quote:Op woensdag 31 december 2008 15:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
post dan ten minste ook een paar foto's van leuke jongedames voor de Bredase heren.
Oh.. damn.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:42 schreef tha_rizzo het volgende:
Welke vrouwen? er is er nog maar één over en dat bent u.
quote:Op woensdag 31 december 2008 15:43 schreef JDude het volgende:
Graag vrouwen die nog levensvatbaar zijn, K.
Daarstraks hier ook in de buurt. Ik hoop dat ze vastvriezen aan de grond.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:43 schreef fransbreda het volgende:
De "mannen" in mijn straat, staan als jeugddelinquenten te groeperen met vuurwerk hier.
quote:Op woensdag 31 december 2008 15:43 schreef fransbreda het volgende:
De "mannen" kansenjongeren in mijn straat, staan als jeugddelinquenten te groeperen met vuurwerk hier.
Moet jij geen pré oud en nieuw vieren met mevrouw Kiwi?quote:
Hier zijn 't kinderenquote:Op woensdag 31 december 2008 15:43 schreef fransbreda het volgende:
De "mannen" in mijn straat, staan als jeugddelinquenten te groeperen met vuurwerk hier.
Brunettes graagquote:
Het is nu wel stil geworden. Vuurwerk zal wel op zijn. KREDIETCRISIS LOL!!!111quote:Op woensdag 31 december 2008 15:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daarstraks hier ook in de buurt. Ik hoop dat ze vastvriezen aan de grond.
Het straatvuur zal ook wel ontbranden binnen enkele uren.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daarstraks hier ook in de buurt. Ik hoop dat ze vastvriezen aan de grond.
FOK!kers zijn toch maar weer zwaar oké. Zo binnenhangend.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:44 schreef tha_rizzo het volgende:
Hier zijn 't kinderen
Net zo irritant
quote:
De gemiddelde leeftijd (als ik uit het raam kijk) komt niet onder de 35quote:Op woensdag 31 december 2008 15:44 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Hier zijn 't kinderen
Net zo irritant
quote:Op woensdag 31 december 2008 15:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Moet jij geen pré oud en nieuw vieren met mevrouw Kiwi?
Jezus, wat een Breezerslet.quote:
Verrassend weinig meldingen vanuit de Scheldestraat dit jaarquote:Op woensdag 31 december 2008 15:45 schreef fransbreda het volgende:
Het straatvuur zal ook wel ontbranden binnen enkele uren.
Vandaar dat je hier nog zitquote:
Laatst was er 1.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:46 schreef JDude het volgende:
Verrassend weinig meldingen vanuit de Scheldestraat dit jaar
Ja, waar blijven de lekkere mannen.quote:
*meldtquote:Op woensdag 31 december 2008 15:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, waar blijven de lekkere mannen.
Dude. Wat een theezakjes.quote:
quote:
Zég. Wat is er mis met blond?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Breda #145 Waar Breda 2009 viert zonder glazen kuthuis en met lekkere brunettes
Hoiequote:Op woensdag 31 december 2008 15:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, waar blijven de lekkere mannen.
Niets, ik ben een blonde kiwi.quote:
Rizzeau meldt.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:49 schreef tha_rizzo het volgende:
Ja ik meld me ja
Ik ben lekker enzulks
omfg don't get me startedquote:Op woensdag 31 december 2008 15:49 schreef Kuukske het volgende:
Rizzeau, heb je nou al Heijvs trouwens?
Ben je niet meer kaal?quote:
Jaquote:
Wat? Vertel? Op welke dagen heb je les trouwens?quote:
Veldmuis ligt immers altijd op de loerquote:Op woensdag 31 december 2008 15:50 schreef Kuukske het volgende:
Rizzeau meldt.
Ik meld.
Je moet het dan wel in de juiste zinsvolgorde, grammaticaal correct plaatsen JA!
hij praat graag over zichzelf in de derde persoonquote:Op woensdag 31 december 2008 15:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Rizzeau meldt.
Ik meld.
Je moet het dan wel in de juiste zinsvolgorde, grammaticaal correct plaatsen JA!
Ik vraag me af of ze het leuk gaat vinden dat je dat hier post. Maar hé, dat ben ik.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:49 schreef fransbreda het volgende:
ow, ik heb ook niet veel van die zooi op me pc, alleen een reportage van haar.
Dat is prima. Maar dan moet 'ie het wel goed doen.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:51 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
hij praat graag over zichzelf in de derde persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |