quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:29 schreef maok het volgende:
[..]
Krullen![]()
[..]
Een krul met harstilstand
Onze kat is bang voor het konijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Compleet geïntegreerd in onze familie.
Ligt er maar aan wat voor hond natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:50 schreef Bier.en.schieten het volgende:
Nu we het toch over dieren hebben... Kan een student op 24 m² (kamer) een hond hebben? Ik zie regelmatig mensen met een hond in mijn pand, is dat gezond? Ik vind honden extreem cool, maar als je college moet volgen en niet veel thuis bent is het toch zielig voor de hond???
Waarom niet? Er zijn rassen die daar totaal geen probleem mee hebben. Zolang je er goed voor zorgt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:08 schreef JH87 het volgende:
Maar je moet een hond niet op 24 m2 houden.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:29 schreef maok het volgende:
[..]
Krullen![]()
[..]
Een krul met harstilstand
Ik herken je weer! Ton de krullenkapper?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net bier van 2 jaar over datum weg gegooitquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:42 schreef JH87 het volgende:
Lekker, zo'n glas whiskey van 19 jaar oud en een percentage van 46.
Uiteraard, dan kan ik het flesje inleveren bij de supermarkt, nu stinkt het alleen in mijn keuken naar bierquote:
Ik heb hier een kurk liggen die ingesmeerd is met Loctite 401. Ik denk dat dat wel een oplossing is voor jouw gasjes.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Liever niet, ik heb bruine bonensoep gehad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |