Goh. Dan woon je vlakbij mij.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:08 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Ja, excuse moi.
Ik kom inderdaad een beetje binnenstormen hier.![]()
Ik ben Cylon, doordeweeks woonachtig in Groningen, Helpman, vlakbij de Mesdag kliniek. (rustige buren)
Verder studeer ik IBM aan de RuG en ga regelmatig stappen op Donderdag.
Not much different than the average student.
Het wordt tijd voor een Fok! Groningen meet, met biertje in het park met z'n allen.quote:
Hey Twent !quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:51 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een Fok! Groningen meet, met biertje in het park met z'n allen.
En het weer is echt onmeunig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fingerspitzgefühl
Meestal zijn de minimeets als het nog een tíkkeltje beter weer is.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:51 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een Fok! Groningen meet, met biertje in het park met z'n allen.
En het weer is echt onmeunig!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:56 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Hey Twent !Die term komt van een Twent maar ik ben een Fries.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seek not greatness, but seek truth and you will find both. - Horace Mann
Absolutely Smooth Jazz - Kickin' Country - Broodje Krab
Ik heb heul geen ban !quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:21 schreef Dangel het volgende:
E. uit J., waarom heb je nu weer een ban?
Hahah, maar wtf bedoelde de klant dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:30 schreef LoudGirl het volgende:
Wij kregen een amail van een klant: "Als ik drie maanden voor mijn geboorte nog niet weet wat ik ga studeren, kan ik dan wel studiefinanciering aanvragen?' Hou dan je gezicht maar eens in de plooi
Ach, in de formulieren voor een wajong uitkering vragen ze ook naar bepaalde dingen van voor je gehandicapt werd. Erg grappig bij aangeboren ellende.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:48 schreef LoudGirl het volgende:
Dat ie op 1 juni nog niet weet wat ie op 1 september gaat studeren. Maar er wordt wel geadviseerd je stufi 3 maanden van tevoren aan te vragen.
Welkewelkewelke?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:08 schreef Tangarine het volgende:
Bah, is er vanavond een keer een leuke film in de Sneak, kan ik niet... Waarom plan ik al die studieverenigingsactiviteiten ook altijd op dinsdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |