Zoiets dacht ik ook.quote:
Mijn vader heet ook Joopquote:Op maandag 9 maart 2009 18:57 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Er loopt bij jou nog een wat rond?Een Joop?
Uit religieuze overwegingen mag ik hier natuurlijk niet mee instemmen![]()
<Loud Girl op tong bijt en op handen zit>
Jij gaat toch niet beweren dat jij dat niet kent hequote:
Het suikerbrood is inderdaad Fryske sûkerbôlequote:Op maandag 9 maart 2009 22:14 schreef Katakunenenenene het volgende:
ik ken wel indisch brooden turks brood
en Fryske sûkerbôle
quote:
quote:Bij het afsluiten van een full of pimp abonnement kun je je notes ook éénmalig inzien. Je hoeft dan niet apart ¤ 4,50 te betalen.
Klik in dat geval hier en neem een full of pimp abonnement.
quote:
quote:Je hebt 10 notes gekregen van onze moderators.
Ging over dat van jouquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:12 schreef Bob. het volgende:
Ik vind het wel mooi, lekker minimalistisch.
Of ging dat van die bug nog over 2cv?![]()
Het is opgelost nuquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:12 schreef Bob. het volgende:
Ik vind het wel mooi, lekker minimalistisch.
Of ging dat van die bug nog over 2cv?![]()
Jij raakt mensen niet aan tijdens de seks?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:16 schreef 2cv het volgende:
Voor een tientje mag je me aanraken. Sex is gratis
We zitten hier wel op internet he, waarschijnlijk dus internetsex, maar hoe hij die tientjes dan wil gaan verdienen op internet weet ik ook nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij raakt mensen niet aan tijdens de seks?![]()
Ik was sowieso al niet geïnteresseerd maar dat is ook zeker geen selling point..
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:46 schreef 2cv het volgende:
Vandaag 2 tests gehad in het ziekenhuis. [...]
Ik heb heul niks aangepast ! En gisteravond was ik lichtelijk in een rare buiquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:02 schreef maok het volgende:
We zitten hier wel op internet he, waarschijnlijk dus internetsex, maar hoe hij die tientjes dan wil gaan verdienen op internet weet ik ook niet
EDIT, snel je posts aanpassen![]()
Nee, kan niet lezenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb heul niks aangepast ! En gisteravond was ik lichtelijk in een rare buiZuurstofgebrek ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |