Ik reageerde op Frits, maar jou opmerking is ook terecht hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:19 schreef maok het volgende:
[..]
Nee, ik had het tegen Bradley33, die kan blijkbaar niet gelijk de juiste reactie plaaten waardoor mijn antwoord nu heel gek lijkt
Stimmt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ben jij JakeNL met een nieuwe naam?
Schijnt nogal een vreemde vogel te zijn hierquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:19 schreef maok het volgende:
[..]
Nee, ik had het tegen Bradley33, die kan blijkbaar niet gelijk de juiste reactie plaaten waardoor mijn antwoord nu heel gek lijkt
Ow grapje, ik reageerde ook helemaal niet op jou maar ook op frits, maar die stond er ineens tussen, even aanpassen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:22 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Ik reageerde op Frits, maar jou opmerking is ook terecht hoor.
edit: oh ja dat deed jij wel, ik let niet op.quote:We moeten meer kwooten.
Daar maken we dan maar even een note van.quote:
Dat kun je helemaal niet op FOK!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:38 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Daar maken we dan maar even een note van.
Hij wil ook graag notes.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat kun je helemaal niet op FOK!
Ben jij dat 2cv?quote:Bonnie St. Claire met een fan op de KEI-week 2008 in Martini Plaza te Groningen.
Eerst niet, ik heb het veranderd, dus helemaal gek ben je niet hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:35 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
edit: oh ja dat deed jij wel, ik let niet op.
Oh je had het tegen mij.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:02 schreef maok het volgende:
[..]
We zitten hier wel op internet he, waarschijnlijk dus internetsex, maar hoe hij die tientjes dan wil gaan verdienen op internet weet ik ook niet
Maar gelukkig wel een beetje.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:51 schreef maok het volgende:
[..]
Eerst niet, ik heb het veranderd, dus helemaal gek ben je niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |