Ziekelijke gave merchandisequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ooit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
"Alle"? Ik denk nergens. Misschien eBayquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:17 schreef Ixnay het volgende:
Is er nergens een site waar je alle Square Enix merchandise kan vinden?
Maar dan wel je wel de koning in t centrumquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Beetje te duur voor carnaval
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:16 schreef Ixnay het volgende:
[ afbeelding ]
Cover van Advent Children Complete.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ja, die drama's heb je bij VII natuurlijk enorm!quote:Op maandag 16 februari 2009 13:34 schreef yeahmen het volgende:
Maar je hebt bijvoorbeeld final fantasy VII en final fantasy VII: crisis core
afgezien van X en X2 en FFVII spinoffs zijn ze in elke volgorde te spelen, als je ze allemaal wil spelen zal ik je wel aanraden om I t/m III eerst te proberen, aangezien alle delen daarna zowel qua verhaal als op gameplaytechnisch gebied stukken beter zijn dan die oudjes, met een ps2 en een DS kun je vrijwel alle alle hoofddelen spelen (1 t/m 6 zijn op de GBA verkrijgbaar, 7 t/m9 op de PSX (alsmede 1 & 2 op een collectie disc, die je ook op de PS2 kunt draaien), X, X-2 en XII op de PS2, de enige die dan nog over blijft is XI maar dat is een MMO.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:01 schreef yeahmen het volgende:
Wat is de beste volgorde waarin je final fantasy spellen kan spelen? Ik heb een ps2, ds, psp en PC.
Als hij niet op een site van Sony of Square te vinden is zal dat wel meevallenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:51 schreef DSGamer het volgende:
SupermooiWaar is het precies van? die tekst erop laat de geruchten wel weer lopen denk ik
Blijft voor mij persoonlijk het beste deel,... als ze hier ooit een remake van maken schuif ik er alles voor opzij! Echt een natte droom voor FF liefhebbers! Stel je voor,.... in een 3D Midgar kunnen rondlopen!quote:
Het kan eigenlijk alleen maar tegenvallen, er zijn tegenwoordig RPGs met diepere verhalen en betere/snellere gameplay, ik vond de remakes van III en IV en DQIV op de DS bijvoorbeeld goede games, maar je merkt gewoon dat het ongeacht de verbeterde graphs gewoon tekort komt ten opzichte van huidige RPGs, Daarbij was Midgar al 3d in de PSX versie.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:59 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Blijft voor mij persoonlijk het beste deel,... als ze hier ooit een remake van maken schuif ik er alles voor opzij! Echt een natte droom voor FF liefhebbers! Stel je voor,.... in een 3D Midgar kunnen rondlopen!
Ik respecteer je mening maar wie weet pakken ze niet alleen de graphics aan! En mijn Midgar was niet 3D hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het kan eigenlijk alleen maar tegenvallen, er zijn tegenwoordig RPGs met diepere verhalen en betere/snellere gameplay, ik vond de remakes van III en IV en DQIV op de DS bijvoorbeeld goede games, maar je merkt gewoon dat het ongeacht de verbeterde graphs gewoon tekort komt ten opzichte van huidige RPGs, Daarbij was Midgar al 3d in de PSX versie.
Sommige games zijn ook gewoon beter om met rust te laten, games als FFVII en Chrono Trigger (waarbij ik dus wel echt blij mee ben dat ze het niet ala FFIV hebben aangepakt) bijvoorbeeld, kunnen alleen maar slechter uitpakken als je er een game van maakt met een meer realistische look.
Ik denk dat ze de remake van FFVII achter de hand houden voor het geval ze ooit op het randje van faillisement staan. In case of emergency, break glass!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:15 schreef Sjotime het volgende:
Maar het blijft hopen,...... voor mij dan, want ik zie het niet snel gebeuren!
Whahahahahahahaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 07:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In case of emergency, break glass!
Je kan het beste beginnen met FF7 denk ik. Al die delen ervoor zijn nu wat ouderwets om mee te beginnen. Als je 7 en 10 tof vindt, dan kan je die altijd later nog spelen.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:01 schreef yeahmen het volgende:
Wat is de beste volgorde waarin je final fantasy spellen kan spelen? Ik heb een ps2, ds, psp en PC.
2 loading screens doorlopen en dan kun je teruglopen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:36 schreef duncannn het volgende:
Hoe zit het met respawnen in FFXII? Moet je iets speciaals doen of moet je gewoon wachtten tot ze weer respawnen?
Ik denk het,... maar ja,.. ik heb al drie versies!quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:32 schreef Ang3l het volgende:
Wasda? Dat je VII online kunt kopen of zo?
Daar staan trouwens titels op dat lijstje,... RE, MGS, etc. etc.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:09 schreef Strolie75 het volgende:
OMG!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idem hier! In een klap beste PSN gamequote:Op vrijdag 10 april 2009 13:57 schreef torn_Machina het volgende:
Als de prijs nog een beetje scherp is dan zou ik het nog kopen ook.
Inderdaad,.... zal een wonder zijn als deze ooit in de PAL store verschijnt!quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vergeet niet dat het enkel nog de Japanse International versie is, niet in het Engels te spelen en alleen uit de Japanse store te halen.
Voor ons niets, het is de US versie met Japanse tekst. Voor de Japanners: andere moeilijkheidsgraad, Weapons en een aangepast materia-selectiesysteem.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:27 schreef chibibo het volgende:
Wat voor extra's zaten er ook al weer in FF7 International?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |