tvp!quote:Op zondag 8 maart 2009 12:28 schreef ChipsZak. het volgende:
LET GOED OP! Straks komt er wellicht een belangrijke mededeling.
quote:
ergens in de nieuwe ebbinge op een straathoek is ineens zo'n winkel verschenen met schreeuwerige onzin over ufo's van een of andere nerdquote:
Staat er in die winkel dan allerlei ufo spul of wat moet ik me erbij voorstellen?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:44 schreef DrPwn het volgende:
[..]
ergens in de nieuwe ebbinge op een straathoek is ineens zo'n winkel verschenen met schreeuwerige onzin over ufo's van een of andere nerd
kaarten van nederland met oproepen om "ufo bestanden" vrij te geven en een pop van een of ander star wars of star trek ofzo figuurquote:Op zondag 8 maart 2009 18:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Staat er in die winkel dan allerlei ufo spul of wat moet ik me erbij voorstellen?
Mijn God, die wereldvreemde dwazen hebben zelfs een heus kantoor?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Niburu.nl heeft zijn hoofdkantoor in de Nieuwe Ebbinge, dat zal het wel zijn. Maar ze zitten daar al een poosje hoor
Niburu.nl ga maar eens kijken op de site....quote:Op zondag 8 maart 2009 19:47 schreef LoudGirl het volgende:
Wie of wat is Niburu? Zit er een artikel in?
Wahahaha. Knettergek die gastenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:57 schreef LoudGirl het volgende:
"Bepaalde informatie is moeilijk op te nemen, zoals bijvoorbeeld de aard van onze holle Aarde en de oude beschavingen die daar nog steeds wonen. Zo ook het feit dat veel mensen het tijdreizen hebben gebruikt om de toekomst van deze planeet en het universum te wijzigen, vele eonen geleden. En ook het gegeven dat we ontdekt hebben hoe we oorlogsschepen onzichtbaar moeten maken en dat we kunnen tijdreizen sinds 1943; en hoe het Apollo Maan programma een verhulling van meer geavanceerde technologieën was. Er zijn reeds, sinds het begin van de zestiger jaren, geheime reizen gemaakt om bases op de Maan en Mars te vestigen en om andere delen van ons zonnestelsel te verkennen. Ten slotte, om jullie nog wat nieuwsgieriger of nog wat sceptischer te maken, afhankelijk van hoever je ontwaakt bent, er wordt verwacht dat de Aarde haar rotatie vertraagt, stopt en in de tegenovergestelde richting gaat draaien zonder dat er catastrofes optreden, terwijl zij gelijktijdig, samen met de rest van het zonnestelsel, in de ruimte wordt verplaatst om een onderdeel van het sterrenstelsel Sirius te worden!"
![]()
Hm, gevalletje van waanideeen?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:57 schreef LoudGirl het volgende:
"Bepaalde informatie is moeilijk op te nemen, zoals bijvoorbeeld de aard van onze holle Aarde en de oude beschavingen die daar nog steeds wonen. Zo ook het feit dat veel mensen het tijdreizen hebben gebruikt om de toekomst van deze planeet en het universum te wijzigen, vele eonen geleden. En ook het gegeven dat we ontdekt hebben hoe we oorlogsschepen onzichtbaar moeten maken en dat we kunnen tijdreizen sinds 1943; en hoe het Apollo Maan programma een verhulling van meer geavanceerde technologieën was. Er zijn reeds, sinds het begin van de zestiger jaren, geheime reizen gemaakt om bases op de Maan en Mars te vestigen en om andere delen van ons zonnestelsel te verkennen. Ten slotte, om jullie nog wat nieuwsgieriger of nog wat sceptischer te maken, afhankelijk van hoever je ontwaakt bent, er wordt verwacht dat de Aarde haar rotatie vertraagt, stopt en in de tegenovergestelde richting gaat draaien zonder dat er catastrofes optreden, terwijl zij gelijktijdig, samen met de rest van het zonnestelsel, in de ruimte wordt verplaatst om een onderdeel van het sterrenstelsel Sirius te worden!"
![]()
Volgens TARA's broertje zijn wij nog niet ontwaakt genoegquote:
Lijkt me geen plan, daarvoor neemt TARA's broertje het allemaal véél te serieus. Als TARA daar infiltreert en dat uitkomt wordt dat een breuk tussen die 2 ben ik bang. Dat heb ik niet over voor journalistiek.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:08 schreef LoudGirl het volgende:
OK, ik zoek een tijdelijke redacteur voor een staaltje participerende journalistiek. Wie infiltreert bij deze club? Tara? Dan mag Freecel met rok en hoed naar de Gereformeerde Gemeente.
www.gergemgroningen.nlquote:Op zondag 8 maart 2009 20:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Uiteraard wil ik best naar de ger. gem ergens binnenkortIk heb wel een rok
En ik scoor wel een baret!
Hebben die lui ook een site?
Tuurlijk niet, kinderen horen ook bij de gemente dus moeten ze er maar bij blijven ook al snappen ze er niets van.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:25 schreef freecell het volgende:
Hmmm, veen uitzoeken of de gergem een crèche heeft, kon ik niet vinden op de site.
Bij De Deur moeten kinderen de hele dienst blijven en er is een veiligheidsdienst die ervoor zorgt dat ze stil zijn. Op zaterdag moeten ze naar zondagschool.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:32 schreef maok het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, kinderen horen ook bij de gemente dus moeten ze er maar bij blijven ook al snappen ze er niets van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie weten leren ze er onbewust wel wat van....quote:Op zondag 8 maart 2009 20:32 schreef maok het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, kinderen horen ook bij de gemente dus moeten ze er maar bij blijven ook al snappen ze er niets van.
Timberquote:Op zondag 8 maart 2009 20:52 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Hoe heet deze poezel? Ben jij hier de blikopener van, Alex?
Maok de katten-noob, Joep en Dieselquote:Op zondag 8 maart 2009 21:01 schreef teigan het volgende:
Oeh, ziet er lief uit maok! Waar komt die ineens vandaan dan?
Nee die is al wegquote:Op zondag 8 maart 2009 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
maok: is 2cv nog bij je? zo ja, wil je m dan ff dit laten zien?
mooie poes btw!
Ah dan mogen we je nu dus al feliciteren!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:58 schreef maok het volgende:
Hier wordt ik misschien blikopener van:
[ afbeelding ]
Ik moet eerst nog maar eens kijken of de katten mij als mens uit kiezenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ah dan mogen we je nu dus al feliciteren!Gefeliciteerd!
Omdat het mij haat. Maar ik heb het al gefixed.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:19 schreef Peterselieman het volgende:
* Peterselieman verkoopt Excel een trap en vraagt aan Bob. waarom Excel gemeen deed.
Wie is Joop?quote:
Foei, da's PVV-mentaliteit.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:19 schreef Peterselieman het volgende:
* Peterselieman verkoopt Excel een trap en vraagt aan Bob. waarom Excel gemeen deed.
Peterselieman doet niet aan zinloos geweld.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:32 schreef 2cv het volgende:
Joop ook maar trappen ? Er loopt er hier nog eentje rond ...
Er loopt bij jou nog een wat rond?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:32 schreef 2cv het volgende:
Joop ook maar trappen ? Er loopt er hier nog eentje rond ...
Ik heb er gewoon 7 minuten over gedaan om de foto hier te postenquote:
Zoiets dacht ik ook.quote:
Mijn vader heet ook Joopquote:Op maandag 9 maart 2009 18:57 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Er loopt bij jou nog een wat rond?Een Joop?
Uit religieuze overwegingen mag ik hier natuurlijk niet mee instemmen![]()
<Loud Girl op tong bijt en op handen zit>
Jij gaat toch niet beweren dat jij dat niet kent hequote:
Het suikerbrood is inderdaad Fryske sûkerbôlequote:Op maandag 9 maart 2009 22:14 schreef Katakunenenenene het volgende:
ik ken wel indisch brooden turks brood
en Fryske sûkerbôle
quote:
quote:Bij het afsluiten van een full of pimp abonnement kun je je notes ook éénmalig inzien. Je hoeft dan niet apart ¤ 4,50 te betalen.
Klik in dat geval hier en neem een full of pimp abonnement.
quote:
quote:Je hebt 10 notes gekregen van onze moderators.
Ging over dat van jouquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:12 schreef Bob. het volgende:
Ik vind het wel mooi, lekker minimalistisch.
Of ging dat van die bug nog over 2cv?![]()
Het is opgelost nuquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:12 schreef Bob. het volgende:
Ik vind het wel mooi, lekker minimalistisch.
Of ging dat van die bug nog over 2cv?![]()
Jij raakt mensen niet aan tijdens de seks?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:16 schreef 2cv het volgende:
Voor een tientje mag je me aanraken. Sex is gratis
We zitten hier wel op internet he, waarschijnlijk dus internetsex, maar hoe hij die tientjes dan wil gaan verdienen op internet weet ik ook nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij raakt mensen niet aan tijdens de seks?![]()
Ik was sowieso al niet geïnteresseerd maar dat is ook zeker geen selling point..
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:46 schreef 2cv het volgende:
Vandaag 2 tests gehad in het ziekenhuis. [...]
Ik heb heul niks aangepast ! En gisteravond was ik lichtelijk in een rare buiquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:02 schreef maok het volgende:
We zitten hier wel op internet he, waarschijnlijk dus internetsex, maar hoe hij die tientjes dan wil gaan verdienen op internet weet ik ook niet
EDIT, snel je posts aanpassen![]()
Nee, kan niet lezenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb heul niks aangepast ! En gisteravond was ik lichtelijk in een rare buiZuurstofgebrek ofzo
Ik reageerde op Frits, maar jou opmerking is ook terecht hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:19 schreef maok het volgende:
[..]
Nee, ik had het tegen Bradley33, die kan blijkbaar niet gelijk de juiste reactie plaaten waardoor mijn antwoord nu heel gek lijkt
Stimmt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ben jij JakeNL met een nieuwe naam?
Schijnt nogal een vreemde vogel te zijn hierquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:19 schreef maok het volgende:
[..]
Nee, ik had het tegen Bradley33, die kan blijkbaar niet gelijk de juiste reactie plaaten waardoor mijn antwoord nu heel gek lijkt
Ow grapje, ik reageerde ook helemaal niet op jou maar ook op frits, maar die stond er ineens tussen, even aanpassen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:22 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Ik reageerde op Frits, maar jou opmerking is ook terecht hoor.
edit: oh ja dat deed jij wel, ik let niet op.quote:We moeten meer kwooten.
Daar maken we dan maar even een note van.quote:
Dat kun je helemaal niet op FOK!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:38 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Daar maken we dan maar even een note van.
Hij wil ook graag notes.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat kun je helemaal niet op FOK!
Ben jij dat 2cv?quote:Bonnie St. Claire met een fan op de KEI-week 2008 in Martini Plaza te Groningen.
Eerst niet, ik heb het veranderd, dus helemaal gek ben je niet hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:35 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
edit: oh ja dat deed jij wel, ik let niet op.
Oh je had het tegen mij.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:02 schreef maok het volgende:
[..]
We zitten hier wel op internet he, waarschijnlijk dus internetsex, maar hoe hij die tientjes dan wil gaan verdienen op internet weet ik ook niet
Maar gelukkig wel een beetje.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:51 schreef maok het volgende:
[..]
Eerst niet, ik heb het veranderd, dus helemaal gek ben je niet hoor
Niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
Die moet je verdienen. Die krijg je niet zomaar
quote:
Zouden jij en G. op dezelfde plek eten ofzo?quote:
Hoe is't er mee Frits!?quote:Heej Bob., lekker ding!
G kent iemand die zelf nooit draadjesvlees maakt maar wel eens bij m'n moeder eet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:05 schreef Bob. het volgende:
[..]
Zouden jij en G. op dezelfde plek eten ofzo?
Niet gek. De lente komt er aan, ik voel het. Meer energie, de creativiteit stijgt, nu het weer nog. Met jou?quote:Hoe is't er mee Frits!?
Echt? Ik begin juist alle hoop te verliezen dat het weer ooit nog beter zal worden. Maar jouw gevoel is een stuk gezelliger, ik denk dat ik dat maar over neem.quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
G kent iemand die zelf nooit draadjesvlees maakt maar wel eens bij m'n moeder eet.![]()
[..]
Niet gek. De lente komt er aan, ik voel het. Meer energie, de creativiteit stijgt, nu het weer nog. Met jou?
Mehe, nee, zo deprimerend is alles nog net niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het weer kan alleen maar beter. (ik las ff dat je alle hoop was verloren dat het ooit nog beter zou worden, als in 'het komt nooit meer goed')
Net niet ja. Ik heb mijn dag niet zo.quote:
Yep. En vooral zacht.quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:56 schreef Bob. het volgende:
Aw, maar zelfs zonder magnetron zijn ze vast lekker warm!
Moin, ja inderdaad.quote:
Nieuwe Aldi??? Waar?quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:24 schreef maok het volgende:
Morge, ik ga eens bij de nieuwe aldi hier kijken of de mp4 speler die in de aanbieding is wat is
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn kat is een watje.
Ik hb d'r zojuist moeten redden van een andere kat. Op ons balkon.
Beijum: Wijk in het noord-oosten van Groningen waar iedereen verdwaald.quote:
Moin.quote:
Hoezo niet?quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:53 schreef JH87 het volgende:
Goedemorgen deze morgen. Ik kan nog steeds niet in de meterkast.
Ah da's balen. Heb je wel een goede huurbaas?quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:56 schreef JH87 het volgende:
Dat sleutelgat is nog steeds verpest. En ze zouden het repareren. Straks maar weer eens bellen, ik heb echt een duuuuuuuuuuuure telefoonrekening deze maand van al het gebel met jan en alleman.
Nijestee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:01 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Ah da's balen. Heb je wel een goede huurbaas?
Goh, en vanmorgen hoorde ik ook al over zo'n gek in Alabama..quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:36 schreef ChipsZak. het volgende:
De eerste schoolshooting dit jaar is ook weer binnen.
Het is 11 maart.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:11 schreef teigan het volgende:
[..]
Goh, en vanmorgen hoorde ik ook al over zo'n gek in Alabama..
Zou er iets in de lucht zitten ofzo?
Huh, idd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:11 schreef teigan het volgende:
[..]
Ziggoquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:18 schreef Bob. het volgende:
Oja, vervelende telefoontjes, die moest ik ook nog!
* De belastingdienst en Ziggo gaat bellen*
Die Alabama gast was toch gister?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:11 schreef teigan het volgende:
[..]
Ze waren juist lief! Maar 7 minuten aan de telefoon gehangen en ik hoef ze nu ons modem niet meer terug te sturen, ook al heb ik ons abbo opgezegd.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:42 schreef JH87 het volgende:
Ik kan de komende maand weer fietsen. Wat zijn er toch goede mensen op deze wereld.
Oh cool! Wachten kan ik heel goed!quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:07 schreef teigan het volgende:
FvE, als je een paar maandjes nog kan wachten hebben wij een magnetron in de aanbieding..
Ik ben jaloers. Ik heb ook opgezegd maar ik moet de hele rataplan opsturen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:51 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ze waren juist lief! Maar 7 minuten aan de telefoon gehangen en ik hoef ze nu ons modem niet meer terug te sturen, ook al heb ik ons abbo opgezegd.
Ja? Hoe oud is je modem? Want ik moest het eerst officieel ook, maar toen ging ik ze bellen wat ik dan precies moest terug sturen (ja, weet ik veel welke van die 10 kastjes hier in huis van Ziggo komt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Ik heb ook opgezegd maar ik moet de hele rataplan opsturen.
Ja, maar toen was het in Duitsland/Nederland al nacht.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die Alabama gast was toch gister?
zou kunnen, ik hoorde het alleen vanmorgen pas op het nieuws..quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die Alabama gast was toch gister?
Die Duitser heeft heus niet zijn idee door die gast opgedaan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:56 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Ja, maar toen was het in Duitsland/Nederland al nacht.
Dus die Duitser kan best toen z'n idee hebben opgedaan. Het schijnt wel vaker te gebeuren dat zelfmoorden en schietpartijen elkaar opvolgen (na-aapgedrag).
Dat van mij is net nieuw. Ik ben lid geworden en heb gelijk maar weer opgezegd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:55 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja? Hoe oud is je modem? Want ik moest het eerst officieel ook, maar toen ging ik ze bellen wat ik dan precies moest terug sturen (ja, weet ik veel welke van die 10 kastjes hier in huis van Ziggo komt.) en toen zei hij dat het niet hoefde omdat ons modem al meer dan een jaar oud was.
Waarom had je dat dan gedaan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat van mij is net nieuw. Ik ben lid geworden en heb gelijk maar weer opgezegd.![]()
JH, I know. Bob., wil jij Ziggo even voor me bellen en zeggen dat ik het niet opstuur..?
Die school shootings inspireren wel nieuwe idioten die dat ook doen/deden. Dat blijkt uit politie-onderzoek in Finland en de VS.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die Duitser heeft heus niet zijn idee door die gast opgedaan.
Die Alabamagast was ook niks met een school en bij shootings is er vaak veel voorbereiding van toch wel minstens enkele maanden.
Dat zeg ik ook niet, dat is allang bekend, maar hij zal heus niet in 1 nacht hebben bedacht: 'KIJK DIE ALABAMA-MAN, nu ga ik es mensen neerschieten'quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:06 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Die school shootings inspireren wel nieuwe idioten die dat ook doen/deden. Dat blijkt uit politie-onderzoek in Finland en de VS.
En zo'n schietpartij kan best die Duitser over de streep hebben getrokken, als hij inderdaad al maanden met zulke ideëen rondliep.
Maar ik zeg verder niet dat er een direct verband is.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:13 schreef Bradley33 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou moet je echt ophouden!
Nee grapje, ik ben het wel met je eens.
quote:
Tara en 2CV waren ook al erg enthousiast.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:58 schreef Peterselieman het volgende:
Die Legowinkel in de Oude Boteringestraat is tof. Ben er net even geweest en gelijk even een cadeautje voor een neefje gehaald. Ze zijn echt stukken goedkoper dan de Intertoys of Blokker.
Dat is wel zo.quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:26 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
That's hot.
Ah je fotoboek spreek tvoor zich. Grrr.![]()
Zeer boeiend.quote:
Oh oke,quote:
Omdat ik tot twee keer toe na aanmelding niet in het systeem bleek te staan,waarop ik een andere provider (sneller, beter en goedkoper) heb genomen en toen had ik dus twee abonnementen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:03 schreef Bob. het volgende:
[..]
Waarom had je dat dan gedaan?![]()
En nee, ik ben ernstig gelukkig dat ik nu nooit meer naar Ziggo hoef te bellen.
Dat gaat snel.quote:
quote:
Wahahaquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet altijd aan Maok denken als ik dit fobo weer eens in de grabbelton tegenkom.
Wat?quote:
Zoals jij en Bob.?quote:
Vind ik wel meevallen hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat?Ze lijkt toch een beetje op dat kleine foto'tje?
1,50 per hele doos, groenteboer paddepoel!quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Dankj freecell.
En ik wil ook aardbeien
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:36 schreef maok het volgende:
Ik kan het fototje hier niet zien omdat tinypic hier geblokkeerd is
Hahaha! Prachtig.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:41 schreef maok het volgende:
Ik weet nu ook waarom die mp4 spelers van de Aldi zo goedkoop zijn. Ik wil een menutje openen staat er: 'ogenblik gedult'
Speciaal voor dyslectici! Wat attent!quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:41 schreef maok het volgende:
Ik weet nu ook waarom die mp4 spelers van de Aldi zo goedkoop zijn. Ik wil een menutje openen staat er: 'ogenblik gedult'
Afrika is vrij groot.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:05 schreef JH87 het volgende:
Vluchtdata vastgesteld. Over dik vier weken sta ik weer in Afrika.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:48 schreef Bradley33 het volgende:
Op de Wiki van Bonnie St. Claire (plaatje rechts)
[ afbeelding ]
[..]
Ben jij dat 2cv?
Haha, ik weet wat je bedoelt ja.quote:
Ik denk dat ik het kanquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:26 schreef LoudGirl het volgende:
Een collega van mij heeft een kind gekregen genaamd Writster. Probeer dat maar eens in één keer goed uit te spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |