Welke woorden hebben jullie gewisseld ?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:03 schreef JH87 het volgende:
Ik ben echt smoorverliefd op dat ene kassameisje. En vandaag hebben we meer woorden gewisseld dan de standaard 'Heeft u een bonuskaart' en 'Wilt u het bonnetje mee?'.
Herkenbaar. Alleen de mijne werkt met rockspassen ipv bonuskaarten en ze weet dat ik ze niet spaar.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:03 schreef JH87 het volgende:
Ik ben echt smoorverliefd op dat ene kassameisje. En vandaag hebben we meer woorden gewisseld dan de standaard 'Heeft u een bonuskaart' en 'Wilt u het bonnetje mee?'.
Super de Boerquote:Op maandag 16 maart 2009 22:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Herkenbaar. Alleen de mijne werkt met rockspassen ipv bonuskaarten en ze weet dat ik ze niet spaar.
Het formaat van je kratje bier ? Jaja ...quote:Op maandag 16 maart 2009 22:10 schreef JH87 het volgende:
Het ging over het formaat van m'n kratje bier en ik was m'n bonuskaart daarna vergeten.
Daar hebben ze alleen maar trollen achter de kassa.quote:
Je bent zelf een troll.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:46 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Daar hebben ze alleen maar trollen achter de kassa.
Vaak wel nu echter niet :s')quote:
Hopelijk heb je niet dezelfde als ik. Bij de Albert Heijn brugstraat of de korenbeurs toevallig?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:03 schreef JH87 het volgende:
Ik voel een maandagavondrel opkomen.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:59 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je niet dezelfde als ik. Bij de Albert Heijn brugstraat of de korenbeurs toevallig?
Rellenquote:Op maandag 16 maart 2009 23:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik voel een maandagavondrel opkomen.
Neuh, ik hoef geen post opkrik postsquote:Op maandag 16 maart 2009 23:09 schreef Bradley33 het volgende:
Nou dat moet voor jou een reden zijn het topic snel vol te gooien met posts.
Bij de Jumbo zit wel een leuke.quote:
Dan moet u even mee naar achteren komen.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:11 schreef Bob. het volgende:
En om nou elke dag te vragen waar de ketchup staat is ook weer zoiets.
Nah... dan is het wel gelijk duidelijk.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:11 schreef Bob. het volgende:
Je kunt hem een keer vragen naar zijn favoriete product dat je in de supermarkt kunt krijgenquote:Op maandag 16 maart 2009 23:11 schreef Bob. het volgende:
"Nou schatje, het is dat jij niet te koop bent want anders zou ik je zo langs de scannert halen."quote:Op maandag 16 maart 2009 23:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kunt hem een keer vragen naar zijn favoriete product dat je in de supermarkt kunt krijgen
Dan kan je beter meteen vragen of ie bier wil drinken op het terras.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kunt hem een keer vragen naar zijn favoriete product dat je in de supermarkt kunt krijgen
Is er hier in het topic al eens een echte ruzie geweest eigenlijk?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
maar eh, je bent wel in voor een relletje hier?
Niet iets dat erg hoog opliep geloof ikquote:Op maandag 16 maart 2009 23:15 schreef Bob. het volgende:
[..]
Is er hier in het topic al eens een echte ruzie geweest eigenlijk?
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
"Nou schatje, het is dat jij niet te koop bent want anders zou ik je zo langs de scannert halen."
Waarom die vechtlust? En nee.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
maar eh, je bent wel in voor een relletje hier?
Ik lees een boek en heb de tv aan, dus ik ben bij voorbaat al knock-out.quote:
Okee, ik ben ook een Fries. Maar jij bent een idiote kutfries.quote:
Rellen. Dat staat er toch !quote:Op maandag 16 maart 2009 23:21 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Okee, ik ben ook een Fries. Maar jij bent een idiote kutfries.Wat mot je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |