Het erge was dat ik niet in de Jumbo door een kassameisje werd herkend...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij wordt door iedereen herkend daar.
Ahja ik wou zeggen boterdiep, maar ik wist ook idd niet dat de korreweg ten noorden daarvan begon.quote:
Ahaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
Het erge was dat ik niet in de Jumbo door een kassameisje werd herkend...
Aanscheurende ziekenwagen rijdt PSM plat en laat Bob. zich te pletter schrikken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:45 schreef Peterselieman het volgende:
* Peterselieman is niet onder de indruk en slaat 2cv met een forel.
Ik lag op dat moment al plat.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Aanscheurende ziekenwagen rijdt PSM plat en laat Bob. zich te pletter schrikken.
Jij ook al hier? Goedemorgen.quote:
Neu idd.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 07:50 schreef Peterselieman het volgende:
op de vroege ochtend is er niets te beleven hoor.
Ik heb het hier al een aantal keer gemeld:quote:Op maandag 16 maart 2009 23:51 schreef 2cv het volgende:
Is die verklooide Wiki al elders bekend ? Of moet daar nog een topic over aangemaakt worden zodat die spambots er niet meer bij kunnen ?
By your command!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:08 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Ja, excuse moi.
Ik kom inderdaad een beetje binnenstormen hier.![]()
Ik ben Cylon,
Klassiekerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:45 schreef Peterselieman het volgende:
* Peterselieman is niet onder de indruk en slaat 2cv met een forel.
quote:
Deze keer niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:25 schreef JH87 het volgende:
[..]
Je hebt vast je teen gestoten of bent tegen een deur aangelopen.
Is niet maatgevend.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:47 schreef ForumGek het volgende:
Super de Boer (Oosterpark) is ook niet echt iets, maar wat wil je in zo'n probleemkanswijk
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:23 schreef JH87 het volgende:
Super de Boer werkten trouwens ook wel leuke meisjes hoor, Korenbeurs helemaal niet.
Dat kan best ja, bij AH To-Go werkt ook niks leuks ofzo. Ik ga eigenlijk nauwelijks naar de Super de Boer. Ik fiets liever iets langer en dan naar de Jumbo (korreweg/beren) want de SdB is belachelijk duur en heeft een beperkt assortiment.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bij de Super de Boer in de Oosterparkwijk werkt één cassière die ik zo vreselijk dom en sloom vind.. Ik ga dan ook nooit bij haar in de rij.
En m'n huisgenootje werkt bij de AH in Helpman..
Juistem.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:36 schreef JH87 het volgende:
En ik kwam eerst regelmatig bij de Super de Boer tegenover de Niemeijerfabriek en daar werkten ook een hoop leuke meisjes.
Ik kom er ook niet zo vaak meer hoor, wij doen tegenwoordig 1 keer in de week boodschappen bij de Jumbo in de Euroborg. Is vanaf ons dichter bij dan Jumbo Korreweg. Scheelt zo enorm veel geld!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:44 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Dat kan best ja, bij AH To-Go werkt ook niks leuks ofzo. Ik ga eigenlijk nauwelijks naar de Super de Boer. Ik fiets liever iets langer en dan naar de Jumbo (korreweg/beren) want de SdB is belachelijk duur en heeft een beperkt assortiment.
Jawel, net lekker zonder jas buiten gelopen, lekker in het zonnetje.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:01 schreef JH87 het volgende:
Ik moet plotseling naar Zernike. Het is zeker nog net geen zomerjasweer hé?
Hoe ziet ze er uit?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
En m'n huisgenootje werkt bij de AH in Helpman..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |