Ziekelijke gave merchandisequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ooit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
"Alle"? Ik denk nergens. Misschien eBayquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:17 schreef Ixnay het volgende:
Is er nergens een site waar je alle Square Enix merchandise kan vinden?
Maar dan wel je wel de koning in t centrumquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Beetje te duur voor carnaval
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:16 schreef Ixnay het volgende:
[ afbeelding ]
Cover van Advent Children Complete.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ja, die drama's heb je bij VII natuurlijk enorm!quote:Op maandag 16 februari 2009 13:34 schreef yeahmen het volgende:
Maar je hebt bijvoorbeeld final fantasy VII en final fantasy VII: crisis core
afgezien van X en X2 en FFVII spinoffs zijn ze in elke volgorde te spelen, als je ze allemaal wil spelen zal ik je wel aanraden om I t/m III eerst te proberen, aangezien alle delen daarna zowel qua verhaal als op gameplaytechnisch gebied stukken beter zijn dan die oudjes, met een ps2 en een DS kun je vrijwel alle alle hoofddelen spelen (1 t/m 6 zijn op de GBA verkrijgbaar, 7 t/m9 op de PSX (alsmede 1 & 2 op een collectie disc, die je ook op de PS2 kunt draaien), X, X-2 en XII op de PS2, de enige die dan nog over blijft is XI maar dat is een MMO.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:01 schreef yeahmen het volgende:
Wat is de beste volgorde waarin je final fantasy spellen kan spelen? Ik heb een ps2, ds, psp en PC.
Als hij niet op een site van Sony of Square te vinden is zal dat wel meevallenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:51 schreef DSGamer het volgende:
SupermooiWaar is het precies van? die tekst erop laat de geruchten wel weer lopen denk ik
Blijft voor mij persoonlijk het beste deel,... als ze hier ooit een remake van maken schuif ik er alles voor opzij! Echt een natte droom voor FF liefhebbers! Stel je voor,.... in een 3D Midgar kunnen rondlopen!quote:
Het kan eigenlijk alleen maar tegenvallen, er zijn tegenwoordig RPGs met diepere verhalen en betere/snellere gameplay, ik vond de remakes van III en IV en DQIV op de DS bijvoorbeeld goede games, maar je merkt gewoon dat het ongeacht de verbeterde graphs gewoon tekort komt ten opzichte van huidige RPGs, Daarbij was Midgar al 3d in de PSX versie.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:59 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Blijft voor mij persoonlijk het beste deel,... als ze hier ooit een remake van maken schuif ik er alles voor opzij! Echt een natte droom voor FF liefhebbers! Stel je voor,.... in een 3D Midgar kunnen rondlopen!
Ik respecteer je mening maar wie weet pakken ze niet alleen de graphics aan! En mijn Midgar was niet 3D hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het kan eigenlijk alleen maar tegenvallen, er zijn tegenwoordig RPGs met diepere verhalen en betere/snellere gameplay, ik vond de remakes van III en IV en DQIV op de DS bijvoorbeeld goede games, maar je merkt gewoon dat het ongeacht de verbeterde graphs gewoon tekort komt ten opzichte van huidige RPGs, Daarbij was Midgar al 3d in de PSX versie.
Sommige games zijn ook gewoon beter om met rust te laten, games als FFVII en Chrono Trigger (waarbij ik dus wel echt blij mee ben dat ze het niet ala FFIV hebben aangepakt) bijvoorbeeld, kunnen alleen maar slechter uitpakken als je er een game van maakt met een meer realistische look.
Ik denk dat ze de remake van FFVII achter de hand houden voor het geval ze ooit op het randje van faillisement staan. In case of emergency, break glass!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:15 schreef Sjotime het volgende:
Maar het blijft hopen,...... voor mij dan, want ik zie het niet snel gebeuren!
Whahahahahahahaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 07:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In case of emergency, break glass!
Je kan het beste beginnen met FF7 denk ik. Al die delen ervoor zijn nu wat ouderwets om mee te beginnen. Als je 7 en 10 tof vindt, dan kan je die altijd later nog spelen.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:01 schreef yeahmen het volgende:
Wat is de beste volgorde waarin je final fantasy spellen kan spelen? Ik heb een ps2, ds, psp en PC.
2 loading screens doorlopen en dan kun je teruglopen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:36 schreef duncannn het volgende:
Hoe zit het met respawnen in FFXII? Moet je iets speciaals doen of moet je gewoon wachtten tot ze weer respawnen?
Ik denk het,... maar ja,.. ik heb al drie versies!quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:32 schreef Ang3l het volgende:
Wasda? Dat je VII online kunt kopen of zo?
Daar staan trouwens titels op dat lijstje,... RE, MGS, etc. etc.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:09 schreef Strolie75 het volgende:
OMG!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idem hier! In een klap beste PSN gamequote:Op vrijdag 10 april 2009 13:57 schreef torn_Machina het volgende:
Als de prijs nog een beetje scherp is dan zou ik het nog kopen ook.
Inderdaad,.... zal een wonder zijn als deze ooit in de PAL store verschijnt!quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vergeet niet dat het enkel nog de Japanse International versie is, niet in het Engels te spelen en alleen uit de Japanse store te halen.
Voor ons niets, het is de US versie met Japanse tekst. Voor de Japanners: andere moeilijkheidsgraad, Weapons en een aangepast materia-selectiesysteem.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:27 schreef chibibo het volgende:
Wat voor extra's zaten er ook al weer in FF7 International?
Op mijn 60GB versie heb ik FFVII ooit eens aan de praat gekregen via remote playquote:Op zaterdag 11 april 2009 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zit trouwens wel vaag FFVII via PSN te hypen...maar de PS3 is toch wel backwards compatible voor oude PSone games? En via remote play zou ik FFVII dan toch gewoon op mijn PSP moeten kunnen spelen? Straks eens proberen.
Ik heb al een gesealde Japanse versie, een geopende Japanse versie, een US versie, een PAL versie en een PAL platinum versie,.... kan de PSN er ook nog wel bijquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik koop FFVII liever gewoon voor de PS1 en dan speel ik het gewoon op de PS3Veel leuker om de discs zelf erbij te hebben.
Dus jij hebt een gesealde en een geopende?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb al een gesealde Japanse versie, een geopende Japanse versie, een US versie, een PAL versie en een PAL platinum versie,.... kan de PSN er ook nog wel bij
Hence tweequote:Op zaterdag 11 april 2009 19:31 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dus jij hebt een gesealde en een geopende?Spellen zijn er toch om gespeeld te worden!
Ja, maar de demo komt eerst met het OPM nummer van juni in NL. Twee weken daarna (midden juni) zal de demo in de PS Store verschijnen. Geruchten gaan dat het de eerste betaalde demo voor PSN wordt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:46 schreef capital_P het volgende:
komt er ook een demo op psn binnenkort?
____O____quote:Op woensdag 15 april 2009 00:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh yeah. Nu begint het echt te komen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Betalen voor een demo is inderdaad vreemd. OPM staat voor Official Playstation Magazine!quote:Op woensdag 15 april 2009 00:32 schreef capital_P het volgende:
wow, echt niet dat ik ga betalen voor een demo. Hoe vet het spel ook wordt, dan wacht ik nog wel ff.
De demo zit bij blu-ray advent children toch? en wat is OPM?
Zeg piemel,.... jij post het zelf hoor,... wij praten er op verder!quote:Op woensdag 15 april 2009 00:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kunt mensen ook van alles wijs maken ook he
Er is voor de US en EU nog geen demo aangekondigd. De US krijgt 'm hoogstwaarschijnlijk binnenkort, 'wij' misschien later dit jaar.
quote:Op woensdag 15 april 2009 00:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, maar de demo komt eerst met het OPM nummer van juni in NL. Twee weken daarna (midden juni) zal de demo in de PS Store verschijnen. Geruchten gaan dat het de eerste betaalde demo voor PSN wordt.
Hij lult uit zijn nek Gijs.quote:Op woensdag 15 april 2009 07:48 schreef Chocobo het volgende:
Zeg piemel,.... jij post het zelf hoor,... wij praten er op verder!
quote:- Demo will be approximately 1 hour in length.
- The demo represents the game as it was back in December 2008. Only 50% of the battle system is in place-- a very basic system.
- You can play as Lightning and Snow.
- Items are locked in the demo.
- Spells are available in the demo, but they will not be during the full game in the beginning.
- Extra attacks by party members will be automatic in the demo, but manual in the full game.
- There are "jump points" on the field where you can jump.
- The battle fanfare is also absent from the demo.
Ik kan me het wel voorstellen. Heb nog geen gameplay beelden gezien. De live link is down,.... echter,... je wilt een leek ook niet gek maken. Een FF fan weet wat voor een diepte het spel heeft. Ik kan echt niet wachten op dit spel!!!!quote:Op woensdag 15 april 2009 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als ik zo lees wat er allemaal niet in die demo zit moet ik mijn verwachtingen sowiezo naar beneden bijstellen.
[..]
Ik kan ook niet wachten.quote:Op woensdag 15 april 2009 08:37 schreef Chocobo het volgende:
Ik kan me het wel voorstellen. Heb nog geen gameplay beelden gezien. De live link is down,.... echter,... je wilt een leek ook niet gek maken. Een FF fan weet wat voor een diepte het spel heeft. Ik kan echt niet wachten op dit spel!!!!
Fantastisch deel,... geweldige Spira sfeer en cultuur,... waanzinnige OST,... fantastische Pelgrims tocht!quote:Op woensdag 15 april 2009 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet wachten.Al kan ik me herinerren dat ik toentertijd niet echt wild werd van de demo van FFX, en dat werd achteraf mijn favoriete deel.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 15 april 2009 09:02 schreef Chocobo het volgende:
Fantastisch deel,... geweldige Spira sfeer en cultuur,... waanzinnige OST,... fantastische Pelgrims tocht!
Als het goed is krijgt XIII een met X vergelijkbaar systeem omdat het van hetzelfde team komt.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaGeweldige cast, mooi verhaal en fantastische turn-based battles!
Ik weet nog goed hoe lang ik uitkeek naar deze game! Er zat toch geloof ik bijna 2 jaar tussen de Japanse en Europese release? En 1 jaar tussen de Amerikaanse en Europese? En toen zag ik hem in de winkel!
Aan de ene kant vind ik dat erg goed nieuws (turn-based system in FFX was heerlijk), aan de andere kant ook weer niet aangezien ik heb genoten van de real-time battles, en dan vooral de gambits, in FFXII.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als het goed is krijgt XIII een met X vergelijkbaar systeem omdat het van hetzelfde team komt.
Ik vond FFXII niet zo heel boeiend, had op een gegeven moment het idee dat ik niets meer hoefde te doen...quote:Op woensdag 15 april 2009 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik dat erg goed nieuws (turn-based system in FFX was heerlijk), aan de andere kant ook weer niet aangezien ik heb genoten van de real-time battles, en dan vooral de gambits, in FFXII.
Ik vond het juist heerlijk om mijn gambits steeds verder te verfijnen zodat ik inderdaad steeds minder hoefde te doen. Hierdoor bleven de gevechten me juist tot het einde boeien. In het begin zat ik echt bovenop de gevechten, bijna alle acties zelf uitvoeren en alleen automatisch healen. Tegen het einde merkte ik dat ik mijn camera standpunt steeds verder naar achter zette. Het overzicht was belangrijker en ik vertrouwde erop dat iedereen zijn ding deed. Het werd bijna een soort mini-RTS.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond FFXII niet zo heel boeiend, had op een gegeven moment het idee dat ik niets meer hoefde te doen...
Naja, hier wat filmpjes van de demo: http://www.youtube.com/results?search_type=videos&search_query=XIII&search_sort=video_date_uploaded
Ik vermoed dat wij hem eind 2010 krijgen.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:25 schreef Ang3l het volgende:
Winter 2009?
Dus dan duurt heet nog heeeeuuuul lang voor de europese er is, niet?
Of gaan ze, zoals bij veel films ook tegenwoordig, voor een universele releasedatum? *wishful thinking*
Mooi om te zien dat wat jou positief bevalt mij juist negatief overkomt. RTSquote:Op woensdag 15 april 2009 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond het juist heerlijk om mijn gambits steeds verder te verfijnen zodat ik inderdaad steeds minder hoefde te doen. Hierdoor bleven de gevechten me juist tot het einde boeien. In het begin zat ik echt bovenop de gevechten, bijna alle acties zelf uitvoeren en alleen automatisch healen. Tegen het einde merkte ik dat ik mijn camera standpunt steeds verder naar achter zette. Het overzicht was belangrijker en ik vertrouwde erop dat iedereen zijn ding deed. Het werd bijna een soort mini-RTS.
Dat vrees ik ookquote:Op woensdag 15 april 2009 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat wij hem eind 2010 krijgen.
Ik hou wel van tactische JRPG als Final Fantasy Tactics, Advance Wars, Valkyria Chronicles...quote:Op woensdag 15 april 2009 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mooi om te zien dat wat jou positief bevalt mij juist negatief overkomt. RTS![]()
Doe ik ook. Als er mooie DLC komt koop ik tegen die tijd nog wel een keer de EU-versie.quote:Dat vrees ik ookGewoon voor de US versie gaan dus, DLC komt er toch niet.
Het stomme is dat ik bijna 100 uur in FFT op de GBA heb gestopt, maar de PSP versie na twee battles al zat wasquote:Op woensdag 15 april 2009 09:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hou wel van tactische JRPG als Final Fantasy Tactics, Advance Wars, Valkyria Chronicles...
Ik speel eigenlijk altijd wel een RPG, maar tegenwoordig vooral op de handhelds.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:38 schreef Strolie75 het volgende:
Door al dat gepraat over JRPG's krijg ik er wel weer zin in.Misschien de PS2 weer eens aansluiten en Persona 4 halen. Daar hoor ik goede dingen over. Yakuza 2 en Okami moet ik toch nog uitspelen.
Chrono Trigger gaat volgende week mee op vakantie!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik speel eigenlijk altijd wel een RPG, maar tegenwoordig vooral op de handhelds.
*Eensquote:Op woensdag 15 april 2009 10:55 schreef Chocobo het volgende:
Hoef eigenlijk niet zoveel te zien. Ga ook niet mijn best doen de demo te spelen. Tenzij die gewoon gratis te downen is in de PSN store uiteraard. Koop dit spel toch blind,... rechtvaardigt bijna het bestaansrecht en bevestigd de reden van mijn PS3 aankoop!
Ik ben tevreden.quote:
Waarom? Ik vind het eerlijk gezegd juist wel het traditionele FF-gevoel meegeven. De omgeving en thematiek heeft wel iets weg van FF7.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:07 schreef Ixnay het volgende:
Echt vrolijk word ik er niet van. Over de kwaliteit valt niks verkeerds te zeggen, maar het ziet er niet echt uit als een Final Fantasy.
Mooi filmpje, thanks.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:27 schreef dery1990 het volgende:
Goede kwaliteit van de eerste minuten van de demo. Ongelofelijk mooi! Krijg telkens kippenvel![]()
[ afbeelding ]
Ik wou dat ze in het echt bestond![]()
Ik ben alleen niet zo weg van de funny black man sidekick met het chocobo kuiken op z'n hoofdquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:07 schreef Ixnay het volgende:
Echt vrolijk word ik er niet van. Over de kwaliteit valt niks verkeerds te zeggen, maar het ziet er niet echt uit als een Final Fantasy.
Dat kuiken is onweerstaanbaarquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben alleen niet zo weg van de funny black man sidekick met het chocobo kuiken op z'n hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |