Goh, en vanmorgen hoorde ik ook al over zo'n gek in Alabama..quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:36 schreef ChipsZak. het volgende:
De eerste schoolshooting dit jaar is ook weer binnen.
Het is 11 maart.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:11 schreef teigan het volgende:
[..]
Goh, en vanmorgen hoorde ik ook al over zo'n gek in Alabama..
Zou er iets in de lucht zitten ofzo?
Huh, idd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:11 schreef teigan het volgende:
[..]
Ziggoquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:18 schreef Bob. het volgende:
Oja, vervelende telefoontjes, die moest ik ook nog!
* De belastingdienst en Ziggo gaat bellen*
Die Alabama gast was toch gister?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:11 schreef teigan het volgende:
[..]
Ze waren juist lief! Maar 7 minuten aan de telefoon gehangen en ik hoef ze nu ons modem niet meer terug te sturen, ook al heb ik ons abbo opgezegd.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:42 schreef JH87 het volgende:
Ik kan de komende maand weer fietsen. Wat zijn er toch goede mensen op deze wereld.
Oh cool! Wachten kan ik heel goed!quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:07 schreef teigan het volgende:
FvE, als je een paar maandjes nog kan wachten hebben wij een magnetron in de aanbieding..
Ik ben jaloers. Ik heb ook opgezegd maar ik moet de hele rataplan opsturen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:51 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ze waren juist lief! Maar 7 minuten aan de telefoon gehangen en ik hoef ze nu ons modem niet meer terug te sturen, ook al heb ik ons abbo opgezegd.
Ja? Hoe oud is je modem? Want ik moest het eerst officieel ook, maar toen ging ik ze bellen wat ik dan precies moest terug sturen (ja, weet ik veel welke van die 10 kastjes hier in huis van Ziggo komt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Ik heb ook opgezegd maar ik moet de hele rataplan opsturen.
Ja, maar toen was het in Duitsland/Nederland al nacht.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die Alabama gast was toch gister?
zou kunnen, ik hoorde het alleen vanmorgen pas op het nieuws..quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die Alabama gast was toch gister?
Die Duitser heeft heus niet zijn idee door die gast opgedaan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:56 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Ja, maar toen was het in Duitsland/Nederland al nacht.
Dus die Duitser kan best toen z'n idee hebben opgedaan. Het schijnt wel vaker te gebeuren dat zelfmoorden en schietpartijen elkaar opvolgen (na-aapgedrag).
Dat van mij is net nieuw. Ik ben lid geworden en heb gelijk maar weer opgezegd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:55 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja? Hoe oud is je modem? Want ik moest het eerst officieel ook, maar toen ging ik ze bellen wat ik dan precies moest terug sturen (ja, weet ik veel welke van die 10 kastjes hier in huis van Ziggo komt.) en toen zei hij dat het niet hoefde omdat ons modem al meer dan een jaar oud was.
Waarom had je dat dan gedaan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat van mij is net nieuw. Ik ben lid geworden en heb gelijk maar weer opgezegd.![]()
JH, I know. Bob., wil jij Ziggo even voor me bellen en zeggen dat ik het niet opstuur..?
Die school shootings inspireren wel nieuwe idioten die dat ook doen/deden. Dat blijkt uit politie-onderzoek in Finland en de VS.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die Duitser heeft heus niet zijn idee door die gast opgedaan.
Die Alabamagast was ook niks met een school en bij shootings is er vaak veel voorbereiding van toch wel minstens enkele maanden.
Dat zeg ik ook niet, dat is allang bekend, maar hij zal heus niet in 1 nacht hebben bedacht: 'KIJK DIE ALABAMA-MAN, nu ga ik es mensen neerschieten'quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:06 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Die school shootings inspireren wel nieuwe idioten die dat ook doen/deden. Dat blijkt uit politie-onderzoek in Finland en de VS.
En zo'n schietpartij kan best die Duitser over de streep hebben getrokken, als hij inderdaad al maanden met zulke ideëen rondliep.
Maar ik zeg verder niet dat er een direct verband is.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:13 schreef Bradley33 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou moet je echt ophouden!
Nee grapje, ik ben het wel met je eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |