Ik ben ook bang voor een tegenvallerquote:Op zondag 11 januari 2009 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ook weer aanwezig, alhoewel ik tot nu toe, afgezien van de graphics, nog geen hoge pet op heb van deel 13.
Welke deel is dat?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:27 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sfeer niet goed?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ook weer aanwezig, alhoewel ik tot nu toe, afgezien van de graphics, nog geen hoge pet op heb van deel 13.
Het hoeft voor mij niet altijd soldaatjes en riddertjes te zijn. FFVII's tech setting vond ik ook fantastisch! En ja,... zoveel hebben we nou ook niet gezien!quote:Op maandag 12 januari 2009 09:46 schreef Pritt het volgende:
Moderne sfeer denk ik, trekt mij ook nog niet helemaal.
Toch komt hij op zeker wel in mijn game collectie.
Alleen die game's zijn niet zo goed.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:58 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Het hoeft voor mij niet altijd soldaatjes en riddertjes te zijn. FFVII's tech setting vond ik ook fantastisch! En ja,... zoveel hebben we nou ook niet gezien!
Tidusquote:Op maandag 12 januari 2009 18:56 schreef Strolie75 het volgende:
FFVII, FFX en FFXII waren meesterlijk!
FFVII is een groot pixelfestijn, maar als je daar doorheen kan kijken, game je een van de beste FF's ooit gemaakt! Graphics zijn wel part 3-D en volwassen en niet FFIII achtig,...!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb alleen VIII, X, X-2 en XII gespeeld. Heb wel VII maar nog geen PS1 mem.card dus dat schiet dan niet helemaal op heSowieso ben ik erg visueel ingesteld dus ik vraag me af of ik de verouderde graphics kan verdragen, maar ik hoor van velen dat VII enorm goed is qua spel en verhaal.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Negers en Baby Chocobo's in Final Fantasy XIII
[ link | afbeelding ]
Let op de middelvinger naar het Westen.quote:You Won't Play Final Fantasy XIII Until 2010
Waiting for the latest instalment in the Final Fantasy series? Great! You just keep on waiting, because Square Enix boss Yoichi "Imperial Hot" Wada has said it won't be out in the West until 2010.
Speaking with Reuters, Wada confirms that while the Japanese release of Final Fantasy XIII (which is exclusive to the PS3) will take place in 2009, the Western release - which will appear on both the PS3 and Xbox 360 - won't go down until at least April 2010.
Or, in a way I can put it to maximise disappointment, over a year away.
http://kotaku.com/5132555(...)tasy-xiii-until-2010
De afro van die neger is het nestje voor het chocokuiken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Negers en Baby Chocobo's in Final Fantasy XIII
[ link | afbeelding ]
Ik vond FF8 meesterlijk, zo'n lekker lang spel, zoveel sidequests die vaak retemoeilijk waren maar o zo belonend en zoveel intrigerende personages!quote:Op maandag 12 januari 2009 18:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alleen die game's zijn niet zo goed.
FF8 was al een tegenvaller.
9 was weer meesterlijk !
Daarna een neerwaartse spiraal
Squall: " ..... "quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:17 schreef Buonissimo het volgende:
[..]
Ik vond FF8 meesterlijk, zo'n lekker lang spel, zoveel sidequests die vaak retemoeilijk waren maar o zo belonend en zoveel intrigerende personages!
Selphie: "Train Train, Take Us Away, Take Us Away, Far Away, To The Future, We Will Go, Where it Leads, No One Knows"quote:
Klopt :-) Maar die personages hébben wel iets. Squall kwam vaak gelaten en in zichzelf gekeerd over maar dat verandert naarmate het verhaal zich ontwikkeld. Selphie is nogal kinderlijk maar vond ik best grappig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:38 schreef Pritt het volgende:
[..]
Selphie: "Train Train, Take Us Away, Take Us Away, Far Away, To The Future, We Will Go, Where it Leads, No One Knows"
Die kost nog precies hetzelfde dan denk ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:39 schreef Ang3l het volgende:
April 2010?!
Ik was van plan de PS3 te kopen als XIII uit zou komen... nou die kost dan geen drol meer
Ohja,...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:38 schreef Pritt het volgende:
[..]
Selphie: "Train Train, Take Us Away, Take Us Away, Far Away, To The Future, We Will Go, Where it Leads, No One Knows"
Is het ook, duidelijk het spel dat de grootste impact op mij heeft gemaakt. Ik bedenk me ne dat er muziek van Satie inzit. http://www.deezer.com/track/543433 Een herwerkte versie van Satie's muziek, en laat dat nu net mijn meest geliefde componist zijn, prachtig voor de sfeerzetting en leunt zo goed aan bij de karakters.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:37 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ohja,...
Toch,.... persoonlijk vond ik FFVIII echt geweldig!
Lekker lang, heb er tegen de 100 uur mee gespeeld voor het einde denk ik (maar dus ook heel veel subquests gedaan) Bwa 9999hp, het is nu al versch. jaren geleden maar meen me te herinneren dat daar toch 'oplossingen' voor bestonden hp+20procent en wat weet ik allemaal. Ik kan er inkomen dat veel mensen steeds hetzelfde filmpje van die GF's maar niks vinden maar ik vond dat helemaal niet erg. Het spel was ook best moeilijk vond ik, niet ondoenbaar maar sommige bazen waren behoorlijk lastig. FF IX vond ik ook wel leuk maar dat was echt 20 procent makkelijker. Bij FF VIII moest ik soms 'diep' gaan om er door te raken, super!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Ff8 duurde wel lang en ik vond het kaartspel wel geweldig
Maar qua gameplay vond ik hem tegenvallen.
Heel lang wachten met levelen als je 9999 hp wou hebben.
In het begin heel veel summonen wat lang duurde en daarna alleen maar lionheart, lionheart en nogmaals lionheart
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:23 schreef Buonissimo het volgende:
[..]
Is het ook, duidelijk het spel dat de grootste impact op mij heeft gemaakt. Ik bedenk me ne dat er muziek van Satie inzit. http://www.deezer.com/track/543433 Een herwerkte versie van Satie's muziek, en laat dat nu net mijn meest geliefde componist zijn, prachtig voor de sfeerzetting en leunt zo goed aan bij de karakters.
Zou 't? Of zou Sony dan toch eindelijk eens inzien dat hun enorm achterblijvend matrktaandeel misschien wel eens te maken zou hebben met de tering hoge prijs van de PS3 en de blue ray speler die velen niete cht enorm toegevoegde waarde vinden hebben?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:36 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Die kost nog precies hetzelfde dan denk ik
Ongelooflijk hoe die games je kunnen pakken. Geniet zo van FFXII nu weer,... voor de 3e keer!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:24 schreef chibibo het volgende:
Tot 2010 wachten nog... misschien moet ik dat jaar maar gaan gebruiken om VIII, X en XII eindelijk eens te gaan spelen.
Ik moet 12 ook nog aanschaffenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:24 schreef chibibo het volgende:
Tot 2010 wachten nog... misschien moet ik dat jaar maar gaan gebruiken om VIII, X en XII eindelijk eens te gaan spelen.
Ik ben nu voor de 2e x begonnen omdat ik hem graag nog eens wilde spelen. Ik merk alleen dat ik niet het geduld heb voor het beginquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:13 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe die games je kunnen pakken. Geniet zo van FFXII nu weer,... voor de 3e keer!
Ik heb al die extra's de eerste keer niet echt gezien of begrepen. Ik concentreer me deze keer meer op de side-quests,... wapens en betere loot. Dit is het deel waarin ik de minste trukjes en geheimen weet. Ik merk wel dat ik nu wel sterker ben puur omdat ik het license board beter indeel per character. Vind keuze in wapens altijd zo moeilijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nu voor de 2e x begonnen omdat ik hem graag nog eens wilde spelen. Ik merk alleen dat ik niet het geduld heb voor het beginIk weet wat ik straks allemaal meer kan en dan voelt dat prille begin als dikke trage stroop waar ik doorheen moet om verder te kunnen
Ben ik flink mee bezig. Het lijken net Outlook rules of exception. In volgorde een voorbeeld:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:28 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik denk dat ik me daar ook nu meer op moet gaan richting.
En op gambits, want daar snapte ik vrij weinig van en deed ik dus niet zo gek veel mee
Ok, zou je me nou dan eens kunnen uitlegggen wat bovenstaande doet?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:32 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ben ik flink mee bezig. Het lijken net Outlook rules of exception. In volgorde een voorbeeld:
- HP >60% | cura(ga)
- Status confuse/sleep/etc. | Esuna
- FOE flying | Dark (mits character een ranged wapen heeft)
- FOE nearest visible | attack
- Self | protect
- Self | shell
Iemand tips,... ? Ze zijn welkom!
U is correct. Vooral nummer 5 en 6 deed ik normaal alleen voor eindbazen, maar ik heb er maar een Gambit van gemaakt. Omdat ze onder regel 3 en 4 vallen heeft het tijdens gevechten geen prioriteit, maar zodra het veilig is casten ze het weer,... scheelt een hoop HP tijdens standaard gevechten!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, zou je me nou dan eens kunnen uitlegggen wat bovenstaande doet?
Mijn interpretatie =
1 = Iemand doet cura of curaga als een partymember onder de 60% HP valt
2 = Als iemand die status krijgt dan flikkert het character er esuna op, genezen
3 = Als je tegen een vliegende vijand vecht dan geef je die dark
4 = Automatische attack op de dichtsbijzijnde vijand
5 = Weeknie. Dat ie altijd protect cast op jezelf en zodra protect er af gata door wat dan ook het weer opnieuw doet?
6 = idem maar dan shell?
Zoiets?
quote:
Ik wist niet eens dat die 5 en 6 bestondenquote:Vooral nummer 5 en 6 deed ik normaal alleen voor eindbazen, maar ik heb er maar een Gambit van gemaakt. Omdat ze onder regel 3 en 4 vallen heeft het tijdens gevechten geen prioriteit, maar zodra het veilig is casten ze het weer,... scheelt een hoop HP tijdens standaard gevechten!
Alleen de Gambits van mijn team staat aan. Zelf loop ik zelf om het zo maar even te zeggen. Heel soms als ik alleen voor loot veel vijanden wil killen zet ik ze alle drie op Gambits,... dan wordt het leuk,... vooral omdat ik gewoon rustig een kopje koffie kan gaan zettenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snap ik ze dan toch?
[..]
Ik wist niet eens dat die 5 en 6 bestondenZe lijken me best handig.
Ik ga me er toch eens in verdiepen, al haalt het wel het interactieve van de battles weg en gooit het 't meer op strategie, iets wat ik normaal minder leuk vind. Maar het scheelt wel een hoop gestress met " aaaah kut, mijn protect is uitgewerkt! Sneeeel sneeeeel, waar zit dat in dit hoerenmenu?!!! Sneeeeeel hij gaat schieteeeeeeen!!!"
Dat lost wel mijn probleem op dat ik levellen en meppen voor loot extreem saai vind. Dan kan ik dat zo oplossenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:49 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Alleen de Gambits van mijn team staat aan. Zelf loop ik zelf om het zo maar even te zeggen. Heel soms als ik alleen voor loot veel vijanden wil killen zet ik ze alle drie op Gambits,... dan wordt het leuk,... vooral omdat ik gewoon rustig een kopje koffie kan gaan zetten
Ze spawnen redelijk snel,... ik zet mijn team meestal op een open stuk neer,... maar dit doe ik zeldzaam weinig hoor. Zo is het niet leuk,... wel makkelijk als je een stuk moet reizen door eerder verkent gebied.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lost wel mijn probleem op dat ik levellen en meppen voor loot extreem saai vind. Dan kan ik dat zo oplossenMaar.... hoe kun je dan weglopen? Hij loopt toch niet vanzelf naar de volgende vijand, tenzij ie in zijn gezichtsveld staat?
Om eerlijk te zijn trok ik VIII en X niet echt, hoewel ik X wellicht niet genoeg gespeeld heb om een gedegen oordeel te vormen (ik ben geloof ik gestopt net na de eerste Blitzball wedstrijd). Misschien dat ik daarom eerst maar eens XII ga proberen, daar is alles nog vers en nieuw.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:13 schreef Sjotime het volgende:
Ongelooflijk hoe die games je kunnen pakken. Geniet zo van FFXII nu weer,... voor de 3e keer!
X is nog een echte J-RPG, en FFXII neigt iets meer naar een 2.0 versie daarvan. Los van het feit of je semi-realtime gevechten een up- of downgrade vind. Toch,... X zou ik nog eens proberen als ik jou was. Prachtig spel en je zit inderdaad nog heel erg in het begin!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:39 schreef chibibo het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn trok ik VIII en X niet echt, hoewel ik X wellicht niet genoeg gespeeld heb om een gedegen oordeel te vormen (ik ben geloof ik gestopt net na de eerste Blitzball wedstrijd). Misschien dat ik daarom eerst maar eens XII ga proberen, daar is alles nog vers en nieuw.
Er zijn verschillende plekken waar je zeer snel xp kunt halen als je wat phoenix down inslaatquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lost wel mijn probleem op dat ik levellen en meppen voor loot extreem saai vind. Dan kan ik dat zo oplossenMaar.... hoe kun je dan weglopen? Hij loopt toch niet vanzelf naar de volgende vijand, tenzij ie in zijn gezichtsveld staat?
Cura(ga) als HP boven de 60% (niet eronderquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, zou je me nou dan eens kunnen uitlegggen wat bovenstaande doet?
Mijn interpretatie =
1 = Iemand doet cura of curaga als een partymember onder de 60% HP valt
Zoiets?
ggggggggggggggeeeeeeeeeeeen ideequote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:01 schreef Ang3l het volgende:
Waarom zou je willen curen als ie BOVEN de 60 ligt?
quote:- HP >60% | cura(ga)
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:56 schreef wdn het volgende:
[..]
ggggggggggggggeeeeeeeeeeeen idee
maar sjotime postte toch echt
[..]
Mij lijkt "HP <60% | cura(ga)"
logischer
Trailer. Waarschijnlijk met die neger erin.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:39 schreef Ixnay het volgende:
Op de site van FFXIII is een countdown geplaatst. Op 28 januari om 16:00 gebeurt er iets.
quote:
Gisteren eindelijk KO - Raise in mijn gambits kunnen plaatsen. Zit nu op 43 uur en moet nu die lange voetreis maken van die piratenstad (Berleheim ofzoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:27 schreef wdn het volgende:
[..]![]()
Sorry kon het niet laten
![]()
28.1 check. Staat genoteerd.
Oh zonder twijfel,.. snap niet wat mensen tegen FFXII hebben. Gewoon een heerlijk spel. Ook de soundtrack is erg goed. Leuke locaties en de eerste echte realtime tactische battle engine. Heerlijkquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah ja! Dat vond ik wel weer erg goed in FFXII, dat je poppetjes automatisch cure gaan casten als je dat zo ingesteld hebt
Zou ik de game te snel aan de kant hebben gegooid?
Naja, binnenkort sluit ik mn PS2 weer aan voor Chrono Cross en misschien ga ik wel wat PS2 backlog wegwerken. DQVIII, FFXII en SMT Nocturne bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:03 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Oh zonder twijfel,.. snap niet wat mensen tegen FFXII hebben. Gewoon een heerlijk spel. Ook de soundtrack is erg goed. Leuke locaties en de eerste echte realtime tactische battle engine. HeerlijkSpel kost overigens 8 euro bij play.com ofzo
![]()
Geeeen geld!
Ik heb er niets tegen, ik vind dat er naar mijn smaak gewoon leukere (Final Fantasy)RPGs bestaan die ik ook nog niet uitgespeeld heb. Daarnaast is de engine(en in mindere mate de dipegang in conversaties) bij mij juist de reden geweest dat ik XII na een uurtje of 25 uit mn console gehaald heb, en sindsdien ook niet meer heb aangeraakt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:03 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Oh zonder twijfel,.. snap niet wat mensen tegen FFXII hebben. Gewoon een heerlijk spel. Ook de soundtrack is erg goed. Leuke locaties en de eerste echte realtime tactische battle engine. HeerlijkSpel kost overigens 8 euro bij play.com ofzo
![]()
Geeeen geld!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trailer online. Site down.
http://www.square-enix.co.jp/fabula/ff13/
Ja,... het ziet er goed uit ja. Maar beetje overdreven met zo'n countdown,... de hype is er toch al. Het is maar een trailer. Een extension van een van de eerste lijkt wel,... weer met die trein enzo,... wel leuk om wat meer van de battles te zien.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trailer online. Site down.
http://www.square-enix.co.jp/fabula/ff13/
Ik kan alleen niet zien of ik die battles nou tof vind of niet op deze manier... Het gaat vrij snel, maar dankzij het vertrouwde handje lijkt het wel turnbased?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:28 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja,... het ziet er goed uit ja. Maar beetje overdreven met zo'n countdown,... de hype is er toch al. Het is maar een trailer. Een extension van een van de eerste lijkt wel,... weer met die trein enzo,... wel leuk om wat meer van de battles te zien.
Ik nader nu de 60 uur,... erg cool spel!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mjah, van FFXII ben ik dus geen fan...
Zodra mijn PS2 kabel binnen is sluit ik die weer aan en misschien geef ik FFXII dan nog wel een kans.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:22 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik nader nu de 60 uur,... erg cool spel!
Wat een werk om een statement te maken. Smaken verschillen. Ik vond FFVIII erg coolquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
dat nieuwe deel van de FFVIII review van spoony
http://www.spoonyexperiment.com/
Hij faalt een beetje bij uitspraken als 'where are my hit points' en 'am I carrying 10 black holes in my pocket'. Kom op zeg, het is wel een spel. In een shooter loop je ook regelmatig met meerdere geweren, granaten en munitie die je in het echt immobiel zouden maken vanwege omvang en gewicht.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
dat nieuwe deel van de FFVIII review van spoony
http://www.spoonyexperiment.com/
Dat eerste stuk was was meer in de trend van de reacties die hij op zn eerder 7 reviews kreeg van fanboys tie deze wel 10 keer op verschillende manieren hebben uitgespeeld, dan kun je gewoon verwachten dat hij ook gaat overdrijven. Dat is natuurlijk een zwaktebod, maar het is niks voor niks een rant.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij faalt een beetje bij uitspraken als 'where are my hit points' en 'am I carrying 10 black holes in my pocket'. Kom op zeg, het is wel een spel. In een shooter loop je ook regelmatig met meerdere geweren, granaten en munitie die je in het echt immobiel zouden maken vanwege omvang en gewicht.
Ziekelijke gave merchandisequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ooit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
"Alle"? Ik denk nergens. Misschien eBayquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:17 schreef Ixnay het volgende:
Is er nergens een site waar je alle Square Enix merchandise kan vinden?
Maar dan wel je wel de koning in t centrumquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Beetje te duur voor carnaval
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:16 schreef Ixnay het volgende:
[ afbeelding ]
Cover van Advent Children Complete.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ja, die drama's heb je bij VII natuurlijk enorm!quote:Op maandag 16 februari 2009 13:34 schreef yeahmen het volgende:
Maar je hebt bijvoorbeeld final fantasy VII en final fantasy VII: crisis core
afgezien van X en X2 en FFVII spinoffs zijn ze in elke volgorde te spelen, als je ze allemaal wil spelen zal ik je wel aanraden om I t/m III eerst te proberen, aangezien alle delen daarna zowel qua verhaal als op gameplaytechnisch gebied stukken beter zijn dan die oudjes, met een ps2 en een DS kun je vrijwel alle alle hoofddelen spelen (1 t/m 6 zijn op de GBA verkrijgbaar, 7 t/m9 op de PSX (alsmede 1 & 2 op een collectie disc, die je ook op de PS2 kunt draaien), X, X-2 en XII op de PS2, de enige die dan nog over blijft is XI maar dat is een MMO.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:01 schreef yeahmen het volgende:
Wat is de beste volgorde waarin je final fantasy spellen kan spelen? Ik heb een ps2, ds, psp en PC.
Als hij niet op een site van Sony of Square te vinden is zal dat wel meevallenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:51 schreef DSGamer het volgende:
SupermooiWaar is het precies van? die tekst erop laat de geruchten wel weer lopen denk ik
Blijft voor mij persoonlijk het beste deel,... als ze hier ooit een remake van maken schuif ik er alles voor opzij! Echt een natte droom voor FF liefhebbers! Stel je voor,.... in een 3D Midgar kunnen rondlopen!quote:
Het kan eigenlijk alleen maar tegenvallen, er zijn tegenwoordig RPGs met diepere verhalen en betere/snellere gameplay, ik vond de remakes van III en IV en DQIV op de DS bijvoorbeeld goede games, maar je merkt gewoon dat het ongeacht de verbeterde graphs gewoon tekort komt ten opzichte van huidige RPGs, Daarbij was Midgar al 3d in de PSX versie.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:59 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Blijft voor mij persoonlijk het beste deel,... als ze hier ooit een remake van maken schuif ik er alles voor opzij! Echt een natte droom voor FF liefhebbers! Stel je voor,.... in een 3D Midgar kunnen rondlopen!
Ik respecteer je mening maar wie weet pakken ze niet alleen de graphics aan! En mijn Midgar was niet 3D hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het kan eigenlijk alleen maar tegenvallen, er zijn tegenwoordig RPGs met diepere verhalen en betere/snellere gameplay, ik vond de remakes van III en IV en DQIV op de DS bijvoorbeeld goede games, maar je merkt gewoon dat het ongeacht de verbeterde graphs gewoon tekort komt ten opzichte van huidige RPGs, Daarbij was Midgar al 3d in de PSX versie.
Sommige games zijn ook gewoon beter om met rust te laten, games als FFVII en Chrono Trigger (waarbij ik dus wel echt blij mee ben dat ze het niet ala FFIV hebben aangepakt) bijvoorbeeld, kunnen alleen maar slechter uitpakken als je er een game van maakt met een meer realistische look.
Ik denk dat ze de remake van FFVII achter de hand houden voor het geval ze ooit op het randje van faillisement staan. In case of emergency, break glass!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:15 schreef Sjotime het volgende:
Maar het blijft hopen,...... voor mij dan, want ik zie het niet snel gebeuren!
Whahahahahahahaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 07:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In case of emergency, break glass!
Je kan het beste beginnen met FF7 denk ik. Al die delen ervoor zijn nu wat ouderwets om mee te beginnen. Als je 7 en 10 tof vindt, dan kan je die altijd later nog spelen.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:01 schreef yeahmen het volgende:
Wat is de beste volgorde waarin je final fantasy spellen kan spelen? Ik heb een ps2, ds, psp en PC.
2 loading screens doorlopen en dan kun je teruglopen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:36 schreef duncannn het volgende:
Hoe zit het met respawnen in FFXII? Moet je iets speciaals doen of moet je gewoon wachtten tot ze weer respawnen?
Ik denk het,... maar ja,.. ik heb al drie versies!quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:32 schreef Ang3l het volgende:
Wasda? Dat je VII online kunt kopen of zo?
Daar staan trouwens titels op dat lijstje,... RE, MGS, etc. etc.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:09 schreef Strolie75 het volgende:
OMG!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idem hier! In een klap beste PSN gamequote:Op vrijdag 10 april 2009 13:57 schreef torn_Machina het volgende:
Als de prijs nog een beetje scherp is dan zou ik het nog kopen ook.
Inderdaad,.... zal een wonder zijn als deze ooit in de PAL store verschijnt!quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vergeet niet dat het enkel nog de Japanse International versie is, niet in het Engels te spelen en alleen uit de Japanse store te halen.
Voor ons niets, het is de US versie met Japanse tekst. Voor de Japanners: andere moeilijkheidsgraad, Weapons en een aangepast materia-selectiesysteem.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:27 schreef chibibo het volgende:
Wat voor extra's zaten er ook al weer in FF7 International?
Op mijn 60GB versie heb ik FFVII ooit eens aan de praat gekregen via remote playquote:Op zaterdag 11 april 2009 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zit trouwens wel vaag FFVII via PSN te hypen...maar de PS3 is toch wel backwards compatible voor oude PSone games? En via remote play zou ik FFVII dan toch gewoon op mijn PSP moeten kunnen spelen? Straks eens proberen.
Ik heb al een gesealde Japanse versie, een geopende Japanse versie, een US versie, een PAL versie en een PAL platinum versie,.... kan de PSN er ook nog wel bijquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik koop FFVII liever gewoon voor de PS1 en dan speel ik het gewoon op de PS3Veel leuker om de discs zelf erbij te hebben.
Dus jij hebt een gesealde en een geopende?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb al een gesealde Japanse versie, een geopende Japanse versie, een US versie, een PAL versie en een PAL platinum versie,.... kan de PSN er ook nog wel bij
Hence tweequote:Op zaterdag 11 april 2009 19:31 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dus jij hebt een gesealde en een geopende?Spellen zijn er toch om gespeeld te worden!
Ja, maar de demo komt eerst met het OPM nummer van juni in NL. Twee weken daarna (midden juni) zal de demo in de PS Store verschijnen. Geruchten gaan dat het de eerste betaalde demo voor PSN wordt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:46 schreef capital_P het volgende:
komt er ook een demo op psn binnenkort?
____O____quote:Op woensdag 15 april 2009 00:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh yeah. Nu begint het echt te komen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Betalen voor een demo is inderdaad vreemd. OPM staat voor Official Playstation Magazine!quote:Op woensdag 15 april 2009 00:32 schreef capital_P het volgende:
wow, echt niet dat ik ga betalen voor een demo. Hoe vet het spel ook wordt, dan wacht ik nog wel ff.
De demo zit bij blu-ray advent children toch? en wat is OPM?
Zeg piemel,.... jij post het zelf hoor,... wij praten er op verder!quote:Op woensdag 15 april 2009 00:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kunt mensen ook van alles wijs maken ook he
Er is voor de US en EU nog geen demo aangekondigd. De US krijgt 'm hoogstwaarschijnlijk binnenkort, 'wij' misschien later dit jaar.
quote:Op woensdag 15 april 2009 00:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, maar de demo komt eerst met het OPM nummer van juni in NL. Twee weken daarna (midden juni) zal de demo in de PS Store verschijnen. Geruchten gaan dat het de eerste betaalde demo voor PSN wordt.
Hij lult uit zijn nek Gijs.quote:Op woensdag 15 april 2009 07:48 schreef Chocobo het volgende:
Zeg piemel,.... jij post het zelf hoor,... wij praten er op verder!
quote:- Demo will be approximately 1 hour in length.
- The demo represents the game as it was back in December 2008. Only 50% of the battle system is in place-- a very basic system.
- You can play as Lightning and Snow.
- Items are locked in the demo.
- Spells are available in the demo, but they will not be during the full game in the beginning.
- Extra attacks by party members will be automatic in the demo, but manual in the full game.
- There are "jump points" on the field where you can jump.
- The battle fanfare is also absent from the demo.
Ik kan me het wel voorstellen. Heb nog geen gameplay beelden gezien. De live link is down,.... echter,... je wilt een leek ook niet gek maken. Een FF fan weet wat voor een diepte het spel heeft. Ik kan echt niet wachten op dit spel!!!!quote:Op woensdag 15 april 2009 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als ik zo lees wat er allemaal niet in die demo zit moet ik mijn verwachtingen sowiezo naar beneden bijstellen.
[..]
Ik kan ook niet wachten.quote:Op woensdag 15 april 2009 08:37 schreef Chocobo het volgende:
Ik kan me het wel voorstellen. Heb nog geen gameplay beelden gezien. De live link is down,.... echter,... je wilt een leek ook niet gek maken. Een FF fan weet wat voor een diepte het spel heeft. Ik kan echt niet wachten op dit spel!!!!
Fantastisch deel,... geweldige Spira sfeer en cultuur,... waanzinnige OST,... fantastische Pelgrims tocht!quote:Op woensdag 15 april 2009 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet wachten.Al kan ik me herinerren dat ik toentertijd niet echt wild werd van de demo van FFX, en dat werd achteraf mijn favoriete deel.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 15 april 2009 09:02 schreef Chocobo het volgende:
Fantastisch deel,... geweldige Spira sfeer en cultuur,... waanzinnige OST,... fantastische Pelgrims tocht!
Als het goed is krijgt XIII een met X vergelijkbaar systeem omdat het van hetzelfde team komt.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaGeweldige cast, mooi verhaal en fantastische turn-based battles!
Ik weet nog goed hoe lang ik uitkeek naar deze game! Er zat toch geloof ik bijna 2 jaar tussen de Japanse en Europese release? En 1 jaar tussen de Amerikaanse en Europese? En toen zag ik hem in de winkel!
Aan de ene kant vind ik dat erg goed nieuws (turn-based system in FFX was heerlijk), aan de andere kant ook weer niet aangezien ik heb genoten van de real-time battles, en dan vooral de gambits, in FFXII.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als het goed is krijgt XIII een met X vergelijkbaar systeem omdat het van hetzelfde team komt.
Ik vond FFXII niet zo heel boeiend, had op een gegeven moment het idee dat ik niets meer hoefde te doen...quote:Op woensdag 15 april 2009 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik dat erg goed nieuws (turn-based system in FFX was heerlijk), aan de andere kant ook weer niet aangezien ik heb genoten van de real-time battles, en dan vooral de gambits, in FFXII.
Ik vond het juist heerlijk om mijn gambits steeds verder te verfijnen zodat ik inderdaad steeds minder hoefde te doen. Hierdoor bleven de gevechten me juist tot het einde boeien. In het begin zat ik echt bovenop de gevechten, bijna alle acties zelf uitvoeren en alleen automatisch healen. Tegen het einde merkte ik dat ik mijn camera standpunt steeds verder naar achter zette. Het overzicht was belangrijker en ik vertrouwde erop dat iedereen zijn ding deed. Het werd bijna een soort mini-RTS.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond FFXII niet zo heel boeiend, had op een gegeven moment het idee dat ik niets meer hoefde te doen...
Naja, hier wat filmpjes van de demo: http://www.youtube.com/results?search_type=videos&search_query=XIII&search_sort=video_date_uploaded
Ik vermoed dat wij hem eind 2010 krijgen.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:25 schreef Ang3l het volgende:
Winter 2009?
Dus dan duurt heet nog heeeeuuuul lang voor de europese er is, niet?
Of gaan ze, zoals bij veel films ook tegenwoordig, voor een universele releasedatum? *wishful thinking*
Mooi om te zien dat wat jou positief bevalt mij juist negatief overkomt. RTSquote:Op woensdag 15 april 2009 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond het juist heerlijk om mijn gambits steeds verder te verfijnen zodat ik inderdaad steeds minder hoefde te doen. Hierdoor bleven de gevechten me juist tot het einde boeien. In het begin zat ik echt bovenop de gevechten, bijna alle acties zelf uitvoeren en alleen automatisch healen. Tegen het einde merkte ik dat ik mijn camera standpunt steeds verder naar achter zette. Het overzicht was belangrijker en ik vertrouwde erop dat iedereen zijn ding deed. Het werd bijna een soort mini-RTS.
Dat vrees ik ookquote:Op woensdag 15 april 2009 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat wij hem eind 2010 krijgen.
Ik hou wel van tactische JRPG als Final Fantasy Tactics, Advance Wars, Valkyria Chronicles...quote:Op woensdag 15 april 2009 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mooi om te zien dat wat jou positief bevalt mij juist negatief overkomt. RTS![]()
Doe ik ook. Als er mooie DLC komt koop ik tegen die tijd nog wel een keer de EU-versie.quote:Dat vrees ik ookGewoon voor de US versie gaan dus, DLC komt er toch niet.
Het stomme is dat ik bijna 100 uur in FFT op de GBA heb gestopt, maar de PSP versie na twee battles al zat wasquote:Op woensdag 15 april 2009 09:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hou wel van tactische JRPG als Final Fantasy Tactics, Advance Wars, Valkyria Chronicles...
Ik speel eigenlijk altijd wel een RPG, maar tegenwoordig vooral op de handhelds.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:38 schreef Strolie75 het volgende:
Door al dat gepraat over JRPG's krijg ik er wel weer zin in.Misschien de PS2 weer eens aansluiten en Persona 4 halen. Daar hoor ik goede dingen over. Yakuza 2 en Okami moet ik toch nog uitspelen.
Chrono Trigger gaat volgende week mee op vakantie!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik speel eigenlijk altijd wel een RPG, maar tegenwoordig vooral op de handhelds.
*Eensquote:Op woensdag 15 april 2009 10:55 schreef Chocobo het volgende:
Hoef eigenlijk niet zoveel te zien. Ga ook niet mijn best doen de demo te spelen. Tenzij die gewoon gratis te downen is in de PSN store uiteraard. Koop dit spel toch blind,... rechtvaardigt bijna het bestaansrecht en bevestigd de reden van mijn PS3 aankoop!
Ik ben tevreden.quote:
Waarom? Ik vind het eerlijk gezegd juist wel het traditionele FF-gevoel meegeven. De omgeving en thematiek heeft wel iets weg van FF7.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:07 schreef Ixnay het volgende:
Echt vrolijk word ik er niet van. Over de kwaliteit valt niks verkeerds te zeggen, maar het ziet er niet echt uit als een Final Fantasy.
Mooi filmpje, thanks.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:27 schreef dery1990 het volgende:
Goede kwaliteit van de eerste minuten van de demo. Ongelofelijk mooi! Krijg telkens kippenvel![]()
[ afbeelding ]
Ik wou dat ze in het echt bestond![]()
Ik ben alleen niet zo weg van de funny black man sidekick met het chocobo kuiken op z'n hoofdquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:07 schreef Ixnay het volgende:
Echt vrolijk word ik er niet van. Over de kwaliteit valt niks verkeerds te zeggen, maar het ziet er niet echt uit als een Final Fantasy.
Dat kuiken is onweerstaanbaarquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben alleen niet zo weg van de funny black man sidekick met het chocobo kuiken op z'n hoofd
De eerste 6 delen hebben meer een medieval setting. De latere delen behalve deel 8 hebben meer een combinatie van medieval en cyberpunk. Dit is meer hi-tec / science fiction, iets dat niet bij Final Fantasy past vind ik. Dit is meer iets voor Star Ocean.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:16 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het eerlijk gezegd juist wel het traditionele FF-gevoel meegeven. De omgeving en thematiek heeft wel iets weg van FF7.
Ik vind dat hi-tech/science fiction juist typisch FF. Niet vanaf FF1 inderdaad, maar toen was de serie ook heel anders. Vanaf FF6/7 is de serie erg veranderd, veel emotioneler, cinematischer en inderdaad "donkerder" en meer science fiction-achtig. Voor mij is dat typisch FF, omdat ik de delen voor 6 nooit gespeeld heb,quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
De eerste 6 delen hebben meer een medieval setting. De latere delen behalve deel 8 hebben meer een combinatie van medieval en cyberpunk. Dit is meer hi-tec / science fiction, iets dat niet bij Final Fantasy past vind ik. Dit is meer iets voor Star Ocean.
Het zal vast wel weer een geweldige game worden maar het enige dat tot nu toe getoond is, is voor liefhebbers van mooie filmpjes. Of het een kwaliteits RPG wordt kunnen we pas zien wanneer we de game zelf spelen.
Eh…quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor ons niets, het is de US versie met Japanse tekst. Voor de Japanners: andere moeilijkheidsgraad, Weapons en een aangepast materia-selectiesysteem.
Probeer Dimplus!quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:51 schreef Dennis_enzo het volgende:
Kan je eigenlijk ergens nog PS1 games kopen? ik ben niet zo'n fan van marktplaats en op amazon kom je toch al gauw op 40 euro oud, dat vind ik wel erg veel voor een ps1 spel, ook al is het final fantasy =]
En vergeet koninginnedag nietquote:
FFVII had een hoog high tech gehalte, maar wist toch gek genoeg een goede medieval setting te behouden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
De eerste 6 delen hebben meer een medieval setting. De latere delen behalve deel 8 hebben meer een combinatie van medieval en cyberpunk. Dit is meer hi-tec / science fiction, iets dat niet bij Final Fantasy past vind ik. Dit is meer iets voor Star Ocean.
Het zal vast wel weer een geweldige game worden maar het enige dat tot nu toe getoond is, is voor liefhebbers van mooie filmpjes. Of het een kwaliteits RPG wordt kunnen we pas zien wanneer we de game zelf spelen.
Mja op eBay zijn er nog genoeg goedkoop te krijgen.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:10 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
En vergeet koninginnedag niet
Maar de FF games zijn redelijk zeldzaam dus als je ze voor tien euro of minder ziet (compleet en met boekje, zelfs platinum), meteen kopen...
Wat moet je met 6 dezelfde?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:46 schreef Pritt het volgende:
[..]
Mja op eBay zijn er nog genoeg goedkoop te krijgen.
Onderhand alweer 6 FFVII's in mijn bezit.![]()
Zijn er al minder dan vroeger, aantal doorverkocht.
Alleen als het non platinum versies zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat moet je met 6 dezelfde?
Goede investering of zo?
http://cgi.ebay.com/Final-Fantasy-VII-7-PS1-Factory-Sealed-VGA-85_W0QQitemZ170320347939QQcmdZViewItemQQptZVideo_Games_Games?hash=item170320347939&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1205|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50quote:Op donderdag 23 april 2009 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alleen als het non platinum versies zijn.Mensen die denken dat FFVII zeldzaam is
Factory Seal non platinum ja. Maar dan nog. 1200 dollar. Zo gek is Deacon zelfs nietquote:Op donderdag 23 april 2009 11:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/Final-Fantasy-VII-7-PS1-Factory-Sealed-VGA-85_W0QQitemZ170320347939QQcmdZViewItemQQptZVideo_Games_Games?hash=item170320347939&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1205|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50
Er is altijd wel een gekquote:Op donderdag 23 april 2009 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Factory Seal non platinum ja. Maar dan nog. 1200 dollar. Zo gek is Deacon zelfs niet
Eens in de zoveel tijd kan ik gem non-platinum versies op de koppen tikken voor een zacht prijsje. Hiervan weet ik zeker dat ik ze voor 3x de prijs kan doorverkopen. Gewoon lucratief dus. Bovendien heb ik een JP/ US en EU versie voor mezelf.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat moet je met 6 dezelfde?
Goede investering of zo?
http://www.eurogamer.net/(...)ion-changes-detailedquote:FFXIII retail-version changes detailed
News by Rob Purchese
Today 10:10
Square Enix has explained what will be different in the retail version of Final Fantasy XIII compared with the recently-released Japanese demo.
Crucially, levels and summons will be added to FFXIII, according to a list on 1UP that is compiled from various internet destinations.
Battle difficulty will be greatly increased, too, making this "the most difficult Final Fantasy ever", if director Motomu Toriyama is to be believed. And while the demo only focuses on one player, the retail version of the JRPG lets party members be controlled and commanded during battle. We'll be able to see combat from more angles, too.
Chain attacks will be vital in the full game, and no longer will characters continue to attack thin-air if they accidentally kill an enemy at the beginning of a chain. Snow will be tooled up at launch and no longer rely on his bare fists, too.
There's to be an "item" command added for battles, and more segments will be able to be added to the Time Gauge via a new character growth system.
Incidentally, the classic Final Fantasy victory fanfare will be there at launch and Square Enix is considering adding victory poses.
There will also be command shortcuts to speed proceedings, plus we're promised dialogue subtitles and a solid frame rate.
We went hands-on with the Final Fantasy XIII demo recently and conclude that "things are looking overwhelmingly positive".
The prospect of a European demo, however, isn't. A solid release date for Final Fantasy XIII here is also unknown, with a broad 2010 estimation our only signpost so far.
Japan, on the other hand, receives Final Fantasy XIII this winter exclusively on PlayStation 3.
The game will spread to Xbox 360 as it heads West.
1200 dollarquote:Op donderdag 23 april 2009 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Factory Seal non platinum ja. Maar dan nog. 1200 dollar. Zo gek is Deacon zelfs niet
Dat snap ik niet,... de film is toch regio gebonden? Anyway,... ben onwijs benieuwd naar je bevindingenquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zeg 3 dingen
Play-Asia![]()
FF XIII DEMO![]()
![]()
![]()
Jap Advent Childeren Blu-Ray Afspeelbaar op mijn PS3![]()
![]()
Ik ben de eerst komende 5 jaar niet meer beschikbaar
Bevindingen volgen
De resolutie is natuurlijk het grootste verschil. Final Fantasy AC in HDquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:58 schreef Pritt het volgende:
Wat is er zo nieuw aan die blue-ray variant op het verschil na dat het er wat mooier uitziet?
Ok, ik sla die dan over.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De resolutie is natuurlijk het grootste verschil. Final Fantasy AC in HD
Of niet,.... wie mag straks als eerste FFXIII opstarten?quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:13 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ok, ik sla die dan over.![]()
Mijn vriendin is trouwens geinteresseerd aan het raken in FF, goede ontwikkeling.
Goodquote:Op donderdag 23 april 2009 18:48 schreef Ang3l het volgende:
"the most difficult Final Fantasy ever"
Jeumiiiig!
Ja dat staat idd overal, ik had ook verwacht een region locked scherm te krijgenquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat snap ik niet,... de film is toch regio gebonden? Anyway,... ben onwijs benieuwd naar je bevindingen
Dat hoeft natuurlijk niet het geval te zijn bij deze versie.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:17 schreef RetroGamer het volgende:
[..]
FF moeilijkheidsgraad ligt er ook maar aan hoe goed je levelt
Als je een groot deel van je tijd veel vecht wordt het altijd vanzelf makkelijker
Is het vechten vergelijkbaar met een eerdere FF?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Jongens, ik heb net 5 uur achter elkaar de demo zitten spelen![]()
Veelbelovend zo te lezen,... en als ik de mailing van Square moet geloven is de demo ook nog eens heel erg basis gehouden om niet iedereen af te schrikken. In de uiteindelijke versie zal meer mogelijk zijn! Geniet Deacon!quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
yup, meeste te vergelijken met XII , maar dan zonder de lijnen zeg maar.![]()
Vijanden lopen realtime rond,maar zodra je te dichtbij komt en warning ziet staan,
ga je binnen 1 seconden naar het real time battle screen, waarom ze dat gedaan hebben is me niet echt duidelijk.![]()
Ze hadden net zo goed direct kunnen vechten zoals in XII , blijft immers dezelfde omgeving
En met aktieve 3 delige ATB balk , bewegen gaat inverted.
Treasures zitten er ook weer in, zijn zwevende rondraaiende spheres in de lucht.
Als je ze geopend heb zakken ze naar de grond toe.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Die neger is echt het tofstde mini chocobo leeft in zijn haar
![]()
quote:Op zondag 26 april 2009 07:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Veelbelovend zo te lezen,... en als ik de mailing van Square moet geloven is de demo ook nog eens heel erg basis gehouden om niet iedereen af te schrikken. In de uiteindelijke versie zal meer mogelijk zijn! Geniet Deacon!
Heeft meer te maken met de duitse/franse/spaanse/italiaanse localisaties dan met de engelse taal.quote:Op zondag 26 april 2009 16:51 schreef Ixnay het volgende:
Waarom moet dat zo lang duren, voordat een spel dat al af is naar Europa te lokaliseren?
Of sterker nog. Een spel dat voor NTSC af is in het Engels op PAL in het Engels uit te brengen.
Dat zou ik met elke JRPG wel willen, maar om een of andere reden wil men daar een europese release date.quote:Op zondag 26 april 2009 17:07 schreef Ixnay het volgende:
Laat dat spel dan alvast in het Engels uitbrengen op PAL en als die Duitsers/Fransen/etc. zo graag dat spel in hun eigen taal willen, dan wachten ze op die versie.
Daar is het woord "import" voor uitgevondenquote:Op zondag 26 april 2009 17:07 schreef Ixnay het volgende:
Laat dat spel dan alvast in het Engels uitbrengen op PAL en als die Duitsers/Fransen/etc. zo graag dat spel in hun eigen taal willen, dan wachten ze op die versie.
Importeer het gewoon uit de VS/Canada. Dat ga ik doen tenminste.quote:Op zondag 26 april 2009 17:07 schreef Ixnay het volgende:
Idem hier,... ik ga niet wachten op een PAL release,... !quote:Op zondag 26 april 2009 18:21 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Importeer het gewoon uit de VS/Canada. Dat ga ik doen tenminste.
Ik voel je enthousiasmequote:Op zondag 26 april 2009 15:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Klopt, ik kan niks kwa gevechts strategie kiezen, inventory menu openenen e.d
Puur treasures pakken en vechten maar![]()
In de openingstrailer is vooral echt genieten, schitterende omgevingen , , moogles, Ifrit Summoning![]()
Ga nu weer spelen![]()
@Athlon , alleen Jap subs, maar gewoon doen ,alleen het doosje is al schitterend om te hebben
![]()
Ik koop de sealed Jap, sealed US , PAL en als er nog een limited edition komt koop ik die ookquote:Op zondag 26 april 2009 21:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Idem hier,... ik ga niet wachten op een PAL release,... !
Da's balen. Heb je eindelijk de US-versie, moet je nog een half jaar wachten omdat je hem sealed wil houden.quote:Op zondag 26 april 2009 23:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik koop de sealed Jap, sealed US , PAL en als er nog een limited edition komt koop ik die ook
Daarom koopt hij er misschien wel 2quote:Op maandag 27 april 2009 03:46 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Da's balen. Heb je eindelijk de US-versie, moet je nog een half jaar wachten omdat je hem sealed wil houden.
ik speel hem sowieso eerst in het Japans, mits gelijktijdige global release.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
MINI CHOCOBO
Deac wat heb je betaald voor die AC BR + FFXIII DEMO ?
Kan jij Japans? Wel tof als je dat kan, dan kan je gewoon al die games die daar uitgekomen zijn spelen.quote:Op maandag 27 april 2009 19:22 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ik speel hem sowieso eerst in het Japans, mits gelijktijdige global release.
Anders idd een gesealed en normaal exemplaar
Ja. Ik probeer wel wat mee te krijgen van ff13 maar liefst niet te veelquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:37 schreef Ixnay het volgende:
Hype nou maar neit te veel, bij FFXII werd er ook erg hard gehyped.
Ik vind FFXII overigens best een goed spel.
Ik heb ook echt genoten van FFXII! Het komt bij mij qua sfeer en muziek wel wat Star Wars achtig over,.... beetje Kotor-achtig zeg maar. Gek genoeg wel de enige FF die ik niet uitgespeeld heb. Heb het spel 3x gespeeld en elke keer vol trots begonnen, maar haak af richting het einde,... rond de 87 uur blijf ik steken. Ik ga ooit nog wel eens verder.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:37 schreef Ixnay het volgende:
Hype nou maar neit te veel, bij FFXII werd er ook erg hard gehyped.
Ik vind FFXII overigens best een goed spel.
De chars waren eigenlijk hetzelfde, je kon ze precies dezelfde job geven. Daarom haden ze niet iets unieks.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb ook echt genoten van FFXII! Het komt bij mij qua sfeer en muziek wel wat Star Wars achtig over,.... beetje Kotor-achtig zeg maar. Gek genoeg wel de enige FF die ik niet uitgespeeld heb. Heb het spel 3x gespeeld en elke keer vol trots begonnen, maar haak af richting het einde,... rond de 87 uur blijf ik steken. Ik ga ooit nog wel eens verder.
Ik weet het niet. De muziek klinkt anders,.... de graphics neigen meer naar high-tech fantasy. Krijg een Midgar gevoel als ik de demo zie.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:11 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat Star Wars sfeertje gaat deel 13 ook krijgen, zo lijkt het, minstens net zo als bij 12.
Same, ik ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Krijg een Midgar gevoel als ik de demo zie.
Vooruit , voor julliequote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet het niet. De muziek klinkt anders,.... de graphics neigen meer naar high-tech fantasy. Krijg een Midgar gevoel als ik de demo zie.
Shit zeg,.....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Vooruit , voor jullie![]()
Final Fantasy XIII Story
[ afbeelding ]
The world of XIII will have the most technologically advanced culture ever seen in a Final Fantasy game. The people in it have lived alongside magic for so long that it has become irreversably integrated into both their technology and their everyday lives.
Final Fantasy XIII has been described by the developers as the 'light' to Final Fantasy Versus XIII's 'shadow', though it has been specifically stated that the two games do not take place in the same world or society, even though both stories share the same creation mythology based around the Crystals.
In de demo wemelt het van de Hightech airships & underground city's![]()
Ik denk persoonlijk dat het ook weer een Kotor sfeertje gaat worden, heerlijk hoor![]()
Final Fantasy Versus XIII Story
[ afbeelding ]
According to interviews with the developers, the world of Final Fantasy Versus XIII that exists within the last city to control the Crystal, as well as it's culture, is directly equatable to ours. The world outside the city, on the other hand, is much more medieval, and outsiders wage an ongoing war against the city and its residents. Their goal? To take control of the Crystals, and thus control magic.
Final Fantasy Versus XIII has been described by the developers as the 'shadow' to Final Fantasy XIII's 'light'. In essence, Versus could not exist without XIII's story, even though it has been specifically stated that the two games do not take place in the same world or society, and even though both stories share the same creation mythology based around the Crystals. In fact, the trailer for the game opens with a line from Hamlet, Act II, Scene II: "There is nothing either good or bad, but thinking makes it so."
The themes of the game have been stated to be "bonding", "friendship", and "sleep". Character designer and director Tetsuya Nomura has stated that Versus is perhaps the darkest, most tragic Final Fantasy ever, because it is simply the only way the story can be told
Vooral Versus heeft mijn aandacht, lekker donker & gemeen
Final Fantasy Agito XIII Story
[ afbeelding ]
Final Fantasy Agito XIII is an online RPG in development for mobile phones & PSP, and is being developed by the same team as Before Crisis and Crisis Core. The title, "Agito" is Latin for 'to put in motion'.
Players will be able to choose one of twelve characters. The characters are students at a the Periticium school of magic, and in the game, players will control the daily life of their character and interact with fellow students.
According to the developers, Final Fantasy Agito XIII will be much more open-ended than their first Final Fantasy game for mobile phone, Before Crisis, which had a mission-based format.
Hier staat ook een trailer van op mijn AC Complete Bluray , ziet er echt schitterend uit , realtime battles![]()
Proest,....quote:Op zondag 3 mei 2009 13:33 schreef dery1990 het volgende:
Check mijn nieuwe ING pas!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow!quote:Op zondag 3 mei 2009 13:33 schreef dery1990 het volgende:
Check mijn nieuwe ING pas!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu pas? Ik zag je een week geleden al spelen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Final Fantasy Demo uitgespeeld![]()
![]()
[ afbeelding ]
The long waiting begins
Leuk, maar overtuigend is XIII nog steeds niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:06 schreef Strolie75 het volgende:
Artikel uit de Edge staat online.
http://www.edge-online.co(...)countdown?page=0%2C0
Ik ook niet, maar soms heeft de Japanse track wel wat. De optie alleen al zou heftig zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik speel mijn games niet in het Japans, dat versta ik niet dus dat vind ik vervelend.
Ze zouden het kunnen aanbieden als DLCquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar soms heeft de Japanse track wel wat. De optie alleen al zou heftig zijn
Van 2 jaar naar 1 jaar. Whooptidooquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:03 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/games/19(...)ijk-naar-europa.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |