Ik denk de crocus, gezien het weerquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:03 schreef LoudGirl het volgende:
Ik kom zo de roze taart van Tara brengen. Wat voor bloempje wil hij erop denk je? Roze magrietje, paars roosje, gele crocus...
Maar dat werd toch ook wel verteld? Dat hij een andere zaak had gehad waar ze zijn getuigen niet wilden horen en hadden vermoord..quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:38 schreef teigan het volgende:
Bob., ik vond hem ook niet zo eigenlijk. Verhaal had wat weinig diepgang...vond hem wel weer goed, die vond dat dat gewoon zo hoorde..
Ik wilde gewoon meer weten over de achtergrond van de hoofdrolspeler, waarom hij nou zo deed, en of daar nog een mislukte liefde oid achterzat..
Ah, Clive Owen en een 6.9 op IMDB. Misschien toch de moeite waard...quote:
Dat je student bent betekent nog niet dat je midden op de dag dingen hoeft te bakken enzo.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:03 schreef ForumGek het volgende:
Ik heb honger, maar neit echt iets in huis. Moet ook nog drinken halen dus ga ff naar de Super de Boer. Iemand nog suggesties voor wat ik kan halen (afbakken is geen probleem) ?
Misschien van die mini pizzatjes, dan hoef ik ze niet allemaal te bakken
Het enige wat ik in huis heb:quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:32 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Dat je student bent betekent nog niet dat je midden op de dag dingen hoeft te bakken enzo.
Ja, dat vertelden ze wel, maar of je daar nou zo geobserdeerd door raakt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar dat werd toch ook wel verteld? Dat hij een andere zaak had gehad waar ze zijn getuigen niet wilden horen en hadden vermoord..
En ik hou normaal best van oppervlakkige schietfilms, maar op de een of andere manier vond ik deze niks.
iets met een mug en een olifant...quote:GRONINGEN - Groningen lijkt de eigen glazen te hebben ingegooid bij het binnenhalen van het Glazen Huis van Radio 3FM.
Tijdens een oriënterend bezoek van coördinator Florent Luyckx en 3FM-woordvoerder Bart de Voogd aan de stad moest eerstgenoemde zijn rijbewijs inleveren vanwege te hard rijden.
Dat vertelde De Voogd woensdag.
Het duo reed op de A7 richting Groningen toen de politie hen staande hield omdat Luyckx meer dan 50 kilometer per uur te hard reed.
De kennismaking met het gemeentebestuur van Groningen was daarna waarschijnlijk lang niet meer zo vrolijk als de Groningers hadden voorzien. De stad is een van de vijf overgebleven kandidaten voor het Glazen Huis.
Rijbewijs
De Voogd heeft na de inbeslagname van het rijbewijs van Luyckx het stuur van zijn collega overgenomen. Justitie in Groningen moet binnen enkele weken besluiten of en wanneer de zendercoördinator zijn rijbewijs terug krijgt.
Woensdag 25 maart besluit 3FM in welke stad het Glazen Huis komt te staan.
© ANP
Terecht dat ze het rijbewijs afgepakt hebben van die Luyckx. Het is echt weer een bericht om de afstand van de randstad tot het noorden weer eens te benadrukkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:50 schreef maok het volgende:
Wat hadden de politie dan moeten doen? 'Ow jullie zijn van het glazen huis, dan maakt het niet uit, rij dan maar weer door'
Ben er vaak zat op topsnelheid (170) langs geraasd, maar heb nog nooit last van de politie gehad. Prenten bleven ook uit.quote:
Jammer.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ben er vaak zat op topsnelheid (170) langs geraasd, maar heb nog nooit last van de politie gehad. Prenten bleven ook uit.
Studeer jij soms ook vrijetijdskunde? Pizza's bakken om half drie en bier zuipen om half vijf.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:24 schreef JH87 het volgende:
Tijd voor bier dan maar.
Ik wilde deze dag ook veel doen, heb ook veel gedaan maar niet op studiegebied.
"Haitbier"quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:06 schreef 2cv het volgende:
Voor diegenen die eens wat anders willen drinken wat biergerelateerd is.
Ik ben bezig met m'n scriptie, dus als ik een dag verpest is dat m'n eigen probleem. Ik heb geen colleges meer, dat is al een poosje verleden tijd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:57 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Studeer jij soms ook vrijetijdskunde? Pizza's bakken om half drie en bier zuipen om half vijf.
Ach het kan allemaal.
Volgens mij ben ik dat van de pizza'squote:Op woensdag 18 maart 2009 17:57 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Studeer jij soms ook vrijetijdskunde? Pizza's bakken om half drie en bier zuipen om half vijf.
Ach het kan allemaal.
Nou, je eet op een dag meer fruit dan ik in een week.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:27 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dat van de pizza's. Maar ik heb het niet gedaan hoor, heb 4 mandarijnen gegeten, dus niks om me voor te schamen
.
Helaas, geen bier in huis hierquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:33 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Nou, je eet op een dag meer fruit dan ik in een week.
Moet ook wel met al dat bier, leg voor mij ook wat koel.
Lekker cryptischquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:57 schreef Bradley33 het volgende:
Dat ene ding aan de zuidkant van de poelestraat.
Molly Malones?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:57 schreef Bradley33 het volgende:
Dat ene ding aan de zuidkant van de poelestraat.
Is dat die met die eindeloze trap omhoog naar de WC?quote:
Oeiquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:28 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Is dat die met die eindeloze trap omhoog naar de WC?
edit- haha het is de negende cirkel ja![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seek not greatness, but seek truth and you will find both. - Horace Mann
Absolutely Smooth Jazz - Kickin' Country - Broodje Krab
Of je bent een keer naar beneden gepleurd of de trap was te lang. Welke van de 2 ?quote:
quote:
Beidenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Of je bent een keer naar beneden gepleurd of de trap was te lang. Welke van de 2 ?
Dat was de Molly Malonesquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:28 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Is dat die met die eindeloze trap omhoog naar de WC?
Gehehe. Heb ik ook eens in de kroeg gehad bij een trap naar beneden richting toilet. Ik was in ieder geval heel erg snel benedenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Beiden
Was een trap naar beneden...
En ik had niet eens teveel gedronken
Jammer dat die dicht is, is het finaal afgelopen?quote:
Nou ja, de ritjes naar het ziekenhuis waren wel gezellig. Loud Girl aan de telefoon met Freecell op een willekeurige ochtend: "Mijn agenda zegt 'ziekenhuis'. Ik met jou of jij met mij?"quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Beiden
Was een trap naar beneden...
En ik had niet eens teveel gedronken
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:48 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Nou ja, de ritjes naar het ziekenhuis waren wel gezellig. Loud Girl aan de telefoon met Freecell op een willekeurige ochtend: "Mijn agenda zegt 'ziekenhuis'. Ik met jou of jij met mij?"
Freecell is heul geen Fries!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:29 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Jammer dat die dicht is, is het finaal afgelopen?
Oei, van de trap gevallen in de kroeg? Je bent een echte Fries.
En toen die net open was had die lange trap naar de plee ook nog nut, op alle verdiepingen tussen beneden en de verdieping waar ook de plee's waren zaten ook nog allemaal barretjes zoals een foute skihut. Maarja, de Mollys werd steeds kleiner maar de wc's zaten nog steeds boven in. Maar hij is nu dus helemaal dicht?quote:
Als ik heb gedronken kan ik altijd nog prima traplopen, alleen het fietsen naar huis ging een keer wat minder goed, nu ook een stukje nep gebitquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:06 schreef Mark_Boelen het volgende:
Een vriend van mij is een keer van de trap van de blauwe engel gestuiterd
Nu heeft ie drie neptanden
Euh, Het Parlement? Of is dat een pand verder? Ik meende dat er daar nu een gay bar zat.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:11 schreef maok het volgende:
[..]
En toen die net open was had die lange trap naar de plee ook nog nut, op alle verdiepingen tussen beneden en de verdieping waar ook de plee's waren zaten ook nog allemaal barretjes zoals een foute skihut. Maarja, de Mollys werd steeds kleiner maar de wc's zaten nog steeds boven in. Maar hij is nu dus helemaal dicht?
Weet iemand nog hoe die tent hete die er voor in zat? Ik zat er laatst ineens aan te denken, maar ik ben de naam kwijt.
Niet hier :pquote:
daar krijg je een note voorquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
Friese belhameltjes combo-breaker
Zolang ik maar weet waarvoor ze zijn. Dan kom ik iig niet in de verleiding om geld neer te tellen.quote:
quote:
Je hapt ook veel te snelquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zie net bij PSM dat ik het grootste deel van zijn notes heb gezet
Rekel
Deze gaat even naar achteren. Eens kijken hoe snel je op de miljoen kunt staan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
![]()
Bij 1.000.000 (één miljoen) notes organiseer ik een meeting.
En deze post ga ik printscreenen. Die modjes hier vertrouw ik niet.
Maak er ff een note van anders.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Deze gaat even naar achteren. Eens kijken hoe snel je op de miljoen kunt staan.
trustenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Maak er ff een note van anders.
Vraag daar maar even naar de notes van WouterB, daar waren we al een aardig eind op wegquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Deze gaat even naar achteren. Eens kijken hoe snel je op de miljoen kunt staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |