abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 8 maart 2009 @ 19:32:41 #26
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66835121
Wat is er mis met roze ?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_66835281
En wij hebben ook nog chinees over
pi_66835289
Ik ga het opwarmen voor TARA nu
pi_66835636
Wie of wat is Niburu? Zit er een artikel in?
  zondag 8 maart 2009 @ 19:49:38 #30
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_66835724
quote:
Op zondag 8 maart 2009 19:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Niburu.nl heeft zijn hoofdkantoor in de Nieuwe Ebbinge, dat zal het wel zijn. Maar ze zitten daar al een poosje hoor
Mijn God, die wereldvreemde dwazen hebben zelfs een heus kantoor?
Ik ga naar huis.
pi_66835939
Die meneer van die ufo's en niburu.nl hadden wij een paar weken geleden in onze uitzending, dat was leuk
pi_66836018
"Bepaalde informatie is moeilijk op te nemen, zoals bijvoorbeeld de aard van onze holle Aarde en de oude beschavingen die daar nog steeds wonen. Zo ook het feit dat veel mensen het tijdreizen hebben gebruikt om de toekomst van deze planeet en het universum te wijzigen, vele eonen geleden. En ook het gegeven dat we ontdekt hebben hoe we oorlogsschepen onzichtbaar moeten maken en dat we kunnen tijdreizen sinds 1943; en hoe het Apollo Maan programma een verhulling van meer geavanceerde technologieën was. Er zijn reeds, sinds het begin van de zestiger jaren, geheime reizen gemaakt om bases op de Maan en Mars te vestigen en om andere delen van ons zonnestelsel te verkennen. Ten slotte, om jullie nog wat nieuwsgieriger of nog wat sceptischer te maken, afhankelijk van hoever je ontwaakt bent, er wordt verwacht dat de Aarde haar rotatie vertraagt, stopt en in de tegenovergestelde richting gaat draaien zonder dat er catastrofes optreden, terwijl zij gelijktijdig, samen met de rest van het zonnestelsel, in de ruimte wordt verplaatst om een onderdeel van het sterrenstelsel Sirius te worden!"

pi_66836044
quote:
Op zondag 8 maart 2009 19:47 schreef LoudGirl het volgende:
Wie of wat is Niburu? Zit er een artikel in?
Niburu.nl ga maar eens kijken op de site....
TARA's broertje gelooft er heilig in (en in nog véél meer van dat soort dingen) en hij probeert ons steeds te bekeren......
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2009 @ 20:03:20 #34
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_66836210
quote:
Op zondag 8 maart 2009 19:57 schreef LoudGirl het volgende:
"Bepaalde informatie is moeilijk op te nemen, zoals bijvoorbeeld de aard van onze holle Aarde en de oude beschavingen die daar nog steeds wonen. Zo ook het feit dat veel mensen het tijdreizen hebben gebruikt om de toekomst van deze planeet en het universum te wijzigen, vele eonen geleden. En ook het gegeven dat we ontdekt hebben hoe we oorlogsschepen onzichtbaar moeten maken en dat we kunnen tijdreizen sinds 1943; en hoe het Apollo Maan programma een verhulling van meer geavanceerde technologieën was. Er zijn reeds, sinds het begin van de zestiger jaren, geheime reizen gemaakt om bases op de Maan en Mars te vestigen en om andere delen van ons zonnestelsel te verkennen. Ten slotte, om jullie nog wat nieuwsgieriger of nog wat sceptischer te maken, afhankelijk van hoever je ontwaakt bent, er wordt verwacht dat de Aarde haar rotatie vertraagt, stopt en in de tegenovergestelde richting gaat draaien zonder dat er catastrofes optreden, terwijl zij gelijktijdig, samen met de rest van het zonnestelsel, in de ruimte wordt verplaatst om een onderdeel van het sterrenstelsel Sirius te worden!"

Wahahaha. Knettergek die gasten
Altijd onderweg naar het avontuur
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 8 maart 2009 @ 20:03:43 #35
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66836226
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_66836272
ik request een lijst van leuke grappen om met die zaak uit te halen
pi_66836275
quote:
Op zondag 8 maart 2009 19:57 schreef LoudGirl het volgende:

Hm, gevalletje van waanideeen?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_66836382
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:03 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Wahahaha. Knettergek die gasten
Volgens TARA's broertje zijn wij nog niet ontwaakt genoeg
En als ik zeg dat we van de aarde afschieten door middelpuntvliedende kracht als hij stil komt te staan, kijkt hij mij aan met zo'n blik van 'ach, het arme schaap weet niet beter'
En in 2012 gaan we allemaal de vrede in. Want de Aliens komen ons helpen!

Oja, en wij zijn gewaarschuwd, want de concentratie- en vernietigingskampen voor christenen zijn al klaar, dus of wij voor onze veiligheid maar even op wilden houden met christen zijn...
Toen heb ik gezegd dat ik niet van plán was om een kamp in te gaan, maar als het dan toch moest dat ik dan met opgeheven hoofd ging. Hij keek me erg niet-begrijpend aan
pi_66836386
OK, ik zoek een tijdelijke redacteur voor een staaltje participerende journalistiek. Wie infiltreert bij deze club? Tara? Dan mag Freecel met rok en hoed naar de Gereformeerde Gemeente.
pi_66836479
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:08 schreef LoudGirl het volgende:
OK, ik zoek een tijdelijke redacteur voor een staaltje participerende journalistiek. Wie infiltreert bij deze club? Tara? Dan mag Freecel met rok en hoed naar de Gereformeerde Gemeente.
Lijkt me geen plan, daarvoor neemt TARA's broertje het allemaal véél te serieus. Als TARA daar infiltreert en dat uitkomt wordt dat een breuk tussen die 2 ben ik bang. Dat heb ik niet over voor journalistiek.

Uiteraard wil ik best naar de ger. gem ergens binnenkort Ik heb wel een rok En ik scoor wel een baret!
Hebben die lui ook een site?
pi_66836517
Hoi !

Dit laatste gedeelte sla ik ff over !
Fingerspitzgefühl
pi_66836786
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:11 schreef freecell het volgende:

[..]

Uiteraard wil ik best naar de ger. gem ergens binnenkort Ik heb wel een rok En ik scoor wel een baret!
Hebben die lui ook een site?
www.gergemgroningen.nl

Ik heb verder nog in de aanbieding:

• Russisch Orthodoxe Kerk
• Mormonen
• Jehova’s getuigen
• Synagoge
• Zevendedagsadventisten

En wat je zelf nog kunt verzinnen aan (quasi) christelijke clubs

Gelooft Tara's broer dit echt? Hoe kan dat?

[ Bericht 0% gewijzigd door LoudGirl op 08-03-2009 20:31:47 ]
pi_66836884
Loud, haal even die naam uit je post Anders wordt het wel erg herkenbaar

Ik heb geen idee hoe het kan, maar hij is er héél heel serieus in!
Beetje onhandig dus. En hij probeert ons steeds te bekeren. sught...
Gelukkig is zijn vriendin niet zo Die laat hem een beetje begaan, maar heeft er zelf eigenlijk niks mee!
pi_66836957
Hmmm, veen uitzoeken of de gergem een crèche heeft, kon ik niet vinden op de site.
pi_66837217
Zo goed?
  zondag 8 maart 2009 @ 20:32:47 #46
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_66837239
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:25 schreef freecell het volgende:
Hmmm, veen uitzoeken of de gergem een crèche heeft, kon ik niet vinden op de site.
Tuurlijk niet, kinderen horen ook bij de gemente dus moeten ze er maar bij blijven ook al snappen ze er niets van.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_66837760
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:32 schreef maok het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, kinderen horen ook bij de gemente dus moeten ze er maar bij blijven ook al snappen ze er niets van.
Bij De Deur moeten kinderen de hele dienst blijven en er is een veiligheidsdienst die ervoor zorgt dat ze stil zijn. Op zaterdag moeten ze naar zondagschool.

In 2012 gaan we juist allemaal dood, zie mijn column.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66837781
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:32 schreef maok het volgende:

[..]

wie weten leren ze er onbewust wel wat van....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_66838119
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heet deze poezel? Ben jij hier de blikopener van, Alex?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')