quote:
Ik wist niet eens dat die 5 en 6 bestondenquote:Vooral nummer 5 en 6 deed ik normaal alleen voor eindbazen, maar ik heb er maar een Gambit van gemaakt. Omdat ze onder regel 3 en 4 vallen heeft het tijdens gevechten geen prioriteit, maar zodra het veilig is casten ze het weer,... scheelt een hoop HP tijdens standaard gevechten!
Alleen de Gambits van mijn team staat aan. Zelf loop ik zelf om het zo maar even te zeggen. Heel soms als ik alleen voor loot veel vijanden wil killen zet ik ze alle drie op Gambits,... dan wordt het leuk,... vooral omdat ik gewoon rustig een kopje koffie kan gaan zettenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snap ik ze dan toch?
[..]
Ik wist niet eens dat die 5 en 6 bestondenZe lijken me best handig.
Ik ga me er toch eens in verdiepen, al haalt het wel het interactieve van de battles weg en gooit het 't meer op strategie, iets wat ik normaal minder leuk vind. Maar het scheelt wel een hoop gestress met " aaaah kut, mijn protect is uitgewerkt! Sneeeel sneeeeel, waar zit dat in dit hoerenmenu?!!! Sneeeeeel hij gaat schieteeeeeeen!!!"
Dat lost wel mijn probleem op dat ik levellen en meppen voor loot extreem saai vind. Dan kan ik dat zo oplossenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:49 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Alleen de Gambits van mijn team staat aan. Zelf loop ik zelf om het zo maar even te zeggen. Heel soms als ik alleen voor loot veel vijanden wil killen zet ik ze alle drie op Gambits,... dan wordt het leuk,... vooral omdat ik gewoon rustig een kopje koffie kan gaan zetten
Ze spawnen redelijk snel,... ik zet mijn team meestal op een open stuk neer,... maar dit doe ik zeldzaam weinig hoor. Zo is het niet leuk,... wel makkelijk als je een stuk moet reizen door eerder verkent gebied.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lost wel mijn probleem op dat ik levellen en meppen voor loot extreem saai vind. Dan kan ik dat zo oplossenMaar.... hoe kun je dan weglopen? Hij loopt toch niet vanzelf naar de volgende vijand, tenzij ie in zijn gezichtsveld staat?
Om eerlijk te zijn trok ik VIII en X niet echt, hoewel ik X wellicht niet genoeg gespeeld heb om een gedegen oordeel te vormen (ik ben geloof ik gestopt net na de eerste Blitzball wedstrijd). Misschien dat ik daarom eerst maar eens XII ga proberen, daar is alles nog vers en nieuw.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:13 schreef Sjotime het volgende:
Ongelooflijk hoe die games je kunnen pakken. Geniet zo van FFXII nu weer,... voor de 3e keer!
X is nog een echte J-RPG, en FFXII neigt iets meer naar een 2.0 versie daarvan. Los van het feit of je semi-realtime gevechten een up- of downgrade vind. Toch,... X zou ik nog eens proberen als ik jou was. Prachtig spel en je zit inderdaad nog heel erg in het begin!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:39 schreef chibibo het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn trok ik VIII en X niet echt, hoewel ik X wellicht niet genoeg gespeeld heb om een gedegen oordeel te vormen (ik ben geloof ik gestopt net na de eerste Blitzball wedstrijd). Misschien dat ik daarom eerst maar eens XII ga proberen, daar is alles nog vers en nieuw.
Er zijn verschillende plekken waar je zeer snel xp kunt halen als je wat phoenix down inslaatquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lost wel mijn probleem op dat ik levellen en meppen voor loot extreem saai vind. Dan kan ik dat zo oplossenMaar.... hoe kun je dan weglopen? Hij loopt toch niet vanzelf naar de volgende vijand, tenzij ie in zijn gezichtsveld staat?
Cura(ga) als HP boven de 60% (niet eronderquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, zou je me nou dan eens kunnen uitlegggen wat bovenstaande doet?
Mijn interpretatie =
1 = Iemand doet cura of curaga als een partymember onder de 60% HP valt
Zoiets?
ggggggggggggggeeeeeeeeeeeen ideequote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:01 schreef Ang3l het volgende:
Waarom zou je willen curen als ie BOVEN de 60 ligt?
quote:- HP >60% | cura(ga)
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:56 schreef wdn het volgende:
[..]
ggggggggggggggeeeeeeeeeeeen idee
maar sjotime postte toch echt
[..]
Mij lijkt "HP <60% | cura(ga)"
logischer
Trailer. Waarschijnlijk met die neger erin.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:39 schreef Ixnay het volgende:
Op de site van FFXIII is een countdown geplaatst. Op 28 januari om 16:00 gebeurt er iets.
quote:
Gisteren eindelijk KO - Raise in mijn gambits kunnen plaatsen. Zit nu op 43 uur en moet nu die lange voetreis maken van die piratenstad (Berleheim ofzoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:27 schreef wdn het volgende:
[..]![]()
Sorry kon het niet laten
![]()
28.1 check. Staat genoteerd.
Oh zonder twijfel,.. snap niet wat mensen tegen FFXII hebben. Gewoon een heerlijk spel. Ook de soundtrack is erg goed. Leuke locaties en de eerste echte realtime tactische battle engine. Heerlijkquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah ja! Dat vond ik wel weer erg goed in FFXII, dat je poppetjes automatisch cure gaan casten als je dat zo ingesteld hebt
Zou ik de game te snel aan de kant hebben gegooid?
Naja, binnenkort sluit ik mn PS2 weer aan voor Chrono Cross en misschien ga ik wel wat PS2 backlog wegwerken. DQVIII, FFXII en SMT Nocturne bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:03 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Oh zonder twijfel,.. snap niet wat mensen tegen FFXII hebben. Gewoon een heerlijk spel. Ook de soundtrack is erg goed. Leuke locaties en de eerste echte realtime tactische battle engine. HeerlijkSpel kost overigens 8 euro bij play.com ofzo
![]()
Geeeen geld!
Ik heb er niets tegen, ik vind dat er naar mijn smaak gewoon leukere (Final Fantasy)RPGs bestaan die ik ook nog niet uitgespeeld heb. Daarnaast is de engine(en in mindere mate de dipegang in conversaties) bij mij juist de reden geweest dat ik XII na een uurtje of 25 uit mn console gehaald heb, en sindsdien ook niet meer heb aangeraakt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:03 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Oh zonder twijfel,.. snap niet wat mensen tegen FFXII hebben. Gewoon een heerlijk spel. Ook de soundtrack is erg goed. Leuke locaties en de eerste echte realtime tactische battle engine. HeerlijkSpel kost overigens 8 euro bij play.com ofzo
![]()
Geeeen geld!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trailer online. Site down.
http://www.square-enix.co.jp/fabula/ff13/
Ja,... het ziet er goed uit ja. Maar beetje overdreven met zo'n countdown,... de hype is er toch al. Het is maar een trailer. Een extension van een van de eerste lijkt wel,... weer met die trein enzo,... wel leuk om wat meer van de battles te zien.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trailer online. Site down.
http://www.square-enix.co.jp/fabula/ff13/
Ik kan alleen niet zien of ik die battles nou tof vind of niet op deze manier... Het gaat vrij snel, maar dankzij het vertrouwde handje lijkt het wel turnbased?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:28 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja,... het ziet er goed uit ja. Maar beetje overdreven met zo'n countdown,... de hype is er toch al. Het is maar een trailer. Een extension van een van de eerste lijkt wel,... weer met die trein enzo,... wel leuk om wat meer van de battles te zien.
Ik nader nu de 60 uur,... erg cool spel!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mjah, van FFXII ben ik dus geen fan...
Zodra mijn PS2 kabel binnen is sluit ik die weer aan en misschien geef ik FFXII dan nog wel een kans.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:22 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik nader nu de 60 uur,... erg cool spel!
Wat een werk om een statement te maken. Smaken verschillen. Ik vond FFVIII erg coolquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
dat nieuwe deel van de FFVIII review van spoony
http://www.spoonyexperiment.com/
Hij faalt een beetje bij uitspraken als 'where are my hit points' en 'am I carrying 10 black holes in my pocket'. Kom op zeg, het is wel een spel. In een shooter loop je ook regelmatig met meerdere geweren, granaten en munitie die je in het echt immobiel zouden maken vanwege omvang en gewicht.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
dat nieuwe deel van de FFVIII review van spoony
http://www.spoonyexperiment.com/
Dat eerste stuk was was meer in de trend van de reacties die hij op zn eerder 7 reviews kreeg van fanboys tie deze wel 10 keer op verschillende manieren hebben uitgespeeld, dan kun je gewoon verwachten dat hij ook gaat overdrijven. Dat is natuurlijk een zwaktebod, maar het is niks voor niks een rant.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij faalt een beetje bij uitspraken als 'where are my hit points' en 'am I carrying 10 black holes in my pocket'. Kom op zeg, het is wel een spel. In een shooter loop je ook regelmatig met meerdere geweren, granaten en munitie die je in het echt immobiel zouden maken vanwege omvang en gewicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |