Kan je niet zeggen: kom maar bij mij?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Interesseert me geen biet dat het standaard is. Ik ben weggestuurd door mijn collega's, dat moet genoeg zijn om te bepalen dat ik me niet aanstel lijkt me. Ik vind het een belediging.
Geen idee. Dan moeten ze dat echter wel zelf aanleggen want dat soort instanties krijgen mijn medische gegevens onder geen enkele voorwaarde. Ik wens ze geluk, aangezien de gemiddelde dokter al niet eens iets met mij kan zonder uitgebreide voorgeschiedenis.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:27 schreef LoudGirl het volgende:
Als je iets chronisch hebt, wordt je inderdaad wel flauw van dit soort dingen. Hebben ze geen dossier over je?
Doe ik ook. Of ze sturen maar een taxi. Dat mogen ze fijn zelf uitzoeken. Ik ga me er in elk geval niet voor inspannen. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Kan je niet zeggen: kom maar bij mij?
Ik moet zometeen het hummeltje wakker gaan maken
Vind ik altijd zo sneu als hij net lekker slaapt, maar hij moet straks eten en dan mee naar de kerk
Hebben ze niet gevraagd. En ik heb geen probleem hoor. Dat hebben zij dan. Overigens, als ik die afspraak krijg meld ik mij wel af. Wat zij daar dan mee doen moeten zij weten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je overigens niet gaat zonder je af te melden heb je een HEEL groot probleem. Je hebt neem ik aan uitgelegd dat jeniet mobiel bent?
Waar woon je dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:37 schreef teigan het volgende:
mogguh..
LD, wij gaan hier over een paar maanden weg, maar wij mogen niemand voordragen... En of je hier nou wilt wonen is de volgende vraag.
Stoppen heb ik wel wat methodes voor (tien minuten met je hoofd onder water....), maar lijkt me niet zo wenselijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:52 schreef 2cv het volgende:
Heeft iemand een medicijn om mijn hart te stoppen? Het kreng is op hol geslagen en stuitert al de halve middag als een gek door m'n lijf heen.
Selwerd...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
Klinkt verstandig inderdaad.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:11 schreef 2cv het volgende:
Dankje !
Zal zo even een pyjama enzo pakken. Als ik daar moet blijven is dat wel makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |