quote:Ik werd vannacht wakker gebeld door een telefoontje uit Mexico...
Mijn ouders lezen hun mail dus wel, maar reageren er niet op... Maarja, nu weet ik het tenminste zeker...
ik wist niet zeker of ze het al wisten van ons huis.. En ik wist dat ze geen sms'jes konden ontvangen, dus ik ben ervanuit gegaan dat hun mobieltje het helemaal niet deed daar. Dus ik heb gisteren hun hotel gebeld en een boodschap achtergelaten, en aan de hand daarvan belden ze, en zeiden ze dat ze die mail dus allang gelezen hadden.....quote:
is mij ook niet helemaal duidelijk eigenlijk, ik denk dat ze te hard van hun vakantie aan het genieten zijn....quote:Op maandag 26 januari 2009 09:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom niet erop gereageerd dan,?
als ik vragen mag.
Paracetamol werkt bij mij altijd voor een betere nachtrust, maar volgens mij ben ik de enigequote:Op maandag 26 januari 2009 12:44 schreef 2cv het volgende:
Gedinges. Ik begin steeds meer en maffer te dromen.
Op zich slaap ik prima hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 13:06 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Paracetamol werkt bij mij altijd voor een betere nachtrust, maar volgens mij ben ik de enige.
Ja, dat snap ik ook nog wel.quote:
Conteeeeext?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kan niet op het nederlandse woord/vertaling voor 'undoubted' komen,.
Was het wel unaniem?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:53 schreef 2cv het volgende:
Oh, ik heb gister officieel besloten dat ik verkouden ben.
Ook ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |