Mijn God, die wereldvreemde dwazen hebben zelfs een heus kantoor?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Niburu.nl heeft zijn hoofdkantoor in de Nieuwe Ebbinge, dat zal het wel zijn. Maar ze zitten daar al een poosje hoor
Niburu.nl ga maar eens kijken op de site....quote:Op zondag 8 maart 2009 19:47 schreef LoudGirl het volgende:
Wie of wat is Niburu? Zit er een artikel in?
Wahahaha. Knettergek die gastenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:57 schreef LoudGirl het volgende:
"Bepaalde informatie is moeilijk op te nemen, zoals bijvoorbeeld de aard van onze holle Aarde en de oude beschavingen die daar nog steeds wonen. Zo ook het feit dat veel mensen het tijdreizen hebben gebruikt om de toekomst van deze planeet en het universum te wijzigen, vele eonen geleden. En ook het gegeven dat we ontdekt hebben hoe we oorlogsschepen onzichtbaar moeten maken en dat we kunnen tijdreizen sinds 1943; en hoe het Apollo Maan programma een verhulling van meer geavanceerde technologieën was. Er zijn reeds, sinds het begin van de zestiger jaren, geheime reizen gemaakt om bases op de Maan en Mars te vestigen en om andere delen van ons zonnestelsel te verkennen. Ten slotte, om jullie nog wat nieuwsgieriger of nog wat sceptischer te maken, afhankelijk van hoever je ontwaakt bent, er wordt verwacht dat de Aarde haar rotatie vertraagt, stopt en in de tegenovergestelde richting gaat draaien zonder dat er catastrofes optreden, terwijl zij gelijktijdig, samen met de rest van het zonnestelsel, in de ruimte wordt verplaatst om een onderdeel van het sterrenstelsel Sirius te worden!"
![]()
Hm, gevalletje van waanideeen?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:57 schreef LoudGirl het volgende:
"Bepaalde informatie is moeilijk op te nemen, zoals bijvoorbeeld de aard van onze holle Aarde en de oude beschavingen die daar nog steeds wonen. Zo ook het feit dat veel mensen het tijdreizen hebben gebruikt om de toekomst van deze planeet en het universum te wijzigen, vele eonen geleden. En ook het gegeven dat we ontdekt hebben hoe we oorlogsschepen onzichtbaar moeten maken en dat we kunnen tijdreizen sinds 1943; en hoe het Apollo Maan programma een verhulling van meer geavanceerde technologieën was. Er zijn reeds, sinds het begin van de zestiger jaren, geheime reizen gemaakt om bases op de Maan en Mars te vestigen en om andere delen van ons zonnestelsel te verkennen. Ten slotte, om jullie nog wat nieuwsgieriger of nog wat sceptischer te maken, afhankelijk van hoever je ontwaakt bent, er wordt verwacht dat de Aarde haar rotatie vertraagt, stopt en in de tegenovergestelde richting gaat draaien zonder dat er catastrofes optreden, terwijl zij gelijktijdig, samen met de rest van het zonnestelsel, in de ruimte wordt verplaatst om een onderdeel van het sterrenstelsel Sirius te worden!"
![]()
Volgens TARA's broertje zijn wij nog niet ontwaakt genoegquote:
Lijkt me geen plan, daarvoor neemt TARA's broertje het allemaal véél te serieus. Als TARA daar infiltreert en dat uitkomt wordt dat een breuk tussen die 2 ben ik bang. Dat heb ik niet over voor journalistiek.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:08 schreef LoudGirl het volgende:
OK, ik zoek een tijdelijke redacteur voor een staaltje participerende journalistiek. Wie infiltreert bij deze club? Tara? Dan mag Freecel met rok en hoed naar de Gereformeerde Gemeente.
www.gergemgroningen.nlquote:Op zondag 8 maart 2009 20:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Uiteraard wil ik best naar de ger. gem ergens binnenkortIk heb wel een rok
En ik scoor wel een baret!
Hebben die lui ook een site?
Tuurlijk niet, kinderen horen ook bij de gemente dus moeten ze er maar bij blijven ook al snappen ze er niets van.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:25 schreef freecell het volgende:
Hmmm, veen uitzoeken of de gergem een crèche heeft, kon ik niet vinden op de site.
Bij De Deur moeten kinderen de hele dienst blijven en er is een veiligheidsdienst die ervoor zorgt dat ze stil zijn. Op zaterdag moeten ze naar zondagschool.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:32 schreef maok het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, kinderen horen ook bij de gemente dus moeten ze er maar bij blijven ook al snappen ze er niets van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie weten leren ze er onbewust wel wat van....quote:Op zondag 8 maart 2009 20:32 schreef maok het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, kinderen horen ook bij de gemente dus moeten ze er maar bij blijven ook al snappen ze er niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |