De eerste 6 delen hebben meer een medieval setting. De latere delen behalve deel 8 hebben meer een combinatie van medieval en cyberpunk. Dit is meer hi-tec / science fiction, iets dat niet bij Final Fantasy past vind ik. Dit is meer iets voor Star Ocean.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:16 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het eerlijk gezegd juist wel het traditionele FF-gevoel meegeven. De omgeving en thematiek heeft wel iets weg van FF7.
Ik vind dat hi-tech/science fiction juist typisch FF. Niet vanaf FF1 inderdaad, maar toen was de serie ook heel anders. Vanaf FF6/7 is de serie erg veranderd, veel emotioneler, cinematischer en inderdaad "donkerder" en meer science fiction-achtig. Voor mij is dat typisch FF, omdat ik de delen voor 6 nooit gespeeld heb,quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
De eerste 6 delen hebben meer een medieval setting. De latere delen behalve deel 8 hebben meer een combinatie van medieval en cyberpunk. Dit is meer hi-tec / science fiction, iets dat niet bij Final Fantasy past vind ik. Dit is meer iets voor Star Ocean.
Het zal vast wel weer een geweldige game worden maar het enige dat tot nu toe getoond is, is voor liefhebbers van mooie filmpjes. Of het een kwaliteits RPG wordt kunnen we pas zien wanneer we de game zelf spelen.
Eh…quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor ons niets, het is de US versie met Japanse tekst. Voor de Japanners: andere moeilijkheidsgraad, Weapons en een aangepast materia-selectiesysteem.
Probeer Dimplus!quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:51 schreef Dennis_enzo het volgende:
Kan je eigenlijk ergens nog PS1 games kopen? ik ben niet zo'n fan van marktplaats en op amazon kom je toch al gauw op 40 euro oud, dat vind ik wel erg veel voor een ps1 spel, ook al is het final fantasy =]
En vergeet koninginnedag nietquote:
FFVII had een hoog high tech gehalte, maar wist toch gek genoeg een goede medieval setting te behouden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
De eerste 6 delen hebben meer een medieval setting. De latere delen behalve deel 8 hebben meer een combinatie van medieval en cyberpunk. Dit is meer hi-tec / science fiction, iets dat niet bij Final Fantasy past vind ik. Dit is meer iets voor Star Ocean.
Het zal vast wel weer een geweldige game worden maar het enige dat tot nu toe getoond is, is voor liefhebbers van mooie filmpjes. Of het een kwaliteits RPG wordt kunnen we pas zien wanneer we de game zelf spelen.
Mja op eBay zijn er nog genoeg goedkoop te krijgen.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:10 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
En vergeet koninginnedag niet
Maar de FF games zijn redelijk zeldzaam dus als je ze voor tien euro of minder ziet (compleet en met boekje, zelfs platinum), meteen kopen...
Wat moet je met 6 dezelfde?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:46 schreef Pritt het volgende:
[..]
Mja op eBay zijn er nog genoeg goedkoop te krijgen.
Onderhand alweer 6 FFVII's in mijn bezit.![]()
Zijn er al minder dan vroeger, aantal doorverkocht.
Alleen als het non platinum versies zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat moet je met 6 dezelfde?
Goede investering of zo?
http://cgi.ebay.com/Final-Fantasy-VII-7-PS1-Factory-Sealed-VGA-85_W0QQitemZ170320347939QQcmdZViewItemQQptZVideo_Games_Games?hash=item170320347939&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1205|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50quote:Op donderdag 23 april 2009 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alleen als het non platinum versies zijn.Mensen die denken dat FFVII zeldzaam is
Factory Seal non platinum ja. Maar dan nog. 1200 dollar. Zo gek is Deacon zelfs nietquote:Op donderdag 23 april 2009 11:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/Final-Fantasy-VII-7-PS1-Factory-Sealed-VGA-85_W0QQitemZ170320347939QQcmdZViewItemQQptZVideo_Games_Games?hash=item170320347939&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1205|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50
Er is altijd wel een gekquote:Op donderdag 23 april 2009 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Factory Seal non platinum ja. Maar dan nog. 1200 dollar. Zo gek is Deacon zelfs niet
Eens in de zoveel tijd kan ik gem non-platinum versies op de koppen tikken voor een zacht prijsje. Hiervan weet ik zeker dat ik ze voor 3x de prijs kan doorverkopen. Gewoon lucratief dus. Bovendien heb ik een JP/ US en EU versie voor mezelf.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat moet je met 6 dezelfde?
Goede investering of zo?
http://www.eurogamer.net/(...)ion-changes-detailedquote:FFXIII retail-version changes detailed
News by Rob Purchese
Today 10:10
Square Enix has explained what will be different in the retail version of Final Fantasy XIII compared with the recently-released Japanese demo.
Crucially, levels and summons will be added to FFXIII, according to a list on 1UP that is compiled from various internet destinations.
Battle difficulty will be greatly increased, too, making this "the most difficult Final Fantasy ever", if director Motomu Toriyama is to be believed. And while the demo only focuses on one player, the retail version of the JRPG lets party members be controlled and commanded during battle. We'll be able to see combat from more angles, too.
Chain attacks will be vital in the full game, and no longer will characters continue to attack thin-air if they accidentally kill an enemy at the beginning of a chain. Snow will be tooled up at launch and no longer rely on his bare fists, too.
There's to be an "item" command added for battles, and more segments will be able to be added to the Time Gauge via a new character growth system.
Incidentally, the classic Final Fantasy victory fanfare will be there at launch and Square Enix is considering adding victory poses.
There will also be command shortcuts to speed proceedings, plus we're promised dialogue subtitles and a solid frame rate.
We went hands-on with the Final Fantasy XIII demo recently and conclude that "things are looking overwhelmingly positive".
The prospect of a European demo, however, isn't. A solid release date for Final Fantasy XIII here is also unknown, with a broad 2010 estimation our only signpost so far.
Japan, on the other hand, receives Final Fantasy XIII this winter exclusively on PlayStation 3.
The game will spread to Xbox 360 as it heads West.
1200 dollarquote:Op donderdag 23 april 2009 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Factory Seal non platinum ja. Maar dan nog. 1200 dollar. Zo gek is Deacon zelfs niet
Dat snap ik niet,... de film is toch regio gebonden? Anyway,... ben onwijs benieuwd naar je bevindingenquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zeg 3 dingen
Play-Asia![]()
FF XIII DEMO![]()
![]()
![]()
Jap Advent Childeren Blu-Ray Afspeelbaar op mijn PS3![]()
![]()
Ik ben de eerst komende 5 jaar niet meer beschikbaar
Bevindingen volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |