Studeer jij soms ook vrijetijdskunde? Pizza's bakken om half drie en bier zuipen om half vijf.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:24 schreef JH87 het volgende:
Tijd voor bier dan maar.
Ik wilde deze dag ook veel doen, heb ook veel gedaan maar niet op studiegebied.
"Haitbier"quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:06 schreef 2cv het volgende:
Voor diegenen die eens wat anders willen drinken wat biergerelateerd is.
Ik ben bezig met m'n scriptie, dus als ik een dag verpest is dat m'n eigen probleem. Ik heb geen colleges meer, dat is al een poosje verleden tijd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:57 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Studeer jij soms ook vrijetijdskunde? Pizza's bakken om half drie en bier zuipen om half vijf.
Ach het kan allemaal.
Volgens mij ben ik dat van de pizza'squote:Op woensdag 18 maart 2009 17:57 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Studeer jij soms ook vrijetijdskunde? Pizza's bakken om half drie en bier zuipen om half vijf.
Ach het kan allemaal.
Nou, je eet op een dag meer fruit dan ik in een week.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:27 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dat van de pizza's. Maar ik heb het niet gedaan hoor, heb 4 mandarijnen gegeten, dus niks om me voor te schamen
.
Helaas, geen bier in huis hierquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:33 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Nou, je eet op een dag meer fruit dan ik in een week.
Moet ook wel met al dat bier, leg voor mij ook wat koel.
Lekker cryptischquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:57 schreef Bradley33 het volgende:
Dat ene ding aan de zuidkant van de poelestraat.
Molly Malones?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:57 schreef Bradley33 het volgende:
Dat ene ding aan de zuidkant van de poelestraat.
Is dat die met die eindeloze trap omhoog naar de WC?quote:
Oeiquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:28 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Is dat die met die eindeloze trap omhoog naar de WC?
edit- haha het is de negende cirkel ja![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seek not greatness, but seek truth and you will find both. - Horace Mann
Absolutely Smooth Jazz - Kickin' Country - Broodje Krab
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |