quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ververs de OP maar ff, ik heb de resterende topics toegevoegd
merci, maar er zaten wat foutjes in. Kijk maarquote:
wat voor plaatjes?quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh en Jop, waar moeten die ploatjes nou heen dan?
Ik riep hardop oeh!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Jop verzamelt caviaplaatjes
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maareh, Alexxxx, de OP nog een keer?
quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:40 schreef Peterselieman het volgende:
Modje van niks hier dat een topic opent
Nou je bent toch dood? Dat vond ik juist wel grappig of zo.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:41 schreef Dangel het volgende:
@maok: RIP voor de nabestaanden, de mijne ook.
@groels: ik zou niet weten waarom....
Waarschijnlijk al gepost, maar er is hoop Alexxxxxquote:Op maandag 12 januari 2009 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[FORUM STATS] Jaarcijfers - 2008
[ afbeelding ]Top 50 posters in STA
[ afbeelding ]
Plaats / aantal / gebruiker
001. 14145 Yashaaaaa
002. 9187 swarmahoer
003. 7668 PietjePuk007
004. 6954 Mikkie
005. 6461 rulerofdeath
006. 5401 Cocktailprikker
007. 4922 Alexxxxx
008. 4488 LastRequest
009. 4261 TheGirlNextDoor
010. 3806 ChipsZak.
011. 3683 -_Guitarist_-
012. 3563 Samzz
013. 3083 JH87
014. 2712 HostiMeister
015. 2696 Peterselieman
016. 2663 Houniet
017. 2623 IrishBastard
018. 2375 De_Kardinaal
019. 2283 DevilsAndDust
020. 2229 Kuukske
021. 2109 maok
022. 2093 MinderMutsig
023. 2023 Grulez
024. 2017 Bob.
025. 1905 ReMcOrE
026. 1865 motorbloempje
027. 1830 LeeHarveyOswald
028. 1808 Californium
029. 1751 freecell
030. 1702 MaxMark
031. 1625 Sander
032. 1607 Crazy-M
033. 1502 Bob-B
034. 1455 Elegy
035. 1407 Blawh
036. 1379 Nielez
037. 1356 nietzman
038. 1347 Matje-1989
039. 1259 teigan
040. 1252 RATMEN
041. 1231 skippy22
042. 1215 Dupje
043. 1192 Rikketik
044. 1179 theKiD
045. 1173 Isegrim
046. 1089 morgane
047. 1015 Bravebart
048. 0970 JDude
049. 0930 Jesse_
049. 0930 Inkomen
Oh laller,quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:34 schreef JH87 het volgende:
Is toch het dingescollege! Google maps zegt 500 meter.
Ik heb het al twee keer eerder gehad dus ik herkende het gelijk en heb dus ook al wat pretpillen van de huisarts gekregen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:04 schreef Grulez het volgende:
Ah dat had ik laatst. 4 weken mee gezeten... was erg kut idd.
voor 1 iemand, een uurtje in de week ofzo?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Astrid, weet jij iemand die scheikunde bijles kan geven?
Op het AC of bij Eelderwolde?
Hmm, wat moet je dan gaan doen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:36 schreef 2cv het volgende:
Voorlopig niet meer werken of autorijden, 9 februari naar het UMCG.
Volgens mij wel!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:41 schreef teigan het volgende:
[..]
voor 1 iemand, een uurtje in de week ofzo?
Dat zou ik ook nog wel kunnen doen denk ik...
Rustig thuis afwachten. Werken gaat niet meer. Voel me licht in mijn hoofd. Collega's vonden dat ik naar huis moest gaan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hmm, wat moet je dan gaan doen?
Gelukkig is 9 feb niet zo heel lang
Ok, laat maar even weten dan..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Volgens mij wel!
Het is voor een meisje en mijn moeder is nu even weg, maar als ze terug is kan ik aan haar wel even vragen wat de email is van Menso, de persoon die voor dat meisje iemand zocht,.
Dan kan je aan hem wel even vragen hoe en wat. (Wij hebben een rugzakje van het REC en daar zat Menso 'aan vast'. Hij regelt dingen met de school met leerlingen met een 'leerprobleem' en nu zoekt hij dus iemand die scheikundebijles kan geven)
Dank je wel voor het bijdragen aan mijn loon.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt!
DaD, we hebben en schoenenkast gekocht bij je werkgever
Mijn nieuwe keukenweegschaal heeft een Taraknop.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Er gaan me opeens weer dingen dagen
Ga je om half 9 ook star wars kijken,quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Er gaan me opeens weer dingen dagen
Nee, ik heb alles op DVD en VHS in 10 verschillende versies. Veel relaxter dan TVquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ga je om half 9 ook star wars kijken,?
En wat doet die Taraknop?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn nieuwe keukenweegschaal heeft een Taraknop.
Het gewicht weer op nul zetten! Je weegt bijvoorbeeld eerst 500 gram bloem, dan druk je op die knop, en dan staat het display weer op nul, zodat je suiker toe kunt voegen of zo.quote:
Maandag, vestiging Leeuwardenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dank je wel voor het bijdragen aan mijn loon..
Maar euhm, heb je die gister gekocht?. Want ik was er gister(avond)!
Hoe bevalt je werk?
Oftewel de taraknop tareertquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het gewicht weer op nul zetten! Je weegt bijvoorbeeld eerst 500 gram bloem, dan druk je op die knop, en dan staat het display weer op nul, zodat je suiker toe kunt voegen of zo.
Ik ken zelfs wel iemand die scheikunde bijles geeft.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Astrid, weet jij iemand die scheikunde bijles kan geven?
Op het AC of bij Eelderwolde?
Ik ook, en die zit hier in het topicquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:39 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik ken zelfs wel iemand die scheikunde bijles geeft.
VWO?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:46 schreef freecell het volgende:
ik ben naar kapper gweest! tadaaaa! met achterkant
hartje !quote:
Je wilde niet hier langskomen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:51 schreef nietzman het volgende:
Waar blijf je chips?
Je had één wat?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:01 schreef Queqeling het volgende:
ik had er één totdat de kat te dichtbij kwam en het beestje een hartstilstand kreeg
Ja, maar waarom moet het altijd 's avonds, dan zit ik net altijd goed geinstalleerd op de bank/stoel.quote:
Krullenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:46 schreef freecell het volgende:
ik ben naar kapper gweest! tadaaaa! met achterkant
Een krul met harstilstandquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:01 schreef Queqeling het volgende:
ik had er één totdat de kat te dichtbij kwam en het beestje een hartstilstand kreeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:29 schreef maok het volgende:
[..]
Krullen![]()
[..]
Een krul met harstilstand
Onze kat is bang voor het konijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Compleet geïntegreerd in onze familie.
Ligt er maar aan wat voor hond natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:50 schreef Bier.en.schieten het volgende:
Nu we het toch over dieren hebben... Kan een student op 24 m² (kamer) een hond hebben? Ik zie regelmatig mensen met een hond in mijn pand, is dat gezond? Ik vind honden extreem cool, maar als je college moet volgen en niet veel thuis bent is het toch zielig voor de hond???
Waarom niet? Er zijn rassen die daar totaal geen probleem mee hebben. Zolang je er goed voor zorgt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:08 schreef JH87 het volgende:
Maar je moet een hond niet op 24 m2 houden.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:29 schreef maok het volgende:
[..]
Krullen![]()
[..]
Een krul met harstilstand
Ik herken je weer! Ton de krullenkapper?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net bier van 2 jaar over datum weg gegooitquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:42 schreef JH87 het volgende:
Lekker, zo'n glas whiskey van 19 jaar oud en een percentage van 46.
Uiteraard, dan kan ik het flesje inleveren bij de supermarkt, nu stinkt het alleen in mijn keuken naar bierquote:
Ik heb hier een kurk liggen die ingesmeerd is met Loctite 401. Ik denk dat dat wel een oplossing is voor jouw gasjes.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Liever niet, ik heb bruine bonensoep gehad...
Ik hoorde het op m'n werk.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:28 schreef achterop23 het volgende:
Iemand net dat vuurwerk gezien op de Grote Markt? Dat ging zeker 15minuten los! Heb er van genoten.
Was rond 21:45. Kwam net de appie uit op de vismarkt. Was helemaal afgezet met hekken. Na het vuurwerk ging de olle grieze bellen als een malle.
Ik vind deze zo lelijk dat ik hem ook wel een plaatsje in de top gunquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:21 schreef Alexxxxx het volgende:
zijn je hartjes op?
chinatown in den haag heeft wel wat.
ja maar nu is 2cv niet meer verliefd op je, maar wil ie meteen met je tongen, aan zn reactie te zienquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:24 schreef maok het volgende:
[..]
Ik vind deze zo lelijk dat ik hem ook wel een plaatsje in de top gun
Oeh, jeugdsentimentquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja maar nu is 2cv niet meer verliefd op je, maar wil ie meteen met je tongen, aan zn reactie te zien![]()
Vandaag in Lopik geweest btw, onderstaande auto gehaald voor mn broer. Mooie omgeving
[ afbeelding ]
Ben ik nu te lui voor,quote:
Anyone?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:28 schreef ChipsZak. het volgende:
'It has been pointed out that, in this reform, Protestant countried led the way. England and Holland were regarded, in 1700, as countries long since emancipated while the Catholic prince-bishops of Germany were still burning away.'
Hoe kan ik dit goed, mooi en formeel in het Nederlands zeggen? Ik kom er niet helemaal uit.
Achjoh! Dan maar genieten van het feit dat we van Ajax hebben gewonnen,quote:Op zondag 25 januari 2009 16:37 schreef Grulez het volgende:
Lekker man strompelen met een dikke poot. scheurtje bij mn teen ofzo doordat ik tegen iemands hak aan schoptenu 6 weken niet voetballen
![]()
Dat 'pointed oud' slaat waarschijnlijk terug op iets voorafgaands, dus het is me niet helemaal duidelijk of je dat erbij moet vertalen, maar goed, een poginkje:quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Achjoh! Dan maar genieten van het feit dat we van Ajax hebben gewonnen,
Het is bewezen dat de protestantse landen voorop liepen in deze hervorming. Waar Engeland en de Republiek rond 1700 al lange tijd als geëmancipeerd golden, bleven de katholieke prinsbisschoppen in de Duitse staten nog hangen in het bestrijden van ketters middels de brandstapel.quote:
quote:
Dat is traditie.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:31 schreef NikkelCobalt het volgende:
Ik woon sinds kort in Groningen, maar nu vroeg ik me af, waarom steekt iemand/men elke dag vuurwerk af ergens bij de grote markt
Grapjasquote:Op zondag 25 januari 2009 22:36 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat is traditie.
Wij maken er hier gewoon altijd een feest van.
Het is Chinees nieuwjaar vannachtquote:Op zondag 25 januari 2009 22:39 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
GrapjasEn het is ook nog lang geen Gronings Ontzet
Ah oke. Nog wat te doen in de stad dan voor niet-chinezen?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Het is Chinees nieuwjaar vannacht.
Chinezen wegjagen misschien?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:57 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Ah oke. Nog wat te doen in de stad dan voor niet-chinezen?
quote:Ik werd vannacht wakker gebeld door een telefoontje uit Mexico...
Mijn ouders lezen hun mail dus wel, maar reageren er niet op... Maarja, nu weet ik het tenminste zeker...
ik wist niet zeker of ze het al wisten van ons huis.. En ik wist dat ze geen sms'jes konden ontvangen, dus ik ben ervanuit gegaan dat hun mobieltje het helemaal niet deed daar. Dus ik heb gisteren hun hotel gebeld en een boodschap achtergelaten, en aan de hand daarvan belden ze, en zeiden ze dat ze die mail dus allang gelezen hadden.....quote:
is mij ook niet helemaal duidelijk eigenlijk, ik denk dat ze te hard van hun vakantie aan het genieten zijn....quote:Op maandag 26 januari 2009 09:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom niet erop gereageerd dan,?
als ik vragen mag.
Paracetamol werkt bij mij altijd voor een betere nachtrust, maar volgens mij ben ik de enigequote:Op maandag 26 januari 2009 12:44 schreef 2cv het volgende:
Gedinges. Ik begin steeds meer en maffer te dromen.
Op zich slaap ik prima hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 13:06 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Paracetamol werkt bij mij altijd voor een betere nachtrust, maar volgens mij ben ik de enige.
Ja, dat snap ik ook nog wel.quote:
Conteeeeext?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kan niet op het nederlandse woord/vertaling voor 'undoubted' komen,.
Was het wel unaniem?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:53 schreef 2cv het volgende:
Oh, ik heb gister officieel besloten dat ik verkouden ben.
Ook ja.quote:
Ik was weer aan mn hw ja, maar nu zit ik met andere dingen van dat boek.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:45 schreef LadyDanae het volgende:
Hoi allemaal!![]()
CZ is weer aan haar huiswerk?
Enneh, beterschap 2cv! Wat gaan ze in het ziekenhuis doen met je?
En nog even dit: ik zoek een appartementje voor mezelf in Groningen, dus mochten jullie nog iets weten![]()
Ik ben heel lief en gezellig en ik heb twee katten.
Wilde hij je weer aan de slag laten gaan? Na de uitleg wat er aan de hand is?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:06 schreef 2cv het volgende:
Middag. Zonet de bedrijfsarts o.i.d. aan de lijn. Je mag niet eens meer ziek zijn in dit land
Nee, ik krijg een afspraak er voor. Dan mag die meteen een taxi meesturen. Toen ik zie dat de klachten verkoudheid + hartklachten zijn was het aan de andere kant van de lijn toch zeker ene halve seconde stil.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wilde hij je weer aan de slag laten gaan? Na de uitleg wat er aan de hand is?
Is dat hetzelfde als dotteren?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:00 schreef 2cv het volgende:
9e een consult + een ECG en er wordt dan een afspraak gemaakt voor een catheterisatie.
Is niet heel raar dat ze bellen hoor.Gebeurt wel vaker. Het kan namelijk ook zijn dat er een oplossing gevonden kan worden dat je tijdelijk iets anders gaat doen (niet in jou geval maar in het algemeen) en ze willen kijken of je geen misbruik maakt van de situatie. Als ze na dit telefoongesprek nou hadden gezegt dat je langs moest komen voor een afspraak had ik het anders gevonden, maar als je bij jou langs komen of dat het telefonisch zo voldoende is, is dat heel normaal. Of moet je nog wel langs komen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, ik krijg een afspraak er voor. Dan mag die meteen een taxi meesturen. Toen ik zie dat de klachten verkoudheid + hartklachten zijn was het aan de andere kant van de lijn toch zeker ene halve seconde stil.
Nee, ze maken een snee in mijn lies en rossen een slang naar boven om het 1 en ander te onderzoeken. Die catheterisatie is dus niet een behandeling, maar een onderzoek.quote:
Ik moet nog wel langs komen. Echter, de kans is klein dat ik dat doe. OV is te inspannend, achter het stuur van een auto vertrouw ik mezelf niet meer. En ik ga mezelf niet in gevaar brengen voor dit soort grappen (ja, ik heb echt een gigantisch gloeiende hekel aan dit soort praktijken).quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:42 schreef maok het volgende:
[..]
Is niet heel raar dat ze bellen hoor.Gebeurt wel vaker. Het kan namelijk ook zijn dat er een oplossing gevonden kan worden dat je tijdelijk iets anders gaat doen (niet in jou geval maar in het algemeen) en ze willen kijken of je geen misbruik maakt van de situatie. Als ze na dit telefoongesprek nou hadden gezegt dat je langs moest komen voor een afspraak had ik het anders gevonden, maar als je bij jou langs komen of dat het telefonisch zo voldoende is, is dat heel normaal. Of moet je nog wel langs komen?
Interesseert me geen biet dat het standaard is. Ik ben weggestuurd door mijn collega's, dat moet genoeg zijn om te bepalen dat ik me niet aanstel lijkt me. Ik vind het een belediging.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
standaard procedure, papieren van procedure bij het uitzendbureau waar ik zit liggen hier toevallig voor mn neus.
Kan je niet zeggen: kom maar bij mij?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Interesseert me geen biet dat het standaard is. Ik ben weggestuurd door mijn collega's, dat moet genoeg zijn om te bepalen dat ik me niet aanstel lijkt me. Ik vind het een belediging.
Geen idee. Dan moeten ze dat echter wel zelf aanleggen want dat soort instanties krijgen mijn medische gegevens onder geen enkele voorwaarde. Ik wens ze geluk, aangezien de gemiddelde dokter al niet eens iets met mij kan zonder uitgebreide voorgeschiedenis.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:27 schreef LoudGirl het volgende:
Als je iets chronisch hebt, wordt je inderdaad wel flauw van dit soort dingen. Hebben ze geen dossier over je?
Doe ik ook. Of ze sturen maar een taxi. Dat mogen ze fijn zelf uitzoeken. Ik ga me er in elk geval niet voor inspannen. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Kan je niet zeggen: kom maar bij mij?
Ik moet zometeen het hummeltje wakker gaan maken
Vind ik altijd zo sneu als hij net lekker slaapt, maar hij moet straks eten en dan mee naar de kerk
Hebben ze niet gevraagd. En ik heb geen probleem hoor. Dat hebben zij dan. Overigens, als ik die afspraak krijg meld ik mij wel af. Wat zij daar dan mee doen moeten zij weten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je overigens niet gaat zonder je af te melden heb je een HEEL groot probleem. Je hebt neem ik aan uitgelegd dat jeniet mobiel bent?
Waar woon je dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:37 schreef teigan het volgende:
mogguh..
LD, wij gaan hier over een paar maanden weg, maar wij mogen niemand voordragen... En of je hier nou wilt wonen is de volgende vraag.
Stoppen heb ik wel wat methodes voor (tien minuten met je hoofd onder water....), maar lijkt me niet zo wenselijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:52 schreef 2cv het volgende:
Heeft iemand een medicijn om mijn hart te stoppen? Het kreng is op hol geslagen en stuitert al de halve middag als een gek door m'n lijf heen.
Selwerd...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
Klinkt verstandig inderdaad.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:11 schreef 2cv het volgende:
Dankje !
Zal zo even een pyjama enzo pakken. Als ik daar moet blijven is dat wel makkelijk.
Ik had wel een pakket. Bij mij werkte dat wel. Ik zat een paar lessen erboven. Geen idee eigenlijk wat de voor -en nadelen zijn. Spits is volgens zo georganiseerd dat de instructeurs rijden onder de naam van Spits (dus niet in dienst zijn).quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft Spits niet ook van die pakketten? Is dat aan te raden, of juist niet?
Berto Bakker, eenmansbedrijfje maar die kerel is geniaal. Ik bedoel, hij heeft mij (8x!!! gezakt, hopeloos geval volgens alle andere instructeurs) aan een rijbewijs geholpen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
En oh ja, weet iemand een goede rijschool in Groningen? Er zijn er zoveel, ik zou wel graag wat ervaringen horen!
Ik moet inderdaad wel iemand hebben met veel geduld.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:57 schreef Grulez het volgende:
Ik zal de naam van mn instructeur ook even opzoeken. Denk dat hij jou ook wel ligt. Hij is heel rustig en legt het goed uit.
Ik weet niet of we hem wel zo dankbaar moeten zijnquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:01 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Berto Bakker, eenmansbedrijfje maar die kerel is geniaal. Ik bedoel, hij heeft mij (8x!!! gezakt, hopeloos geval volgens alle andere instructeurs) aan een rijbewijs geholpen.
Hij heeft nog nooit gesnauwdquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad wel iemand hebben met veel geduld.. Zodra er naar me gesnauwd gaat worden of zo ga ik niet meer durven, dat weet ik zeker. Dus als je zou willen, graag!
Whe, ik heb juist een tegenovergesteld ervaring met de ANWB. Ik heb geloof ik in een periode van 3 weken met 3 verschillende instructeurs gereden en de organisatie was ook om te huilen. Afspraken die niet worden nagekomen etc. Uiteindelijk gewoon een deel van mijn lesgeld teruggeëist.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:58 schreef LadyDanae het volgende:
Teigan, bedankt voor je reactieMaar dat lijkt me idd niet zo'n puik plan..
D&D: ik heb bij de ANWB gereden en ben er heel erg tevreden over. Je doet eerst een intest, dan kijken ze welk pakket je nodig hebt. Ik vond de instructeurs erg aardig (je krijgt een vaste maar ik heb er meerdere ontmoet), hun methode is goed en het is een betrouwbare organisatie.
Ik had het kleinste pakket en was ongeveer 1800 euro kwijt. Het pakket is incl. alle lessen, tussentijdse toets en examen. Als je bang bent om te zakken kun je een speciale aanvulling nemen, dan krijg je er meer lessen en herexamens enzo bij voor minder geld.
Robbert Minnema.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad wel iemand hebben met veel geduld.. Zodra er naar me gesnauwd gaat worden of zo ga ik niet meer durven, dat weet ik zeker. Dus als je zou willen, graag!
quote:mail@robbertminnema.nl
tel. 0594500994
Ok, dat sla ik op, en zodra ik de stap werkelijk durf te wagen, ga ik bellen. Nog even afwachten ook hoeveel geld ik precies ga krijgen.quote:
Prima. En anders kan je altijd even een oriënterend mailtje sturen oid.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, dat sla ik op, en zodra ik de stap werkelijk durf te wagen, ga ik bellen. Nog even afwachten ook hoeveel geld ik precies ga krijgen..
Jemig, dat is wel heel extreemquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:30 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Whe, ik heb juist een tegenovergesteld ervaring met de ANWB. Ik heb geloof ik in een periode van 3 weken met 3 verschillende instructeurs gereden en de organisatie was ook om te huilen. Afspraken die niet worden nagekomen etc. Uiteindelijk gewoon een deel van mijn lesgeld teruggeëist.
Dat is bijna 3,5 jaar geleden hier in Groningen inderdaad. Ik heb m'n rijbewijs daar ook wel gehaald, daar niet van. Maar het is bijvoorbeeld zo gegaan dat ik dacht een afspraak voor een examen had en er gewoon niemand op kwam dagen. Dat het examen vervolgens wel in rekening wordt gebracht en dan gewoon ontkennen dat er niemand was enzoquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:52 schreef LadyDanae het volgende:
[..]
Jemig, dat is wel heel extreem![]()
Wanneer was dat? En was dat ook hier in Groningen?
Ik heb in 5 weken mijn rijbewijs gehaald, altijd dezelfde instructeur gehad (leuke man, ik heb nu ruim een jaar mijn rijbewijs en hij zwaait nog steeds als ik langs zijn lesauto fiets), nooit problemen gehad met de organisatie.
Toen ik er kwam (oktober 2007) hadden ze net een nieuwe directeur aangenomen omdat het zo'n zooitje wasquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat is bijna 3,5 jaar geleden hier in Groningen inderdaad. Ik heb m'n rijbewijs daar ook wel gehaald, daar niet van. Maar het is bijvoorbeeld zo gegaan dat ik dacht een afspraak voor een examen had en er gewoon niemand op kwam dagen. Dat het examen vervolgens wel in rekening wordt gebracht en dan gewoon ontkennen dat er niemand was enzo. Ze waren toen wel druk bezig met een verhuizen naar een nieuw pand geloof ik en administratief was het er een rotzooi.
Bij OOsterpoort krijg je ook in INtest en is het goedkoopste pakket iets meer dan 1000,- (20 lessen. theorieboek, online theorie oefenen en je examen en één eventuele her. ) Nogal wat goedkoper dus.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:58 schreef LadyDanae het volgende:
Teigan, bedankt voor je reactieMaar dat lijkt me idd niet zo'n puik plan..
D&D: ik heb bij de ANWB gereden en ben er heel erg tevreden over. Je doet eerst een intest, dan kijken ze welk pakket je nodig hebt. Ik vond de instructeurs erg aardig (je krijgt een vaste maar ik heb er meerdere ontmoet), hun methode is goed en het is een betrouwbare organisatie.
Ik had het kleinste pakket en was ongeveer 1800 euro kwijt. Het pakket is incl. alle lessen, tussentijdse toets en examen. Als je bang bent om te zakken kun je een speciale aanvulling nemen, dan krijg je er meer lessen en herexamens enzo bij voor minder geld.
het wordt alleen maar duurder vrees ik.....quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij OOsterpoort krijg je ook in INtest en is het goedkoopste pakket iets meer dan 1000,- (20 lessen. theorieboek, online theorie oefenen en je examen en één eventuele her. ) Nogal wat goedkoper dus.
En nu nog lessen nemen Freecell
Ik wacht nog maar een paar jaar geloof ik
Och, deze prijs hebben ze volgens mij al vrij lang.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:53 schreef teigan het volgende:
[..]
het wordt alleen maar duurder vrees ik.....
Zet het in spoiler-tagsquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:02 schreef JH87 het volgende:
Ik wil de lijst van voetbalplaatjes die ik nog nodig heb hier plakken, maar hij maakt er zo'n hele lange lijst van. Kan dat niet met een scrollbalk ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think twice, it's all right.
ik geloof dat in de 8 maanden dat ik rijles had de prijs een euro of 5 per les omhoog is gegaan... Ging toen best hard..quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Och, deze prijs hebben ze volgens mij al vrij lang.
En wij gaan er financieel ook alleen maar op vooruit.
En het gaat me nog niet eens om geld, ik zou het nu best kunnen betalen waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |