abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 januari 2009 @ 13:10:24 #251
176521 Grulez
rasgroninger
pi_65488959
Ik zat volgens mij bij Spits bij een Robert. Beviel uitstekend. Het ligt helemaal aan je instructeur denk ik. Een huisgenoot had een slechte instructeur en kon maar niet afrijden (een jaar bezig). Toen heeft hij bij mijn instructeur gelest (die schrok enigszins) en kon hij 2 maand later afrijden.
pi_65489107
Heeft Spits niet ook van die pakketten? Is dat aan te raden, of juist niet?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 28 januari 2009 @ 13:15:53 #253
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65489158
Wat word er bedoeld met 'honours remained even'?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 28 januari 2009 @ 13:17:40 #254
176521 Grulez
rasgroninger
pi_65489220
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft Spits niet ook van die pakketten? Is dat aan te raden, of juist niet?
Ik had wel een pakket. Bij mij werkte dat wel. Ik zat een paar lessen erboven. Geen idee eigenlijk wat de voor -en nadelen zijn. Spits is volgens zo georganiseerd dat de instructeurs rijden onder de naam van Spits (dus niet in dienst zijn).
pi_65489402
ik had bij oosterpoort een pakket, ben er alleen ver overheen gegaan... stomme zenuwen bij het afrijden ook..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_65489657
Ik denk dat ik maar gewoon bij Spits een vrijblijvende les aan ga vragen...

Ik word gesponsord door m'n zus en zwager. . Ik heb de afgelopen jaren vrij vaak op hun dochtertje gepast (inmiddels meervoud), en daarvoor hebben zij geld opgespaard wat ik nu krijg om aan mijn rijlessen te besteden.
  woensdag 28 januari 2009 @ 13:38:49 #257
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_65490068
Ik had het zelfde als Teigan. Ook bij de Oosterpoort. Bij het eerste examen dat ingepland was is er eigenlijk nog niet aan toe (maar dat examen was al een tijd daarvoor, misschien zelfs direct toen ik begon ingepland). De keren daarna ben ik ook gezakt (zenuwen of gewoon ongunstig tijdstip wat ook niet mee werkt), maar omdat er maar 1 extra examen bij dat pakket zat moest ik de rest zelf betalen, en natuurlijk de extra lessen. Maar als ik vanaf het begin allemaal losse lessen en examens had genomen was ik waarschijnlijk meer kwijt geweest omdat je in zo'n pakket toch een beetje korting krijgt. Zo'n pakket is alleen niet voordeliger als minder lessen nodig hebt en in een keer slaagt. Maar dat doet toch bijna niemand. Ik ben trouwens uiteindelijk met een staatsexamen geslaagd. (ik kreeg last van faalangst, daar heb ik normaal nooit last van).
Over de instructeur. Ik zag laatst een lesauto met zijn naam er op rond rijden, blijkbaar is hij voor zichzelf begonnen. Ik zal zijn naam thuis eens even opzoeken, daar kom ik nu even niet op. Ik was iig wel tevreden over hem. Ik heb ook een paar keer een andere instructeur gehad omdat hij ziek was oid en dat vond ik toch minder prettig.

Nog een tip. Als er een examen moet worden ingepland, zorg dan dat je nooit om een uur of 3 (of andere momenten dat er veel scholieren buiten zijn zoals tussen de middag) moet afrijden. Dan rijden er zoveel fietsers op straat dat je veel vaker in situaties terecht komt waarbij je de lastige beslissingen (inhalen of niet bijvoorbeeld) moet maken.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_65490284
Dank je wel maok! Goede tips. Wat was je (en de rest) er ongeveer aan kwijt? Ik wil het geld van te voren hebben en niet halverwege moeten stoppen omdat dat op is.
  woensdag 28 januari 2009 @ 13:56:16 #259
176521 Grulez
rasgroninger
pi_65490762
Ik mocht gewoon naar Hoogkerk om 11 uur. Super rustig en de examinator vond me wel sympathiek geloof ik De ochtend sloeg de motor nog drie keer af door de zenuwen, maar de examinator stelde me snel gerust en liet halverwege al weten dat het goed zat
  woensdag 28 januari 2009 @ 13:57:10 #260
176521 Grulez
rasgroninger
pi_65490808
Ik zal de naam van mn instructeur ook even opzoeken. Denk dat hij jou ook wel ligt. Hij is heel rustig en legt het goed uit.
pi_65490908
Teigan, bedankt voor je reactie Maar dat lijkt me idd niet zo'n puik plan..

D&D: ik heb bij de ANWB gereden en ben er heel erg tevreden over. Je doet eerst een intest, dan kijken ze welk pakket je nodig hebt. Ik vond de instructeurs erg aardig (je krijgt een vaste maar ik heb er meerdere ontmoet), hun methode is goed en het is een betrouwbare organisatie.
Ik had het kleinste pakket en was ongeveer 1800 euro kwijt. Het pakket is incl. alle lessen, tussentijdse toets en examen. Als je bang bent om te zakken kun je een speciale aanvulling nemen, dan krijg je er meer lessen en herexamens enzo bij voor minder geld.
pi_65490943
En 2cv, ik weet niet of je het nog leest maar veel sterkte!!
pi_65491016
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
En oh ja, weet iemand een goede rijschool in Groningen? Er zijn er zoveel, ik zou wel graag wat ervaringen horen!
Berto Bakker, eenmansbedrijfje maar die kerel is geniaal. Ik bedoel, hij heeft mij (8x!!! gezakt, hopeloos geval volgens alle andere instructeurs) aan een rijbewijs geholpen.
pi_65491062
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:57 schreef Grulez het volgende:
Ik zal de naam van mn instructeur ook even opzoeken. Denk dat hij jou ook wel ligt. Hij is heel rustig en legt het goed uit.
Ik moet inderdaad wel iemand hebben met veel geduld. . Zodra er naar me gesnauwd gaat worden of zo ga ik niet meer durven, dat weet ik zeker. Dus als je zou willen, graag!
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:05:25 #265
176521 Grulez
rasgroninger
pi_65491214
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:01 schreef LoudGirl het volgende:

[..]

Berto Bakker, eenmansbedrijfje maar die kerel is geniaal. Ik bedoel, hij heeft mij (8x!!! gezakt, hopeloos geval volgens alle andere instructeurs) aan een rijbewijs geholpen.
Ik weet niet of we hem wel zo dankbaar moeten zijn
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:06:01 #267
176521 Grulez
rasgroninger
pi_65491242
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:02 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik moet inderdaad wel iemand hebben met veel geduld. . Zodra er naar me gesnauwd gaat worden of zo ga ik niet meer durven, dat weet ik zeker. Dus als je zou willen, graag!
Hij heeft nog nooit gesnauwd
pi_65491493
Mijn rijleraar lijkt me geen goeie tip. Opvliegend ventje, maar in mijn geval wel de meest ideale rijleraar.

Goedemiddag allemaal trouwens enzo!
Don't think twice, it's all right.
pi_65491522
En beterschap 2CV.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 28 januari 2009 @ 14:12:45 #270
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_65491546
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:06 schreef Grulez het volgende:

[..]

Hij heeft nog nooit gesnauwd
Eens moet de eerste keer zijn
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:30:30 #271
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_65492369
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:58 schreef LadyDanae het volgende:

D&D: ik heb bij de ANWB gereden en ben er heel erg tevreden over. Je doet eerst een intest, dan kijken ze welk pakket je nodig hebt. Ik vond de instructeurs erg aardig (je krijgt een vaste maar ik heb er meerdere ontmoet), hun methode is goed en het is een betrouwbare organisatie.
Ik had het kleinste pakket en was ongeveer 1800 euro kwijt. Het pakket is incl. alle lessen, tussentijdse toets en examen. Als je bang bent om te zakken kun je een speciale aanvulling nemen, dan krijg je er meer lessen en herexamens enzo bij voor minder geld.
Whe, ik heb juist een tegenovergesteld ervaring met de ANWB. Ik heb geloof ik in een periode van 3 weken met 3 verschillende instructeurs gereden en de organisatie was ook om te huilen. Afspraken die niet worden nagekomen etc. Uiteindelijk gewoon een deel van mijn lesgeld teruggeëist.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:32:16 #272
176521 Grulez
rasgroninger
pi_65492453
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:02 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Robbert Minnema.
quote:
mail@robbertminnema.nl

tel. 0594500994

[ Bericht 2% gewijzigd door Grulez op 28-01-2009 14:54:57 ]
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:32:59 #273
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_65492483
@ Jesse_ Ik stap vol vertrouwen bij LoudGirl in de auto. Er zullen hooguit wat gehaaste medeweggebruikers zijn die zich irriteren omdat zich niet aantrekt van auto's die haar proberen harder te laten rijden (omdat ze juist heel netjes rijdt en zich keurig aan de max snelheid houdt zoals het hoort)

@DaD. Ik was dacht ik iets van 2300 euro kwijt (7 a 8 maanden over gedaan). Maar dat kwam vooral omdat ik 5 keer ben gezakt (of doe je nou bij de 5e keer staatsexamen? Dan ben ik 4 keer gezakt, ik weet het niet precies meer) en die examens zo duur zijn.

Mijn rij-instucteur was heel relaxt maar als hij schrok omdat ik een domme actie uit haalde, begon hij wel te schreeuwen, Misschien ook niet zo'n succes dus.
pi_65492651
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:32 schreef Grulez het volgende:

[..]

Robbert Minnema.
[..]
Ok, dat sla ik op, en zodra ik de stap werkelijk durf te wagen, ga ik bellen. Nog even afwachten ook hoeveel geld ik precies ga krijgen. .
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:38:12 #275
176521 Grulez
rasgroninger
pi_65492710
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:37 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ok, dat sla ik op, en zodra ik de stap werkelijk durf te wagen, ga ik bellen. Nog even afwachten ook hoeveel geld ik precies ga krijgen. .
Prima. En anders kan je altijd even een oriënterend mailtje sturen oid.
pi_65493219
Mijn rijinstructeur had ook niet altijdd even veel geduld.. toen hij ziek was kreeg ik een vervanger die mij het benodigde zelfvertrouwen heeft gegeven..

Hij heette Remco Mennes(de goede dus..)
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_65493310
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:30 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Whe, ik heb juist een tegenovergesteld ervaring met de ANWB. Ik heb geloof ik in een periode van 3 weken met 3 verschillende instructeurs gereden en de organisatie was ook om te huilen. Afspraken die niet worden nagekomen etc. Uiteindelijk gewoon een deel van mijn lesgeld teruggeëist.
Jemig, dat is wel heel extreem

Wanneer was dat? En was dat ook hier in Groningen?

Ik heb in 5 weken mijn rijbewijs gehaald, altijd dezelfde instructeur gehad (leuke man, ik heb nu ruim een jaar mijn rijbewijs en hij zwaait nog steeds als ik langs zijn lesauto fiets), nooit problemen gehad met de organisatie.
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:58:33 #278
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_65493558
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:52 schreef LadyDanae het volgende:

[..]

Jemig, dat is wel heel extreem

Wanneer was dat? En was dat ook hier in Groningen?

Ik heb in 5 weken mijn rijbewijs gehaald, altijd dezelfde instructeur gehad (leuke man, ik heb nu ruim een jaar mijn rijbewijs en hij zwaait nog steeds als ik langs zijn lesauto fiets), nooit problemen gehad met de organisatie.
Dat is bijna 3,5 jaar geleden hier in Groningen inderdaad. Ik heb m'n rijbewijs daar ook wel gehaald, daar niet van. Maar het is bijvoorbeeld zo gegaan dat ik dacht een afspraak voor een examen had en er gewoon niemand op kwam dagen. Dat het examen vervolgens wel in rekening wordt gebracht en dan gewoon ontkennen dat er niemand was enzo . Ze waren toen wel druk bezig met een verhuizen naar een nieuw pand geloof ik en administratief was het er een rotzooi.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 28 januari 2009 @ 15:16:07 #279
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65494175
Ik ben woedend op dat boek,
Het wil niet hoor.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_65495699
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:58 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Dat is bijna 3,5 jaar geleden hier in Groningen inderdaad. Ik heb m'n rijbewijs daar ook wel gehaald, daar niet van. Maar het is bijvoorbeeld zo gegaan dat ik dacht een afspraak voor een examen had en er gewoon niemand op kwam dagen. Dat het examen vervolgens wel in rekening wordt gebracht en dan gewoon ontkennen dat er niemand was enzo . Ze waren toen wel druk bezig met een verhuizen naar een nieuw pand geloof ik en administratief was het er een rotzooi.
Toen ik er kwam (oktober 2007) hadden ze net een nieuwe directeur aangenomen omdat het zo'n zooitje was Dat was dus duidelijk wel nodig!
pi_65497143
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:58 schreef LadyDanae het volgende:

Bij OOsterpoort krijg je ook in INtest en is het goedkoopste pakket iets meer dan 1000,- (20 lessen. theorieboek, online theorie oefenen en je examen en één eventuele her. ) Nogal wat goedkoper dus.

En nu nog lessen nemen Freecell
Ik wacht nog maar een paar jaar geloof ik
pi_65497287
Ik had een pakket van ¤1100 geloof ik, 28 lessen (van een uur), theorieboeken erbij, TTT, examen en indien je de TTT ook echt deed kreeg je je eerste herexamen gratis. Indien nodig, natuurlijk. Heb er alleen nog een driehonderd euro aan lessen bij moeten kopen, heb verder alles in één keer gehaald.
  woensdag 28 januari 2009 @ 16:46:17 #283
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_65497437
Hoi Jop. .
Ik ga naar huis.
  woensdag 28 januari 2009 @ 16:49:24 #284
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_65497527
Ik had ook zo'n pakket bij Oosterpoort maar ik ben uiteindelijk toch boven de 2000 euro uitgekomen.

Ik zou trouwens alles terug krijgen van mijn ouders op het moment dat ik mijn hbo diploma haal, maar daar hebben ze boven dat bedrag toch maar een grens voor gesteld. Nu alleen nog mijn diploma halen

Ik vond de theorielokalen er trouwens ook heel relaxt. Die zijn net zo als bij het echte theorieexamen, dus dat je aan van die tafels met knoppen kunt oefenen. Maar dat zullen ze ook wel bij meerdere rijscholen hebben.
pi_65497665
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:37 schreef freecell het volgende:

[..]

Bij OOsterpoort krijg je ook in INtest en is het goedkoopste pakket iets meer dan 1000,- (20 lessen. theorieboek, online theorie oefenen en je examen en één eventuele her. ) Nogal wat goedkoper dus.

En nu nog lessen nemen Freecell
Ik wacht nog maar een paar jaar geloof ik
het wordt alleen maar duurder vrees ik.....
pi_65497983
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:46 schreef nietzman het volgende:
Hoi Jop. .
Hai Nietz.
pi_65497990
Ik wil de lijst van voetbalplaatjes die ik nog nodig heb hier plakken, maar hij maakt er zo'n hele lange lijst van. Kan dat niet met een scrollbalk ofzo?
pi_65498155
Dat weet ik niet JH, maar als wij nou neerzetten wat wij hebben, en jij gewoon kijkt wata je wilt?
pi_65498224
Oh, da's ook goed! Ik heb iig een lijst van kaartjes die ik nog moet. En heel veel dubbele om te ruilen. Minstens 80.
pi_65498280
hier ligt: 072, 022, 190, 128, 213
pi_65498355
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:53 schreef teigan het volgende:

[..]

het wordt alleen maar duurder vrees ik.....
Och, deze prijs hebben ze volgens mij al vrij lang.
En wij gaan er financieel ook alleen maar op vooruit.

En het gaat me nog niet eens om geld, ik zou het nu best kunnen betalen waarschijnlijk.
pi_65498377
72 en 128 heb ik nog niet!
pi_65498425
Ik heb ook weer nieuwe plaatjes hier liggen
pi_65498466
Hoeveel plaatjes heb je al wel niet in het totaal Jops?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 januari 2009 @ 17:17:27 #295
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_65498597
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:02 schreef JH87 het volgende:
Ik wil de lijst van voetbalplaatjes die ik nog nodig heb hier plakken, maar hij maakt er zo'n hele lange lijst van. Kan dat niet met een scrollbalk ofzo?
Zet het in spoiler-tags
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_65498649
Een ruwe rekensom vertelt me dat ik er 152 heb van de 270. Inmiddels zijn er ook al tien van bovenstaande lijst onderweg per post.
pi_65498683
Oh ja lijst spoilertags.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 januari 2009 @ 17:19:43 #298
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_65498690
Bovenstaande lijst
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_65498696
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:11 schreef freecell het volgende:

[..]

Och, deze prijs hebben ze volgens mij al vrij lang.
En wij gaan er financieel ook alleen maar op vooruit.

En het gaat me nog niet eens om geld, ik zou het nu best kunnen betalen waarschijnlijk.
ik geloof dat in de 8 maanden dat ik rijles had de prijs een euro of 5 per les omhoog is gegaan... Ging toen best hard..
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 januari 2009 @ 17:19:59 #300
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_65498702
ah, daar was ie al
onderstaande lijst dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')