van het glazen huis, dan maakt het niet uit, rij dan maar weer door'
Ben er vaak zat op topsnelheid (170) langs geraasd, maar heb nog nooit last van de politie gehad. Prenten bleven ook uit.quote:
Jammer.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ben er vaak zat op topsnelheid (170) langs geraasd, maar heb nog nooit last van de politie gehad. Prenten bleven ook uit.
Studeer jij soms ook vrijetijdskunde? Pizza's bakken om half drie en bier zuipen om half vijf.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:24 schreef JH87 het volgende:
Tijd voor bier dan maar.
Ik wilde deze dag ook veel doen, heb ook veel gedaan maar niet op studiegebied.
"Haitbier"quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:06 schreef 2cv het volgende:
Voor diegenen die eens wat anders willen drinken wat biergerelateerd is.
Ik ben bezig met m'n scriptie, dus als ik een dag verpest is dat m'n eigen probleem. Ik heb geen colleges meer, dat is al een poosje verleden tijd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:57 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Studeer jij soms ook vrijetijdskunde? Pizza's bakken om half drie en bier zuipen om half vijf.
Ach het kan allemaal.
Volgens mij ben ik dat van de pizza'squote:Op woensdag 18 maart 2009 17:57 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Studeer jij soms ook vrijetijdskunde? Pizza's bakken om half drie en bier zuipen om half vijf.
Ach het kan allemaal.
Nou, je eet op een dag meer fruit dan ik in een week.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:27 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dat van de pizza's. Maar ik heb het niet gedaan hoor, heb 4 mandarijnen gegeten, dus niks om me voor te schamen
.
Helaas, geen bier in huis hierquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:33 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Nou, je eet op een dag meer fruit dan ik in een week.
Moet ook wel met al dat bier, leg voor mij ook wat koel.
Lekker cryptischquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:57 schreef Bradley33 het volgende:
Dat ene ding aan de zuidkant van de poelestraat.
Molly Malones?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:57 schreef Bradley33 het volgende:
Dat ene ding aan de zuidkant van de poelestraat.
Is dat die met die eindeloze trap omhoog naar de WC?quote:
Oeiquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:28 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Is dat die met die eindeloze trap omhoog naar de WC?
edit- haha het is de negende cirkel ja![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seek not greatness, but seek truth and you will find both. - Horace Mann
Absolutely Smooth Jazz - Kickin' Country - Broodje Krab
Of je bent een keer naar beneden gepleurd of de trap was te lang. Welke van de 2 ?quote:
quote:
Beidenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Of je bent een keer naar beneden gepleurd of de trap was te lang. Welke van de 2 ?
Dat was de Molly Malonesquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:28 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Is dat die met die eindeloze trap omhoog naar de WC?
Gehehe. Heb ik ook eens in de kroeg gehad bij een trap naar beneden richting toilet. Ik was in ieder geval heel erg snel benedenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Beiden
Was een trap naar beneden...
En ik had niet eens teveel gedronken
Jammer dat die dicht is, is het finaal afgelopen?quote:
Nou ja, de ritjes naar het ziekenhuis waren wel gezellig. Loud Girl aan de telefoon met Freecell op een willekeurige ochtend: "Mijn agenda zegt 'ziekenhuis'. Ik met jou of jij met mij?"quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Beiden
Was een trap naar beneden...
En ik had niet eens teveel gedronken
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:48 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Nou ja, de ritjes naar het ziekenhuis waren wel gezellig. Loud Girl aan de telefoon met Freecell op een willekeurige ochtend: "Mijn agenda zegt 'ziekenhuis'. Ik met jou of jij met mij?"
Freecell is heul geen Fries!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:29 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Jammer dat die dicht is, is het finaal afgelopen?
Oei, van de trap gevallen in de kroeg? Je bent een echte Fries.
En toen die net open was had die lange trap naar de plee ook nog nut, op alle verdiepingen tussen beneden en de verdieping waar ook de plee's waren zaten ook nog allemaal barretjes zoals een foute skihut. Maarja, de Mollys werd steeds kleiner maar de wc's zaten nog steeds boven in. Maar hij is nu dus helemaal dicht?quote:
Als ik heb gedronken kan ik altijd nog prima traplopen, alleen het fietsen naar huis ging een keer wat minder goed, nu ook een stukje nep gebitquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:06 schreef Mark_Boelen het volgende:
Een vriend van mij is een keer van de trap van de blauwe engel gestuiterd
Nu heeft ie drie neptanden
Euh, Het Parlement? Of is dat een pand verder? Ik meende dat er daar nu een gay bar zat.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:11 schreef maok het volgende:
[..]
En toen die net open was had die lange trap naar de plee ook nog nut, op alle verdiepingen tussen beneden en de verdieping waar ook de plee's waren zaten ook nog allemaal barretjes zoals een foute skihut. Maarja, de Mollys werd steeds kleiner maar de wc's zaten nog steeds boven in. Maar hij is nu dus helemaal dicht?
Weet iemand nog hoe die tent hete die er voor in zat? Ik zat er laatst ineens aan te denken, maar ik ben de naam kwijt.
Niet hier :pquote:
daar krijg je een note voorquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
Friese belhameltjes combo-breaker
Zolang ik maar weet waarvoor ze zijn. Dan kom ik iig niet in de verleiding om geld neer te tellen.quote:
quote:
Je hapt ook veel te snelquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zie net bij PSM dat ik het grootste deel van zijn notes heb gezet
Rekel
Deze gaat even naar achteren. Eens kijken hoe snel je op de miljoen kunt staan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
![]()
Bij 1.000.000 (één miljoen) notes organiseer ik een meeting.
En deze post ga ik printscreenen. Die modjes hier vertrouw ik niet.
Maak er ff een note van anders.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Deze gaat even naar achteren. Eens kijken hoe snel je op de miljoen kunt staan.
trustenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Maak er ff een note van anders.
Vraag daar maar even naar de notes van WouterB, daar waren we al een aardig eind op wegquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Deze gaat even naar achteren. Eens kijken hoe snel je op de miljoen kunt staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |