Ik had wel een pakket. Bij mij werkte dat wel. Ik zat een paar lessen erboven. Geen idee eigenlijk wat de voor -en nadelen zijn. Spits is volgens zo georganiseerd dat de instructeurs rijden onder de naam van Spits (dus niet in dienst zijn).quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft Spits niet ook van die pakketten? Is dat aan te raden, of juist niet?
Berto Bakker, eenmansbedrijfje maar die kerel is geniaal. Ik bedoel, hij heeft mij (8x!!! gezakt, hopeloos geval volgens alle andere instructeurs) aan een rijbewijs geholpen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
En oh ja, weet iemand een goede rijschool in Groningen? Er zijn er zoveel, ik zou wel graag wat ervaringen horen!
Ik moet inderdaad wel iemand hebben met veel geduld.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:57 schreef Grulez het volgende:
Ik zal de naam van mn instructeur ook even opzoeken. Denk dat hij jou ook wel ligt. Hij is heel rustig en legt het goed uit.
Ik weet niet of we hem wel zo dankbaar moeten zijnquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:01 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Berto Bakker, eenmansbedrijfje maar die kerel is geniaal. Ik bedoel, hij heeft mij (8x!!! gezakt, hopeloos geval volgens alle andere instructeurs) aan een rijbewijs geholpen.
Hij heeft nog nooit gesnauwdquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad wel iemand hebben met veel geduld.. Zodra er naar me gesnauwd gaat worden of zo ga ik niet meer durven, dat weet ik zeker. Dus als je zou willen, graag!
Whe, ik heb juist een tegenovergesteld ervaring met de ANWB. Ik heb geloof ik in een periode van 3 weken met 3 verschillende instructeurs gereden en de organisatie was ook om te huilen. Afspraken die niet worden nagekomen etc. Uiteindelijk gewoon een deel van mijn lesgeld teruggeëist.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:58 schreef LadyDanae het volgende:
Teigan, bedankt voor je reactieMaar dat lijkt me idd niet zo'n puik plan..
D&D: ik heb bij de ANWB gereden en ben er heel erg tevreden over. Je doet eerst een intest, dan kijken ze welk pakket je nodig hebt. Ik vond de instructeurs erg aardig (je krijgt een vaste maar ik heb er meerdere ontmoet), hun methode is goed en het is een betrouwbare organisatie.
Ik had het kleinste pakket en was ongeveer 1800 euro kwijt. Het pakket is incl. alle lessen, tussentijdse toets en examen. Als je bang bent om te zakken kun je een speciale aanvulling nemen, dan krijg je er meer lessen en herexamens enzo bij voor minder geld.
Robbert Minnema.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad wel iemand hebben met veel geduld.. Zodra er naar me gesnauwd gaat worden of zo ga ik niet meer durven, dat weet ik zeker. Dus als je zou willen, graag!
quote:mail@robbertminnema.nl
tel. 0594500994
Ok, dat sla ik op, en zodra ik de stap werkelijk durf te wagen, ga ik bellen. Nog even afwachten ook hoeveel geld ik precies ga krijgen.quote:
Prima. En anders kan je altijd even een oriënterend mailtje sturen oid.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, dat sla ik op, en zodra ik de stap werkelijk durf te wagen, ga ik bellen. Nog even afwachten ook hoeveel geld ik precies ga krijgen..
Jemig, dat is wel heel extreemquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:30 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Whe, ik heb juist een tegenovergesteld ervaring met de ANWB. Ik heb geloof ik in een periode van 3 weken met 3 verschillende instructeurs gereden en de organisatie was ook om te huilen. Afspraken die niet worden nagekomen etc. Uiteindelijk gewoon een deel van mijn lesgeld teruggeëist.
Dat is bijna 3,5 jaar geleden hier in Groningen inderdaad. Ik heb m'n rijbewijs daar ook wel gehaald, daar niet van. Maar het is bijvoorbeeld zo gegaan dat ik dacht een afspraak voor een examen had en er gewoon niemand op kwam dagen. Dat het examen vervolgens wel in rekening wordt gebracht en dan gewoon ontkennen dat er niemand was enzoquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:52 schreef LadyDanae het volgende:
[..]
Jemig, dat is wel heel extreem![]()
Wanneer was dat? En was dat ook hier in Groningen?
Ik heb in 5 weken mijn rijbewijs gehaald, altijd dezelfde instructeur gehad (leuke man, ik heb nu ruim een jaar mijn rijbewijs en hij zwaait nog steeds als ik langs zijn lesauto fiets), nooit problemen gehad met de organisatie.
Toen ik er kwam (oktober 2007) hadden ze net een nieuwe directeur aangenomen omdat het zo'n zooitje wasquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat is bijna 3,5 jaar geleden hier in Groningen inderdaad. Ik heb m'n rijbewijs daar ook wel gehaald, daar niet van. Maar het is bijvoorbeeld zo gegaan dat ik dacht een afspraak voor een examen had en er gewoon niemand op kwam dagen. Dat het examen vervolgens wel in rekening wordt gebracht en dan gewoon ontkennen dat er niemand was enzo. Ze waren toen wel druk bezig met een verhuizen naar een nieuw pand geloof ik en administratief was het er een rotzooi.
Bij OOsterpoort krijg je ook in INtest en is het goedkoopste pakket iets meer dan 1000,- (20 lessen. theorieboek, online theorie oefenen en je examen en één eventuele her. ) Nogal wat goedkoper dus.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:58 schreef LadyDanae het volgende:
Teigan, bedankt voor je reactieMaar dat lijkt me idd niet zo'n puik plan..
D&D: ik heb bij de ANWB gereden en ben er heel erg tevreden over. Je doet eerst een intest, dan kijken ze welk pakket je nodig hebt. Ik vond de instructeurs erg aardig (je krijgt een vaste maar ik heb er meerdere ontmoet), hun methode is goed en het is een betrouwbare organisatie.
Ik had het kleinste pakket en was ongeveer 1800 euro kwijt. Het pakket is incl. alle lessen, tussentijdse toets en examen. Als je bang bent om te zakken kun je een speciale aanvulling nemen, dan krijg je er meer lessen en herexamens enzo bij voor minder geld.
het wordt alleen maar duurder vrees ik.....quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij OOsterpoort krijg je ook in INtest en is het goedkoopste pakket iets meer dan 1000,- (20 lessen. theorieboek, online theorie oefenen en je examen en één eventuele her. ) Nogal wat goedkoper dus.
En nu nog lessen nemen Freecell
Ik wacht nog maar een paar jaar geloof ik
Och, deze prijs hebben ze volgens mij al vrij lang.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:53 schreef teigan het volgende:
[..]
het wordt alleen maar duurder vrees ik.....
Zet het in spoiler-tagsquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:02 schreef JH87 het volgende:
Ik wil de lijst van voetbalplaatjes die ik nog nodig heb hier plakken, maar hij maakt er zo'n hele lange lijst van. Kan dat niet met een scrollbalk ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think twice, it's all right.
ik geloof dat in de 8 maanden dat ik rijles had de prijs een euro of 5 per les omhoog is gegaan... Ging toen best hard..quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Och, deze prijs hebben ze volgens mij al vrij lang.
En wij gaan er financieel ook alleen maar op vooruit.
En het gaat me nog niet eens om geld, ik zou het nu best kunnen betalen waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |