Hoi! Jou ken ik niet!quote:Op maandag 16 maart 2009 23:59 schreef CylonNL het volgende:
Nu de OP toch AH gerelateerd is, welke AH in Groningen heeft nu de leukste kassameisjes?![]()
Ik kom zelf altijd in Helpman, daar zitten een paar hele schattige bij.
Stap 1: je stelt jezelf voor.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:59 schreef CylonNL het volgende:
Nu de OP toch AH gerelateerd is, welke AH in Groningen heeft nu de leukste kassameisjes?![]()
Ik kom zelf altijd in Helpman, daar zitten een paar hele schattige bij.
Ja, excuse moi.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Stap 1: je stelt jezelf voor.
Stap 2: je doet mee en zegt/vraagt wat je te zeggen/vragen hebt.
Welkom
Wat mij betreft niet nodig. Binnenstormen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:08 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Ja, excuse moi.
Ik kom inderdaad een beetje binnenstormen hier.
Ik had zin om te rellenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet nodig. Binnenstormen.
Ik ben 2cv en heb zin om te rellen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Stel je zelf eerst 's fatsoenlijk voor.
Maar dan vraag ik me toch af waarom je me steeds achtervolgd in de Jumboquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Stel je zelf eerst 's fatsoenlijk voor.
Is Bob. hier ?quote:
Haha, interesting.quote:
De Super de Boer met het schattige kassameisje was al dicht.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik me toch af waarom je me steeds achtervolgd in de Jumbo
jajaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De Super de Boer met het schattige kassameisje was al dicht.
Jij wordt door iedereen herkend daar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:32 schreef Grulez het volgende:
Had de Jumbo maar echt leuke kassameisjes... Laatst wel herkend door kassameisjes![]()
Is dat die Jumbo tegenover een ALDI (Hoe heet die straat ook alweer? - noordelijk van het centrum)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:32 schreef Grulez het volgende:
Had de Jumbo maar echt leuke kassameisjes... Laatst wel herkend door kassameisjes![]()
Korrewegquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:35 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Is dat die Jumbo tegenover een ALDI (Hoe heet die straat ook alweer? - noordelijk van het centrum)
Dan is ze er niet. Relleh !quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik weet niet, haar online status is verborgen.
* 2cv geeft PSM een duw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |