Idem hier,... ik ga niet wachten op een PAL release,... !quote:Op zondag 26 april 2009 18:21 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Importeer het gewoon uit de VS/Canada. Dat ga ik doen tenminste.
Ik voel je enthousiasmequote:Op zondag 26 april 2009 15:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Klopt, ik kan niks kwa gevechts strategie kiezen, inventory menu openenen e.d
Puur treasures pakken en vechten maar![]()
In de openingstrailer is vooral echt genieten, schitterende omgevingen , , moogles, Ifrit Summoning![]()
Ga nu weer spelen![]()
@Athlon , alleen Jap subs, maar gewoon doen ,alleen het doosje is al schitterend om te hebben
![]()
Ik koop de sealed Jap, sealed US , PAL en als er nog een limited edition komt koop ik die ookquote:Op zondag 26 april 2009 21:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Idem hier,... ik ga niet wachten op een PAL release,... !
Da's balen. Heb je eindelijk de US-versie, moet je nog een half jaar wachten omdat je hem sealed wil houden.quote:Op zondag 26 april 2009 23:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik koop de sealed Jap, sealed US , PAL en als er nog een limited edition komt koop ik die ook
Daarom koopt hij er misschien wel 2quote:Op maandag 27 april 2009 03:46 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Da's balen. Heb je eindelijk de US-versie, moet je nog een half jaar wachten omdat je hem sealed wil houden.
ik speel hem sowieso eerst in het Japans, mits gelijktijdige global release.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
MINI CHOCOBO
Deac wat heb je betaald voor die AC BR + FFXIII DEMO ?
Kan jij Japans? Wel tof als je dat kan, dan kan je gewoon al die games die daar uitgekomen zijn spelen.quote:Op maandag 27 april 2009 19:22 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ik speel hem sowieso eerst in het Japans, mits gelijktijdige global release.
Anders idd een gesealed en normaal exemplaar
Ja. Ik probeer wel wat mee te krijgen van ff13 maar liefst niet te veelquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:37 schreef Ixnay het volgende:
Hype nou maar neit te veel, bij FFXII werd er ook erg hard gehyped.
Ik vind FFXII overigens best een goed spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |