Timberquote:Op zondag 8 maart 2009 20:52 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Hoe heet deze poezel? Ben jij hier de blikopener van, Alex?
Maok de katten-noob, Joep en Dieselquote:Op zondag 8 maart 2009 21:01 schreef teigan het volgende:
Oeh, ziet er lief uit maok! Waar komt die ineens vandaan dan?
Nee die is al wegquote:Op zondag 8 maart 2009 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
maok: is 2cv nog bij je? zo ja, wil je m dan ff dit laten zien?
mooie poes btw!
Ah dan mogen we je nu dus al feliciteren!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:58 schreef maok het volgende:
Hier wordt ik misschien blikopener van:
[ afbeelding ]
Ik moet eerst nog maar eens kijken of de katten mij als mens uit kiezenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ah dan mogen we je nu dus al feliciteren!Gefeliciteerd!
Omdat het mij haat. Maar ik heb het al gefixed.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:19 schreef Peterselieman het volgende:
* Peterselieman verkoopt Excel een trap en vraagt aan Bob. waarom Excel gemeen deed.
Wie is Joop?quote:
Foei, da's PVV-mentaliteit.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:19 schreef Peterselieman het volgende:
* Peterselieman verkoopt Excel een trap en vraagt aan Bob. waarom Excel gemeen deed.
Peterselieman doet niet aan zinloos geweld.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:32 schreef 2cv het volgende:
Joop ook maar trappen ? Er loopt er hier nog eentje rond ...
Er loopt bij jou nog een wat rond?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:32 schreef 2cv het volgende:
Joop ook maar trappen ? Er loopt er hier nog eentje rond ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |