De eerste 6 delen hebben meer een medieval setting. De latere delen behalve deel 8 hebben meer een combinatie van medieval en cyberpunk. Dit is meer hi-tec / science fiction, iets dat niet bij Final Fantasy past vind ik. Dit is meer iets voor Star Ocean.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:16 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het eerlijk gezegd juist wel het traditionele FF-gevoel meegeven. De omgeving en thematiek heeft wel iets weg van FF7.
Ik vind dat hi-tech/science fiction juist typisch FF. Niet vanaf FF1 inderdaad, maar toen was de serie ook heel anders. Vanaf FF6/7 is de serie erg veranderd, veel emotioneler, cinematischer en inderdaad "donkerder" en meer science fiction-achtig. Voor mij is dat typisch FF, omdat ik de delen voor 6 nooit gespeeld heb,quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
De eerste 6 delen hebben meer een medieval setting. De latere delen behalve deel 8 hebben meer een combinatie van medieval en cyberpunk. Dit is meer hi-tec / science fiction, iets dat niet bij Final Fantasy past vind ik. Dit is meer iets voor Star Ocean.
Het zal vast wel weer een geweldige game worden maar het enige dat tot nu toe getoond is, is voor liefhebbers van mooie filmpjes. Of het een kwaliteits RPG wordt kunnen we pas zien wanneer we de game zelf spelen.
Eh…quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor ons niets, het is de US versie met Japanse tekst. Voor de Japanners: andere moeilijkheidsgraad, Weapons en een aangepast materia-selectiesysteem.
Probeer Dimplus!quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:51 schreef Dennis_enzo het volgende:
Kan je eigenlijk ergens nog PS1 games kopen? ik ben niet zo'n fan van marktplaats en op amazon kom je toch al gauw op 40 euro oud, dat vind ik wel erg veel voor een ps1 spel, ook al is het final fantasy =]
En vergeet koninginnedag nietquote:
FFVII had een hoog high tech gehalte, maar wist toch gek genoeg een goede medieval setting te behouden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
De eerste 6 delen hebben meer een medieval setting. De latere delen behalve deel 8 hebben meer een combinatie van medieval en cyberpunk. Dit is meer hi-tec / science fiction, iets dat niet bij Final Fantasy past vind ik. Dit is meer iets voor Star Ocean.
Het zal vast wel weer een geweldige game worden maar het enige dat tot nu toe getoond is, is voor liefhebbers van mooie filmpjes. Of het een kwaliteits RPG wordt kunnen we pas zien wanneer we de game zelf spelen.
Mja op eBay zijn er nog genoeg goedkoop te krijgen.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:10 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
En vergeet koninginnedag niet
Maar de FF games zijn redelijk zeldzaam dus als je ze voor tien euro of minder ziet (compleet en met boekje, zelfs platinum), meteen kopen...
Wat moet je met 6 dezelfde?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:46 schreef Pritt het volgende:
[..]
Mja op eBay zijn er nog genoeg goedkoop te krijgen.
Onderhand alweer 6 FFVII's in mijn bezit.![]()
Zijn er al minder dan vroeger, aantal doorverkocht.
Alleen als het non platinum versies zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat moet je met 6 dezelfde?
Goede investering of zo?
http://cgi.ebay.com/Final-Fantasy-VII-7-PS1-Factory-Sealed-VGA-85_W0QQitemZ170320347939QQcmdZViewItemQQptZVideo_Games_Games?hash=item170320347939&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1205|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50quote:Op donderdag 23 april 2009 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alleen als het non platinum versies zijn.Mensen die denken dat FFVII zeldzaam is
Factory Seal non platinum ja. Maar dan nog. 1200 dollar. Zo gek is Deacon zelfs nietquote:Op donderdag 23 april 2009 11:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/Final-Fantasy-VII-7-PS1-Factory-Sealed-VGA-85_W0QQitemZ170320347939QQcmdZViewItemQQptZVideo_Games_Games?hash=item170320347939&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1205|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50
Er is altijd wel een gekquote:Op donderdag 23 april 2009 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Factory Seal non platinum ja. Maar dan nog. 1200 dollar. Zo gek is Deacon zelfs niet
Eens in de zoveel tijd kan ik gem non-platinum versies op de koppen tikken voor een zacht prijsje. Hiervan weet ik zeker dat ik ze voor 3x de prijs kan doorverkopen. Gewoon lucratief dus. Bovendien heb ik een JP/ US en EU versie voor mezelf.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat moet je met 6 dezelfde?
Goede investering of zo?
http://www.eurogamer.net/(...)ion-changes-detailedquote:FFXIII retail-version changes detailed
News by Rob Purchese
Today 10:10
Square Enix has explained what will be different in the retail version of Final Fantasy XIII compared with the recently-released Japanese demo.
Crucially, levels and summons will be added to FFXIII, according to a list on 1UP that is compiled from various internet destinations.
Battle difficulty will be greatly increased, too, making this "the most difficult Final Fantasy ever", if director Motomu Toriyama is to be believed. And while the demo only focuses on one player, the retail version of the JRPG lets party members be controlled and commanded during battle. We'll be able to see combat from more angles, too.
Chain attacks will be vital in the full game, and no longer will characters continue to attack thin-air if they accidentally kill an enemy at the beginning of a chain. Snow will be tooled up at launch and no longer rely on his bare fists, too.
There's to be an "item" command added for battles, and more segments will be able to be added to the Time Gauge via a new character growth system.
Incidentally, the classic Final Fantasy victory fanfare will be there at launch and Square Enix is considering adding victory poses.
There will also be command shortcuts to speed proceedings, plus we're promised dialogue subtitles and a solid frame rate.
We went hands-on with the Final Fantasy XIII demo recently and conclude that "things are looking overwhelmingly positive".
The prospect of a European demo, however, isn't. A solid release date for Final Fantasy XIII here is also unknown, with a broad 2010 estimation our only signpost so far.
Japan, on the other hand, receives Final Fantasy XIII this winter exclusively on PlayStation 3.
The game will spread to Xbox 360 as it heads West.
1200 dollarquote:Op donderdag 23 april 2009 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Factory Seal non platinum ja. Maar dan nog. 1200 dollar. Zo gek is Deacon zelfs niet
Dat snap ik niet,... de film is toch regio gebonden? Anyway,... ben onwijs benieuwd naar je bevindingenquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zeg 3 dingen
Play-Asia![]()
FF XIII DEMO![]()
![]()
![]()
Jap Advent Childeren Blu-Ray Afspeelbaar op mijn PS3![]()
![]()
Ik ben de eerst komende 5 jaar niet meer beschikbaar
Bevindingen volgen
De resolutie is natuurlijk het grootste verschil. Final Fantasy AC in HDquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:58 schreef Pritt het volgende:
Wat is er zo nieuw aan die blue-ray variant op het verschil na dat het er wat mooier uitziet?
Ok, ik sla die dan over.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De resolutie is natuurlijk het grootste verschil. Final Fantasy AC in HD
Of niet,.... wie mag straks als eerste FFXIII opstarten?quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:13 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ok, ik sla die dan over.![]()
Mijn vriendin is trouwens geinteresseerd aan het raken in FF, goede ontwikkeling.
Goodquote:Op donderdag 23 april 2009 18:48 schreef Ang3l het volgende:
"the most difficult Final Fantasy ever"
Jeumiiiig!
Ja dat staat idd overal, ik had ook verwacht een region locked scherm te krijgenquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat snap ik niet,... de film is toch regio gebonden? Anyway,... ben onwijs benieuwd naar je bevindingen
Dat hoeft natuurlijk niet het geval te zijn bij deze versie.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:17 schreef RetroGamer het volgende:
[..]
FF moeilijkheidsgraad ligt er ook maar aan hoe goed je levelt
Als je een groot deel van je tijd veel vecht wordt het altijd vanzelf makkelijker
Is het vechten vergelijkbaar met een eerdere FF?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Jongens, ik heb net 5 uur achter elkaar de demo zitten spelen![]()
Veelbelovend zo te lezen,... en als ik de mailing van Square moet geloven is de demo ook nog eens heel erg basis gehouden om niet iedereen af te schrikken. In de uiteindelijke versie zal meer mogelijk zijn! Geniet Deacon!quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
yup, meeste te vergelijken met XII , maar dan zonder de lijnen zeg maar.![]()
Vijanden lopen realtime rond,maar zodra je te dichtbij komt en warning ziet staan,
ga je binnen 1 seconden naar het real time battle screen, waarom ze dat gedaan hebben is me niet echt duidelijk.![]()
Ze hadden net zo goed direct kunnen vechten zoals in XII , blijft immers dezelfde omgeving
En met aktieve 3 delige ATB balk , bewegen gaat inverted.
Treasures zitten er ook weer in, zijn zwevende rondraaiende spheres in de lucht.
Als je ze geopend heb zakken ze naar de grond toe.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Die neger is echt het tofstde mini chocobo leeft in zijn haar
![]()
quote:Op zondag 26 april 2009 07:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Veelbelovend zo te lezen,... en als ik de mailing van Square moet geloven is de demo ook nog eens heel erg basis gehouden om niet iedereen af te schrikken. In de uiteindelijke versie zal meer mogelijk zijn! Geniet Deacon!
Heeft meer te maken met de duitse/franse/spaanse/italiaanse localisaties dan met de engelse taal.quote:Op zondag 26 april 2009 16:51 schreef Ixnay het volgende:
Waarom moet dat zo lang duren, voordat een spel dat al af is naar Europa te lokaliseren?
Of sterker nog. Een spel dat voor NTSC af is in het Engels op PAL in het Engels uit te brengen.
Dat zou ik met elke JRPG wel willen, maar om een of andere reden wil men daar een europese release date.quote:Op zondag 26 april 2009 17:07 schreef Ixnay het volgende:
Laat dat spel dan alvast in het Engels uitbrengen op PAL en als die Duitsers/Fransen/etc. zo graag dat spel in hun eigen taal willen, dan wachten ze op die versie.
Daar is het woord "import" voor uitgevondenquote:Op zondag 26 april 2009 17:07 schreef Ixnay het volgende:
Laat dat spel dan alvast in het Engels uitbrengen op PAL en als die Duitsers/Fransen/etc. zo graag dat spel in hun eigen taal willen, dan wachten ze op die versie.
Importeer het gewoon uit de VS/Canada. Dat ga ik doen tenminste.quote:Op zondag 26 april 2009 17:07 schreef Ixnay het volgende:
Idem hier,... ik ga niet wachten op een PAL release,... !quote:Op zondag 26 april 2009 18:21 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Importeer het gewoon uit de VS/Canada. Dat ga ik doen tenminste.
Ik voel je enthousiasmequote:Op zondag 26 april 2009 15:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Klopt, ik kan niks kwa gevechts strategie kiezen, inventory menu openenen e.d
Puur treasures pakken en vechten maar![]()
In de openingstrailer is vooral echt genieten, schitterende omgevingen , , moogles, Ifrit Summoning![]()
Ga nu weer spelen![]()
@Athlon , alleen Jap subs, maar gewoon doen ,alleen het doosje is al schitterend om te hebben
![]()
Ik koop de sealed Jap, sealed US , PAL en als er nog een limited edition komt koop ik die ookquote:Op zondag 26 april 2009 21:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Idem hier,... ik ga niet wachten op een PAL release,... !
Da's balen. Heb je eindelijk de US-versie, moet je nog een half jaar wachten omdat je hem sealed wil houden.quote:Op zondag 26 april 2009 23:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik koop de sealed Jap, sealed US , PAL en als er nog een limited edition komt koop ik die ook
Daarom koopt hij er misschien wel 2quote:Op maandag 27 april 2009 03:46 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Da's balen. Heb je eindelijk de US-versie, moet je nog een half jaar wachten omdat je hem sealed wil houden.
ik speel hem sowieso eerst in het Japans, mits gelijktijdige global release.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
MINI CHOCOBO
Deac wat heb je betaald voor die AC BR + FFXIII DEMO ?
Kan jij Japans? Wel tof als je dat kan, dan kan je gewoon al die games die daar uitgekomen zijn spelen.quote:Op maandag 27 april 2009 19:22 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ik speel hem sowieso eerst in het Japans, mits gelijktijdige global release.
Anders idd een gesealed en normaal exemplaar
Ja. Ik probeer wel wat mee te krijgen van ff13 maar liefst niet te veelquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:37 schreef Ixnay het volgende:
Hype nou maar neit te veel, bij FFXII werd er ook erg hard gehyped.
Ik vind FFXII overigens best een goed spel.
Ik heb ook echt genoten van FFXII! Het komt bij mij qua sfeer en muziek wel wat Star Wars achtig over,.... beetje Kotor-achtig zeg maar. Gek genoeg wel de enige FF die ik niet uitgespeeld heb. Heb het spel 3x gespeeld en elke keer vol trots begonnen, maar haak af richting het einde,... rond de 87 uur blijf ik steken. Ik ga ooit nog wel eens verder.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:37 schreef Ixnay het volgende:
Hype nou maar neit te veel, bij FFXII werd er ook erg hard gehyped.
Ik vind FFXII overigens best een goed spel.
De chars waren eigenlijk hetzelfde, je kon ze precies dezelfde job geven. Daarom haden ze niet iets unieks.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb ook echt genoten van FFXII! Het komt bij mij qua sfeer en muziek wel wat Star Wars achtig over,.... beetje Kotor-achtig zeg maar. Gek genoeg wel de enige FF die ik niet uitgespeeld heb. Heb het spel 3x gespeeld en elke keer vol trots begonnen, maar haak af richting het einde,... rond de 87 uur blijf ik steken. Ik ga ooit nog wel eens verder.
Ik weet het niet. De muziek klinkt anders,.... de graphics neigen meer naar high-tech fantasy. Krijg een Midgar gevoel als ik de demo zie.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:11 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat Star Wars sfeertje gaat deel 13 ook krijgen, zo lijkt het, minstens net zo als bij 12.
Same, ik ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Krijg een Midgar gevoel als ik de demo zie.
Vooruit , voor julliequote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet het niet. De muziek klinkt anders,.... de graphics neigen meer naar high-tech fantasy. Krijg een Midgar gevoel als ik de demo zie.
Shit zeg,.....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Vooruit , voor jullie![]()
Final Fantasy XIII Story
[ afbeelding ]
The world of XIII will have the most technologically advanced culture ever seen in a Final Fantasy game. The people in it have lived alongside magic for so long that it has become irreversably integrated into both their technology and their everyday lives.
Final Fantasy XIII has been described by the developers as the 'light' to Final Fantasy Versus XIII's 'shadow', though it has been specifically stated that the two games do not take place in the same world or society, even though both stories share the same creation mythology based around the Crystals.
In de demo wemelt het van de Hightech airships & underground city's![]()
Ik denk persoonlijk dat het ook weer een Kotor sfeertje gaat worden, heerlijk hoor![]()
Final Fantasy Versus XIII Story
[ afbeelding ]
According to interviews with the developers, the world of Final Fantasy Versus XIII that exists within the last city to control the Crystal, as well as it's culture, is directly equatable to ours. The world outside the city, on the other hand, is much more medieval, and outsiders wage an ongoing war against the city and its residents. Their goal? To take control of the Crystals, and thus control magic.
Final Fantasy Versus XIII has been described by the developers as the 'shadow' to Final Fantasy XIII's 'light'. In essence, Versus could not exist without XIII's story, even though it has been specifically stated that the two games do not take place in the same world or society, and even though both stories share the same creation mythology based around the Crystals. In fact, the trailer for the game opens with a line from Hamlet, Act II, Scene II: "There is nothing either good or bad, but thinking makes it so."
The themes of the game have been stated to be "bonding", "friendship", and "sleep". Character designer and director Tetsuya Nomura has stated that Versus is perhaps the darkest, most tragic Final Fantasy ever, because it is simply the only way the story can be told
Vooral Versus heeft mijn aandacht, lekker donker & gemeen
Final Fantasy Agito XIII Story
[ afbeelding ]
Final Fantasy Agito XIII is an online RPG in development for mobile phones & PSP, and is being developed by the same team as Before Crisis and Crisis Core. The title, "Agito" is Latin for 'to put in motion'.
Players will be able to choose one of twelve characters. The characters are students at a the Periticium school of magic, and in the game, players will control the daily life of their character and interact with fellow students.
According to the developers, Final Fantasy Agito XIII will be much more open-ended than their first Final Fantasy game for mobile phone, Before Crisis, which had a mission-based format.
Hier staat ook een trailer van op mijn AC Complete Bluray , ziet er echt schitterend uit , realtime battles![]()
Proest,....quote:Op zondag 3 mei 2009 13:33 schreef dery1990 het volgende:
Check mijn nieuwe ING pas!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow!quote:Op zondag 3 mei 2009 13:33 schreef dery1990 het volgende:
Check mijn nieuwe ING pas!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu pas? Ik zag je een week geleden al spelen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Final Fantasy Demo uitgespeeld![]()
![]()
[ afbeelding ]
The long waiting begins
Leuk, maar overtuigend is XIII nog steeds niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:06 schreef Strolie75 het volgende:
Artikel uit de Edge staat online.
http://www.edge-online.co(...)countdown?page=0%2C0
Ik ook niet, maar soms heeft de Japanse track wel wat. De optie alleen al zou heftig zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik speel mijn games niet in het Japans, dat versta ik niet dus dat vind ik vervelend.
Ze zouden het kunnen aanbieden als DLCquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar soms heeft de Japanse track wel wat. De optie alleen al zou heftig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |