quote:
Tara en 2CV waren ook al erg enthousiast.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:58 schreef Peterselieman het volgende:
Die Legowinkel in de Oude Boteringestraat is tof. Ben er net even geweest en gelijk even een cadeautje voor een neefje gehaald. Ze zijn echt stukken goedkoper dan de Intertoys of Blokker.
Dat is wel zo.quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:26 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
That's hot.
Ah je fotoboek spreek tvoor zich. Grrr.![]()
Zeer boeiend.quote:
Oh oke,quote:
Omdat ik tot twee keer toe na aanmelding niet in het systeem bleek te staan,waarop ik een andere provider (sneller, beter en goedkoper) heb genomen en toen had ik dus twee abonnementen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:03 schreef Bob. het volgende:
[..]
Waarom had je dat dan gedaan?![]()
En nee, ik ben ernstig gelukkig dat ik nu nooit meer naar Ziggo hoef te bellen.
Dat gaat snel.quote:
quote:
Wahahaquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet altijd aan Maok denken als ik dit fobo weer eens in de grabbelton tegenkom.
Wat?quote:
Zoals jij en Bob.?quote:
Vind ik wel meevallen hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat?Ze lijkt toch een beetje op dat kleine foto'tje?
1,50 per hele doos, groenteboer paddepoel!quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Dankj freecell.
En ik wil ook aardbeien
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:36 schreef maok het volgende:
Ik kan het fototje hier niet zien omdat tinypic hier geblokkeerd is
Hahaha! Prachtig.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:41 schreef maok het volgende:
Ik weet nu ook waarom die mp4 spelers van de Aldi zo goedkoop zijn. Ik wil een menutje openen staat er: 'ogenblik gedult'
Speciaal voor dyslectici! Wat attent!quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:41 schreef maok het volgende:
Ik weet nu ook waarom die mp4 spelers van de Aldi zo goedkoop zijn. Ik wil een menutje openen staat er: 'ogenblik gedult'
Afrika is vrij groot.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:05 schreef JH87 het volgende:
Vluchtdata vastgesteld. Over dik vier weken sta ik weer in Afrika.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:48 schreef Bradley33 het volgende:
Op de Wiki van Bonnie St. Claire (plaatje rechts)
[ afbeelding ]
[..]
Ben jij dat 2cv?
Haha, ik weet wat je bedoelt ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |