Yesquote:foto Op vrijdag 6 maart 2009 13:21 schreef ElisaB het volgende:
Koop Litter Pearls. Het kost wat, maar het scheelt bergen in de stank!
Yups, wij ook. Ondanks dat wij 4 katten hebben, doen we er eeuwig mee en ten opzichte van de gewone kattenbakkorrels een waar genot!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:10 schreef Harajuku. het volgende:
Yes
Wij halen ze altijd bij eh, diertotaalservice.nl veel dozen tegelijk omdat ze dan goedkoper worden of zo
Altijd een schuur vol kattenbakkorrelsquote:foto Op vrijdag 6 maart 2009 18:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups, wij ook. Ondanks dat wij 4 katten hebben, doen we er eeuwig mee en ten opzichte van de gewone kattenbakkorrels een waar genot!
Ik haal voor één kat al altijd de grootste zak, omdat dus goedkoper. Waarom doe jij 2 kg? Gewoon, nieuwsgierig.quote:foto Op vrijdag 6 maart 2009 20:10 schreef As_33 het volgende:
Nou ja, even samenvattend, Poes kost maandelijks aan voer en kattenbakgrid een kleine 30 euro: een zak voer, 2 kilo voor 21 euro (maar je hebt ook grotere zakken die verhoudingsgewijs goedkoper zijn, dus met 2 katten kun je dat ook makkelijk doen),
Ik hoop dat ze mij uitzoekenquote:foto Op vrijdag 6 maart 2009 20:10 schreef As_33 het volgende:
-
Als je nog even leert dat je geen kattenBAASJE wordt, maar een kattenbezit, dan denk ik dat je er helemaal klaar voor bent.
-
Omdat mijn walgelijk verwende geval ineens kan besluiten het niet lekker meer te vinden, met als gevolg ochend na ochtend om 5 uur je bed uitgemiauwd worden. Ik vind het wat zonde als dat zou gebeuren als ik net voor 40 euro aan één soort voer gekocht hebquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik haal voor één kat al altijd de grootste zak, omdat dus goedkoper. Waarom doe jij 2 kg? Gewoon, nieuwsgierig.
Overdag ben ik inderdaad aan het werk. Maar als de huidige eigenaren verder niemand kunnen vinden is dat denk ik altijd nog beter dan dat ze naar een asiel moeten ofzo. De mensen waar ze nu zitten werken trouwens ook allebij fulltime dus dat zijn ze al wel gewend.quote:foto Op vrijdag 6 maart 2009 20:26 schreef LoudGirl het volgende:
Tja, je bent zeker wel een kattenmens, vinden mijn katten. Maar je bent ook echt bijna nooit thuis. Ik sta niet direct te juichen bij het idee. Twee katten zijn geen projectje dat je ergens in een hoek zet als je aandacht weer door iets anders wordt getrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop