Of je bent een keer naar beneden gepleurd of de trap was te lang. Welke van de 2 ?quote:
quote:
Beidenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Of je bent een keer naar beneden gepleurd of de trap was te lang. Welke van de 2 ?
Dat was de Molly Malonesquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:28 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Is dat die met die eindeloze trap omhoog naar de WC?
Gehehe. Heb ik ook eens in de kroeg gehad bij een trap naar beneden richting toilet. Ik was in ieder geval heel erg snel benedenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Beiden
Was een trap naar beneden...
En ik had niet eens teveel gedronken
Jammer dat die dicht is, is het finaal afgelopen?quote:
Nou ja, de ritjes naar het ziekenhuis waren wel gezellig. Loud Girl aan de telefoon met Freecell op een willekeurige ochtend: "Mijn agenda zegt 'ziekenhuis'. Ik met jou of jij met mij?"quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Beiden
Was een trap naar beneden...
En ik had niet eens teveel gedronken
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:48 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Nou ja, de ritjes naar het ziekenhuis waren wel gezellig. Loud Girl aan de telefoon met Freecell op een willekeurige ochtend: "Mijn agenda zegt 'ziekenhuis'. Ik met jou of jij met mij?"
Freecell is heul geen Fries!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:29 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Jammer dat die dicht is, is het finaal afgelopen?
Oei, van de trap gevallen in de kroeg? Je bent een echte Fries.
En toen die net open was had die lange trap naar de plee ook nog nut, op alle verdiepingen tussen beneden en de verdieping waar ook de plee's waren zaten ook nog allemaal barretjes zoals een foute skihut. Maarja, de Mollys werd steeds kleiner maar de wc's zaten nog steeds boven in. Maar hij is nu dus helemaal dicht?quote:
Als ik heb gedronken kan ik altijd nog prima traplopen, alleen het fietsen naar huis ging een keer wat minder goed, nu ook een stukje nep gebitquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:06 schreef Mark_Boelen het volgende:
Een vriend van mij is een keer van de trap van de blauwe engel gestuiterd
Nu heeft ie drie neptanden
Euh, Het Parlement? Of is dat een pand verder? Ik meende dat er daar nu een gay bar zat.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:11 schreef maok het volgende:
[..]
En toen die net open was had die lange trap naar de plee ook nog nut, op alle verdiepingen tussen beneden en de verdieping waar ook de plee's waren zaten ook nog allemaal barretjes zoals een foute skihut. Maarja, de Mollys werd steeds kleiner maar de wc's zaten nog steeds boven in. Maar hij is nu dus helemaal dicht?
Weet iemand nog hoe die tent hete die er voor in zat? Ik zat er laatst ineens aan te denken, maar ik ben de naam kwijt.
Niet hier :pquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |