Oh laller,quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:34 schreef JH87 het volgende:
Is toch het dingescollege! Google maps zegt 500 meter.
Ik heb het al twee keer eerder gehad dus ik herkende het gelijk en heb dus ook al wat pretpillen van de huisarts gekregen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:04 schreef Grulez het volgende:
Ah dat had ik laatst. 4 weken mee gezeten... was erg kut idd.
voor 1 iemand, een uurtje in de week ofzo?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Astrid, weet jij iemand die scheikunde bijles kan geven?
Op het AC of bij Eelderwolde?
Hmm, wat moet je dan gaan doen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:36 schreef 2cv het volgende:
Voorlopig niet meer werken of autorijden, 9 februari naar het UMCG.
Volgens mij wel!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:41 schreef teigan het volgende:
[..]
voor 1 iemand, een uurtje in de week ofzo?
Dat zou ik ook nog wel kunnen doen denk ik...
Rustig thuis afwachten. Werken gaat niet meer. Voel me licht in mijn hoofd. Collega's vonden dat ik naar huis moest gaan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hmm, wat moet je dan gaan doen?
Gelukkig is 9 feb niet zo heel lang
Ok, laat maar even weten dan..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Volgens mij wel!
Het is voor een meisje en mijn moeder is nu even weg, maar als ze terug is kan ik aan haar wel even vragen wat de email is van Menso, de persoon die voor dat meisje iemand zocht,.
Dan kan je aan hem wel even vragen hoe en wat. (Wij hebben een rugzakje van het REC en daar zat Menso 'aan vast'. Hij regelt dingen met de school met leerlingen met een 'leerprobleem' en nu zoekt hij dus iemand die scheikundebijles kan geven)
Dank je wel voor het bijdragen aan mijn loon.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt!
DaD, we hebben en schoenenkast gekocht bij je werkgever
Mijn nieuwe keukenweegschaal heeft een Taraknop.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Er gaan me opeens weer dingen dagen
Ga je om half 9 ook star wars kijken,quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Er gaan me opeens weer dingen dagen
Nee, ik heb alles op DVD en VHS in 10 verschillende versies. Veel relaxter dan TVquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ga je om half 9 ook star wars kijken,?
En wat doet die Taraknop?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn nieuwe keukenweegschaal heeft een Taraknop.
Het gewicht weer op nul zetten! Je weegt bijvoorbeeld eerst 500 gram bloem, dan druk je op die knop, en dan staat het display weer op nul, zodat je suiker toe kunt voegen of zo.quote:
Maandag, vestiging Leeuwardenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dank je wel voor het bijdragen aan mijn loon..
Maar euhm, heb je die gister gekocht?. Want ik was er gister(avond)!
Hoe bevalt je werk?
Oftewel de taraknop tareertquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het gewicht weer op nul zetten! Je weegt bijvoorbeeld eerst 500 gram bloem, dan druk je op die knop, en dan staat het display weer op nul, zodat je suiker toe kunt voegen of zo.
Ik ken zelfs wel iemand die scheikunde bijles geeft.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Astrid, weet jij iemand die scheikunde bijles kan geven?
Op het AC of bij Eelderwolde?
Ik ook, en die zit hier in het topicquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:39 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik ken zelfs wel iemand die scheikunde bijles geeft.
VWO?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:46 schreef freecell het volgende:
ik ben naar kapper gweest! tadaaaa! met achterkant
hartje !quote:
Je wilde niet hier langskomen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:51 schreef nietzman het volgende:
Waar blijf je chips?
Je had één wat?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:01 schreef Queqeling het volgende:
ik had er één totdat de kat te dichtbij kwam en het beestje een hartstilstand kreeg
Ja, maar waarom moet het altijd 's avonds, dan zit ik net altijd goed geinstalleerd op de bank/stoel.quote:
Krullenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:46 schreef freecell het volgende:
ik ben naar kapper gweest! tadaaaa! met achterkant
Een krul met harstilstandquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:01 schreef Queqeling het volgende:
ik had er één totdat de kat te dichtbij kwam en het beestje een hartstilstand kreeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |