Da's cafe bier en tieten.quote:Op donderdag 25 december 2008 03:12 schreef Ofyles2 het volgende:
En ik mis verder ook nog Café De Drie Gezusters in de OP, bevond zich pal naast het Glazen Huis.
Toen de OP gemaakt werd, lag dat café nog in ashoopjes op de grond.quote:Op donderdag 25 december 2008 03:12 schreef Ofyles2 het volgende:
En ik mis verder ook nog Café De Drie Gezusters in de OP, bevond zich pal naast het Glazen Huis.
Ik zie nu dat een oplettende mede user dat café de Zes Tieten heeft genoemd. Dus hij stond er al in.quote:Op donderdag 25 december 2008 03:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Ehm, goeie vraag. Waar zat'ie ongeveer?quote:Op donderdag 25 december 2008 03:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Kan iemand mij de naam van een broodjeszaak geven waar ik afgelopen dinsdag geweest was? Ze verkopen lekkere broodjes vind ik.
En ik heb genoten van drie dagen Breda, waarvoor mijn dank.
Oh, eh.. Panos? Subway? DE Café? Dat ding in de Veemarktstraat?quote:Op donderdag 25 december 2008 03:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Kan iemand mij de naam van een broodjeszaak geven waar ik afgelopen dinsdag geweest was? Ze verkopen lekkere broodjes vind ik.
En ik heb genoten van drie dagen Breda, waarvoor mijn dank.
Hij had het over lekker voedsel, hm?quote:
Er zijn mensen die dat lekker vinden.quote:
Panos, die was het.quote:Op donderdag 25 december 2008 09:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, eh.. Panos? Subway? DE Café? Dat ding in de Veemarktstraat?
Eh.. Eh.. MacDonalds?
Ik moet ze nog zoeken.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:02 schreef Kuukske het volgende:
Heb je die niet in jouw stad dan? Het is Belgisch trouwens. In Antwerpen komen ze om in de Panossen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie doen staatsloterij zekers..
Ik heb nog nooit meegedaan en ben geboren op vrijdag de 13de.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:53 schreef tha_rizzo het volgende:
Wie doet er nou mee met de Postkloteloterij?
Staatsloterij is grotere kans op geldprijs
Alhoewel ik daar nog niks van gemerkt heb![]()
Ik had hem in het theater gezien, echt heel erg goed inderdaadquote:
Dat had ik toch al gedaan?quote:Op zondag 28 december 2008 18:09 schreef Rossdale het volgende:
Gedwoon het hele glazen huis aan me voorbij gegaan
Wil er trouwens nog iemand op me stemmen in de crew verkiezing? Beste games ER
[FOK!awards] Crew
Wij hebben toch mooie DE-mokken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:47 schreef fransbreda het volgende:
De levering van koffiebekers komt niet in gevaar!!
Niet iedereen mag mij zoenen...quote:
Als ik een vrouwelijke kiwi zou zijn wel jaquote:
Nope. Nog nooit gedaan, en het zal ook niet gaan gebeuren denk ik.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Zijn er nog Fok!kers uit Breda die op wintersport gaan overigens? Ik heb behoorlijk last van boardkoortsOntving net een smsje van een vriendin die nu in Frankrijk zit, geweldige sneeuw en prachtig weer...
Thanks, but no thanks.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Zijn er nog Fok!kers uit Breda die op wintersport gaan overigens? Ik heb behoorlijk last van boardkoortsOntving net een smsje van een vriendin die nu in Frankrijk zit, geweldige sneeuw en prachtig weer...
Dat wil wel eens gebeuren als je een GIFje 20x opblaast.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:41 schreef Kuukske het volgende:
Ben ik stoned? Of is dat plaatje blurry?
Nou ik ben aardig stoned en ik zie em ook vrij wazig iig.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:41 schreef Kuukske het volgende:
Ben ik stoned? Of is dat plaatje blurry?
Of het moet vanavond of morgen keihard gaan sneeuwen anders ga ik niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
So true en ze jatten fietsen van mij...quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Bij deze wil ik overigens even melden dat ik een hekel heb aan zwervers. Ze bedelen, ze stinken, hebben geen maatschappelijk nut, hun levensduur is niet conform de theorie van Darwin, ze realiseren zich niet dat mijn antwoord "nee" als consequentie heeft dat ze geen geld krijgen, en had ik al gezegd dat ze stinken? Ze zijn regelmatig agressief, verbaal irritant, en ze staan/hangen altijd in de weg. En nu hebben we eindelijk een haven, vallen die eikels er niet spontaan in....![]()
Als dat plebs nu nog een beetje entertainment-waarde zou hebben...
En nee ik wil ik geen KLB topic over openen
En je hebt hem geen zacht duwtje richting te haven gegeven?quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:14 schreef fransbreda het volgende:
Ik moet altijd lachen om die bedelende negert die op alberto lijkt.
Zag em toevallig bij de haven afgelopen weekend.Staat ook regelmatig op t station.
"hé master, heb je 1 euro voor mij voor een broodje, oh nee doe maar 2."
Ik was met een maat, riep tegen alberto, hij heeft geld zat en kneep hem er snel tussenuit.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:08 schreef Ritchie het volgende:
[..]
En je hebt hem geen zacht duwtje richting te haven gegeven?
Dat is zo'n kutstreek... +1quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:35 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ik was met een maat, riep tegen alberto, hij heeft geld zat en kneep hem er snel tussenuit.
Koop je je diploma?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:18 schreef tha_rizzo het volgende:
Dat is zo'n kutstreek... +1
@skiwi, ik wil wel, echter staat er binnenkort een leuke aanschaf op me te wachten
Bij jou bestellen?quote:
Of een nieuw wraque?quote:
Idem. Tevens is het een chaos bij de AH op het parkeerterrein.quote:
Dit ja, echter niks Fransosisch.quote:
Ein Wrack?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:18 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dit ja, echter niks Fransosisch.
Het is gelukkig nu even stil met dat vuurwerktuig
Ik ook in feb, Vw, Audi of Bmwquote:Op woensdag 31 december 2008 13:00 schreef JDude het volgende:
Rizzeau wordt een petjessjonnie in een Golf.
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:01 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ik ook in feb, Vw, Audi of Bmw
Of hij neemt gauw vijf kinderen die hij dan met z'n BMW X5 naar de voetbalclub brengt.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:02 schreef veldmuis het volgende:
Of een kakker in een audi.
Rizzo en kinderenquote:Op woensdag 31 december 2008 13:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Of hij neemt gauw vijf kinderen die hij dan met z'n BMW X5 naar de voetbalclub brengt.
Jij ziet het ook al voor je?quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:00 schreef JDude het volgende:
Rizzeau wordt een petjessjonnie in een Golf.
Rizzeau.... de Golf IV is nooit leverbaar geweest met een 1.3ltr.....quote:Op woensdag 31 december 2008 14:35 schreef tha_rizzo het volgende:
Woehoe, echt iets voor me.
Omdat ik geen Lambo kan betalen dan maar zulke duren in een Golf IV 1.3 zetten...
Ik vind het wel handig eerlijk gezegd, je ziet ze van ver aankomen.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:42 schreef tha_rizzo het volgende:
Mierenneuqert, 't gaat om 't principe.
Een auto voor weinig geld kopen en deze dan voor duizenden euro's verneuken.
Je moet er maar van houden...
Je hoort ze ook.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig eerlijk gezegd, je ziet ze van ver aankomen.
Ik snap alleen nooit waarom er wel een regenpijp onder die auto hangt, maar er geen dakgoot op zit...quote:Op woensdag 31 december 2008 14:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Je hoort ze ook.
De bumpers hoor je al op een kilometer afstand van de auto lostrillen
Het is geen regenpijp, het is riolering. Sommige zijn hele grote scheiterts en hebben dus een dikke riolering nodig, anderen een kleine riolering.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik snap alleen nooit waarom er wel een regenpijp onder die auto hangt, maar er geen dakgoot op zit...
HAD'IE TOCH MOOI BIJNA EVEN VIJF EURO BESPAARD!!!1111quote:Vader met zoontje op dievenpad in Breda
woensdag 31 december 2008 | 13:21 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 31 december 2008 | 13:25
BREDA - Een man uit Hoeven is samen met zijn 12-jarige zoontje betrapt op winkeldiefstal bij een elektronicazaak aan de woonboulevard in Breda.
Op dinsdagavond wilde de man een nieuwe muis voor zijn computer kopen. Toen hij zijn keuze had gemaakt, verbrak het zoontje de verpakking en stopte de vader de muis in zijn zak. Ze probeerden vervolgens de winkel te verlaten zonder de muis af te rekenen. De man zou een dag eerder op dezelfde manier een gsm hebben gestolen.
quote:Op woensdag 31 december 2008 15:03 schreef JDude het volgende:
[..]
HAD'IE TOCH MOOI BIJNA EVEN VIJF EURO BESPAARD!!!1111![]()
![]()
Ik weet het wel zekerquote:Op woensdag 31 december 2008 15:19 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Echt, AngerManagement, ik hoop dat je een ban krijgt.
Wil je het per PM ontvangen?quote:
Doe maar niet.quote:
Ik ben niet serieus, ik ben een kiwi.quote:
waarom maar tot februari? Ik ben eens evenlang gebanned voor een kankerkachel (je weet wel, van die spaansequote:Op woensdag 31 december 2008 15:21 schreef fransbreda het volgende:
RayMania(Forum Admin) - woensdag 31 december 2008 @ 15:19
AngerManagement, jij ook alvast een gelukkig nieuwjaar. Tot februari.
Misschien zijn de regels aangepast sinds je weer terug bent.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:29 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
waarom maar tot februari? Ik ben eens evenlang gebanned voor een kankerkachel (je weet wel, van die spaanse)
Dat zou impliceren dat het nu wel weer mag?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Misschien zijn de regels aangepast sinds je weer terug bent.
Ze zenden wel Guido uit vanavond!quote:Op woensdag 31 december 2008 15:36 schreef tha_rizzo het volgende:
Vroeger, toen SBS een kamperzender was...
Ow wacht, dat is 't nog steeds.
Nééjuh. Ouwejaarsconferans.quote:
ja, bewijs dat iedereen dus gewoon meelurkt maar niets post.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:39 schreef fransbreda het volgende:
Die pic heb anders wel leven in t topic geblazen.Wat een gepost ineens.
Geluk bij zoeen ongeluk!quote:Op woensdag 31 december 2008 15:39 schreef fransbreda het volgende:
Die pic heb anders wel leven in t topic geblazen.Wat een gepost ineens.
De vrouwen in dit topic vinden dat geen enkel probleem.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:40 schreef tha_rizzo het volgende:
K. dat plaatje is aanstootgevend.
Wil je die verwijderen
For fuck sake, je ziet z'n schaamhaar, en 't is een slechte photosoep
Het grote wachten is op Frazz nu.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:40 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ja, bewijs dat iedereen dus gewoon meelurkt maar niets post.
1-1-2009 toch?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:40 schreef Kuukske het volgende:
Ik denk dat het gewoon komt door het feit dat het 31-12 is. De datum voor de heuglijke veldmuismeet.
Die is inmiddels getrouwd en heeft twee kinderen, ergens in de polder.quote:
Ik bedoel vóór. Dus voor 1-1.quote:
post dan ten minste ook een paar foto's van leuke jongedames voor de Bredase heren.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De vrouwen in dit topic vinden dat geen enkel probleem.
Moeten we even het tempo van najaar 2006 oppakken.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:41 schreef fransbreda het volgende:
Jassen we deze nog ff vol voor 12 uur, anders moet er een TT-wijziging doorgevoerd worden.
Welke vrouwen? er is er nog maar één over en dat bent u.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De vrouwen in dit topic vinden dat geen enkel probleem.
Nee hoor, maar volgens mij zal dat niet lang meer duren....quote:Op woensdag 31 december 2008 15:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Die is inmiddels getrouwd en heeft twee kinderen, ergens in de polder.
quote:Op woensdag 31 december 2008 15:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
post dan ten minste ook een paar foto's van leuke jongedames voor de Bredase heren.
Oh.. damn.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:42 schreef tha_rizzo het volgende:
Welke vrouwen? er is er nog maar één over en dat bent u.
quote:Op woensdag 31 december 2008 15:43 schreef JDude het volgende:
Graag vrouwen die nog levensvatbaar zijn, K.
Daarstraks hier ook in de buurt. Ik hoop dat ze vastvriezen aan de grond.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:43 schreef fransbreda het volgende:
De "mannen" in mijn straat, staan als jeugddelinquenten te groeperen met vuurwerk hier.
quote:Op woensdag 31 december 2008 15:43 schreef fransbreda het volgende:
De "mannen" kansenjongeren in mijn straat, staan als jeugddelinquenten te groeperen met vuurwerk hier.
That's more like it.quote:
Moet jij geen pré oud en nieuw vieren met mevrouw Kiwi?quote:
Hier zijn 't kinderenquote:Op woensdag 31 december 2008 15:43 schreef fransbreda het volgende:
De "mannen" in mijn straat, staan als jeugddelinquenten te groeperen met vuurwerk hier.
Brunettes graagquote:
Het is nu wel stil geworden. Vuurwerk zal wel op zijn. KREDIETCRISIS LOL!!!111quote:Op woensdag 31 december 2008 15:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daarstraks hier ook in de buurt. Ik hoop dat ze vastvriezen aan de grond.
Het straatvuur zal ook wel ontbranden binnen enkele uren.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daarstraks hier ook in de buurt. Ik hoop dat ze vastvriezen aan de grond.
FOK!kers zijn toch maar weer zwaar oké. Zo binnenhangend.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:44 schreef tha_rizzo het volgende:
Hier zijn 't kinderen
Net zo irritant
quote:
De gemiddelde leeftijd (als ik uit het raam kijk) komt niet onder de 35quote:Op woensdag 31 december 2008 15:44 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Hier zijn 't kinderen
Net zo irritant
quote:Op woensdag 31 december 2008 15:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Moet jij geen pré oud en nieuw vieren met mevrouw Kiwi?
Jezus, wat een Breezerslet.quote:
Verrassend weinig meldingen vanuit de Scheldestraat dit jaarquote:Op woensdag 31 december 2008 15:45 schreef fransbreda het volgende:
Het straatvuur zal ook wel ontbranden binnen enkele uren.
Vandaar dat je hier nog zitquote:
Laatst was er 1.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:46 schreef JDude het volgende:
Verrassend weinig meldingen vanuit de Scheldestraat dit jaar
Ja, waar blijven de lekkere mannen.quote:
*meldtquote:Op woensdag 31 december 2008 15:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, waar blijven de lekkere mannen.
Dude. Wat een theezakjes.quote:
quote:
Zég. Wat is er mis met blond?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Breda #145 Waar Breda 2009 viert zonder glazen kuthuis en met lekkere brunettes
Hoiequote:Op woensdag 31 december 2008 15:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, waar blijven de lekkere mannen.
Blondquote:
Niets, ik ben een blonde kiwi.quote:
Rizzeau meldt.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:49 schreef tha_rizzo het volgende:
Ja ik meld me ja
Ik ben lekker enzulks
omfg don't get me startedquote:Op woensdag 31 december 2008 15:49 schreef Kuukske het volgende:
Rizzeau, heb je nou al Heijvs trouwens?
Ben je niet meer kaal?quote:
Jaquote:
Wat? Vertel? Op welke dagen heb je les trouwens?quote:
Veldmuis ligt immers altijd op de loerquote:Op woensdag 31 december 2008 15:50 schreef Kuukske het volgende:
Rizzeau meldt.
Ik meld.
Je moet het dan wel in de juiste zinsvolgorde, grammaticaal correct plaatsen JA!
hij praat graag over zichzelf in de derde persoonquote:Op woensdag 31 december 2008 15:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Rizzeau meldt.
Ik meld.
Je moet het dan wel in de juiste zinsvolgorde, grammaticaal correct plaatsen JA!
Ik vraag me af of ze het leuk gaat vinden dat je dat hier post. Maar hé, dat ben ik.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:49 schreef fransbreda het volgende:
ow, ik heb ook niet veel van die zooi op me pc, alleen een reportage van haar.
Dat is prima. Maar dan moet 'ie het wel goed doen.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:51 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
hij praat graag over zichzelf in de derde persoon
Hier, pas dan ook je avatar even aan:quote:
Nope, behoort tot mijn mariniersverledenquote:
BWHAHAHAHAHA!!!quote:Op woensdag 31 december 2008 15:51 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik Hyves....
Want daar kan ik net als bepaalde personen mensen uit je verleden tegenkomen en dan weer een relatie krijgen.
Ik ben niet kansloos
Mariniers.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:51 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Nope, behoort tot mijn mariniersverleden
Te vaak, als je het mij vraagtquote:Op woensdag 31 december 2008 15:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat? Vertel? Op welke dagen heb je les trouwens?
Haha tis geen bekende van mij hoor, die heb ik jaren geleden eens binnengehad op de mail.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze het leuk gaat vinden dat je dat hier post. Maar hé, dat ben ik.
Weet ik, maar die avonden zijn toch delen van dagenquote:Op woensdag 31 december 2008 15:52 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Te vaak, als je het mij vraagt(en het zijn avonden, geen dagen)
Ohh op die fiets. Okay.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:52 schreef fransbreda het volgende:
Haha tis geen bekende van mij hoor, die heb ik jaren geleden eens binnengehad op de mail.
Iedere man behoort ook een naakt wijf op zijn pc te hebben dus mocht em niet wissen.
So truequote:Op woensdag 31 december 2008 15:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Weet ik, maar die avonden zijn toch delen van dagen. Dinsdag en donderdag zeker?
quote:
ijsmeis.rar?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:52 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Haha tis geen bekende van mij hoor, die heb ik jaren geleden eens binnengehad op de mail.
Iedere man behoort ook een naakt wijf op zijn pc te hebben dus mocht em niet wissen.
Okay dan.quote:
quote:
Die heb je. Toch?quote:
Als hij dat niet meer heeft zijn er tachtigduizend andere fokkers die hij even een PM kan sturenquote:
Verloren gegaan bij de laatste computerwisseling denk ikquote:
Ah. Mooi.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:55 schreef JDude het volgende:
Verloren gegaan bij de laatste computerwisseling denk ik.
Dat is niet erg lief.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:56 schreef fransbreda het volgende:
Ik heb geen idee hoe ze heet,weet alleen dat haar toenmalige vriend haar in alle standen op het web heeft gezet.
Ik vind je absoluut geen ijsmeis typje.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:56 schreef tha_rizzo het volgende:
Het is jammer dat je niet mag vragen om 'm door te sturen, bij deze vraag ik er ook niet naar
Je zou zomaar een ban hebben zegquote:Op woensdag 31 december 2008 15:56 schreef tha_rizzo het volgende:
Het is jammer dat je niet mag vragen om 'm door te sturen, bij deze vraag ik er ook niet naar
Bwehehehe.quote:
ja want ijsmeis pimpt auto's. daar gaat rizzo antiperistaltische darmbewegingen van maken.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind je absoluut geen ijsmeis typje.
Ik heb haar nooit gezien.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind je absoluut geen ijsmeis typje.
Wel constructief goed in elkaar gezet.quote:
Oh ja? Oh. Is het Jorinde Moll?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:58 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ja want ijsmeis pimpt auto's. daar gaat rizzo antiperistaltische darmbewegingen van maken.
Serieus?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:58 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ja want ijsmeis pimpt auto's. daar gaat rizzo antiperistaltische darmbewegingen van maken.
images.google.nl?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:59 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik heb haar nooit gezien.
Ik wil die footage nog wel eens zien.
En nog Limburger ookquote:Op woensdag 31 december 2008 15:59 schreef tha_rizzo het volgende:
Serieus?
Crêpes...
Ze is zoeen autoverneukert...?
Wij mogen binnenkort naar Sittèrd. Of hoe ze het daar ook zeggen. Siddáárd.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:01 schreef tha_rizzo het volgende:
Je staat half naakt op internet EN je bent Limburger?
Meer redenen om jezelf voor de trein te gooien zijn er niet
Zitterdquote:Op woensdag 31 december 2008 16:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij mogen binnenkort naar Sittèrd. Of hoe ze het daar ook zeggen. Siddáárd.
Zjitterd of zo, dacht ikquote:Op woensdag 31 december 2008 16:01 schreef Kuukske het volgende:
Wij mogen binnenkort naar Sittèrd. Of hoe ze het daar ook zeggen. Siddáárd.
quote:
mijn dienstregeling wat doe je!quote:Op woensdag 31 december 2008 16:01 schreef tha_rizzo het volgende:
Je staat half naakt op internet EN je bent Limburger?
Meer reden om jezelf voor de trein te gooien zijn er niet
Goed bezig toch. Weer met een frisse start het nieuwe jaar beginnen.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:03 schreef JDude het volgende:
Of wat Rizzeau zegt.
Lollers trouwens, als we zo doorgaan is dit topic dit jaar nog vol.
Lijkt me een goed plan. Ik wil van dat glazen huis in de TT af.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:03 schreef JDude het volgende:
Of wat Rizzeau zegt.
Lollers trouwens, als we zo doorgaan is dit topic dit jaar nog vol.
FieldMaus wannabeequote:
Moet jij wel eens naar Limburg dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
mijn dienstregeling wat doe je!
Als liefje van veldmuis mag ik als vervangster optreden.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:03 schreef tha_rizzo het volgende:
FieldMaus wannabee
Ga eens iemand anders verbeteren, mijn kundigheid van de Nederlandse taal is vele malen hoger dan de rest van Fok!
jeeejquote:Op woensdag 31 december 2008 16:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed bezig toch. Weer met een frisse start het nieuwe jaar beginnen.
"Ik kan veel beter rekenen dan de kindjes op de kleuterschool!"quote:Op woensdag 31 december 2008 16:03 schreef tha_rizzo het volgende:
Ga eens iemand anders verbeteren, mijn kundigheid van de Nederlandse taal is vele malen hoger dan de rest van Fok!
Whoohooo!quote:
waar zijn de groetjes?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als liefje van veldmuis mag ik als vervangster optreden.
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:04 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik kom te vaak in Sittard ivm m'n werkzaamheden
Vandaar dat ik 't weet
Waarom heb ik dan vanmiddag nog een brief van jou zitten verbeteren?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:03 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
FieldMaus wannabee
Ik zeg "Liefs.".quote:
Waarom mag ik dat niet doen?!quote:Op woensdag 31 december 2008 16:05 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Waarom heb ik dan vanmiddag nog een brief van jou zitten verbeteren?
Gelukkig niet. Ik mijd Limburg als de pest.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Moet jij wel eens naar Limburg dan?
Van mij mag je.quote:
Dan maakt het ook niet uit voor de dienstregeling.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:05 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Gelukkig niet. Ik mijd Limburg als de pest.
Wat lievquote:
Ik mag van jou alles toch?quote:
Zo ben ik.quote:
Ik begin een eigen computermerk. Als Steve Jobs dat kan met een appel, dan kan ik dat met een kiwi.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:06 schreef Kuukske het volgende:
Heeft jouw supergeavanceerde pc trouwens geen spellingscheck Rizz? Slecht heur.
Nee, daar ben ik zelf te dominant voor.quote:
Om theezakjes te hebben, moet je ook wel wat hebben wat ook daadwerkelijk kan hangen.quote:
Groot gelijk!quote:Op woensdag 31 december 2008 16:07 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik begin een eigen computermerk. Als Steve Jobs dat kan met een appel, dan kan ik dat met een kiwi.
ROSSSSSSSSSSSSSSS!quote:Op woensdag 31 december 2008 16:07 schreef Rossdale het volgende:
Om theezakjes te hebben, moet je ook wel wat hebben wat ook daadwerkelijk kan hangen.
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Om theezakjes te hebben, moet je ook wel wat hebben wat ook daadwerkelijk kan hangen.
Ugh. Bluh.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:07 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Nee, daar ben ik zelf te dominant voor.
Is goed voor het evenwicht. Als ik alles zou toelaten begin je daaar over te miepenquote:
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Is goed voor het evenwicht. Als ik alles zou toelaten begin je daaar over te miepen
Binnenkort verkrijgbaar, de iKiwi.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:07 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik begin een eigen computermerk. Als Steve Jobs dat kan met een appel, dan kan ik dat met een kiwi.
Het klinkt wel kewl.quote:
Een paar pagina's terug.quote:
(.Y.)quote:Op woensdag 31 december 2008 16:11 schreef Ritchie het volgende:
zeg, waar blijven die tieten nou?
quote:
Bier van groene thee. Het zou iets voor mij moeten zijn. Maar kweenie hoor.quote:
pm?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:12 schreef fransbreda het volgende:
Ow ik hoop dat je ze al gezien hebt rizzo, tinypic is het er niet mee eens dat ik die geupload heb.
Never mind.quote:
Ja, anders zit 145 dit jaar ook nog vol.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:16 schreef Kuukske het volgende:
Nou. Tot zover de vaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |