quote:Op woensdag 31 december 2008 13:00 schreef JDude het volgende:
Rizzeau wordt een petjessjonnie in een Golf.
Rizzeau.... de Golf IV is nooit leverbaar geweest met een 1.3ltr.....quote:Op woensdag 31 december 2008 14:35 schreef tha_rizzo het volgende:
Woehoe, echt iets voor me.
Omdat ik geen Lambo kan betalen dan maar zulke duren in een Golf IV 1.3 zetten...
Ik vind het wel handig eerlijk gezegd, je ziet ze van ver aankomen.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:42 schreef tha_rizzo het volgende:
Mierenneuqert, 't gaat om 't principe.
Een auto voor weinig geld kopen en deze dan voor duizenden euro's verneuken.
Je moet er maar van houden...
Je hoort ze ook.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig eerlijk gezegd, je ziet ze van ver aankomen.
Ik snap alleen nooit waarom er wel een regenpijp onder die auto hangt, maar er geen dakgoot op zit...quote:Op woensdag 31 december 2008 14:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Je hoort ze ook.
De bumpers hoor je al op een kilometer afstand van de auto lostrillen
Het is geen regenpijp, het is riolering. Sommige zijn hele grote scheiterts en hebben dus een dikke riolering nodig, anderen een kleine riolering.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik snap alleen nooit waarom er wel een regenpijp onder die auto hangt, maar er geen dakgoot op zit...
HAD'IE TOCH MOOI BIJNA EVEN VIJF EURO BESPAARD!!!1111quote:Vader met zoontje op dievenpad in Breda
woensdag 31 december 2008 | 13:21 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 31 december 2008 | 13:25
BREDA - Een man uit Hoeven is samen met zijn 12-jarige zoontje betrapt op winkeldiefstal bij een elektronicazaak aan de woonboulevard in Breda.
Op dinsdagavond wilde de man een nieuwe muis voor zijn computer kopen. Toen hij zijn keuze had gemaakt, verbrak het zoontje de verpakking en stopte de vader de muis in zijn zak. Ze probeerden vervolgens de winkel te verlaten zonder de muis af te rekenen. De man zou een dag eerder op dezelfde manier een gsm hebben gestolen.
quote:Op woensdag 31 december 2008 15:03 schreef JDude het volgende:
[..]
HAD'IE TOCH MOOI BIJNA EVEN VIJF EURO BESPAARD!!!1111![]()
![]()
Ik weet het wel zekerquote:Op woensdag 31 december 2008 15:19 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Echt, AngerManagement, ik hoop dat je een ban krijgt.
Wil je het per PM ontvangen?quote:
Doe maar niet.quote:
Ik ben niet serieus, ik ben een kiwi.quote:
waarom maar tot februari? Ik ben eens evenlang gebanned voor een kankerkachel (je weet wel, van die spaansequote:Op woensdag 31 december 2008 15:21 schreef fransbreda het volgende:
RayMania(Forum Admin) - woensdag 31 december 2008 @ 15:19
AngerManagement, jij ook alvast een gelukkig nieuwjaar. Tot februari.
Misschien zijn de regels aangepast sinds je weer terug bent.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:29 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
waarom maar tot februari? Ik ben eens evenlang gebanned voor een kankerkachel (je weet wel, van die spaanse)
Dat zou impliceren dat het nu wel weer mag?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Misschien zijn de regels aangepast sinds je weer terug bent.
Ze zenden wel Guido uit vanavond!quote:Op woensdag 31 december 2008 15:36 schreef tha_rizzo het volgende:
Vroeger, toen SBS een kamperzender was...
Ow wacht, dat is 't nog steeds.
Nééjuh. Ouwejaarsconferans.quote:
ja, bewijs dat iedereen dus gewoon meelurkt maar niets post.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:39 schreef fransbreda het volgende:
Die pic heb anders wel leven in t topic geblazen.Wat een gepost ineens.
Geluk bij zoeen ongeluk!quote:Op woensdag 31 december 2008 15:39 schreef fransbreda het volgende:
Die pic heb anders wel leven in t topic geblazen.Wat een gepost ineens.
De vrouwen in dit topic vinden dat geen enkel probleem.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:40 schreef tha_rizzo het volgende:
K. dat plaatje is aanstootgevend.
Wil je die verwijderen
For fuck sake, je ziet z'n schaamhaar, en 't is een slechte photosoep
Het grote wachten is op Frazz nu.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:40 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ja, bewijs dat iedereen dus gewoon meelurkt maar niets post.
1-1-2009 toch?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:40 schreef Kuukske het volgende:
Ik denk dat het gewoon komt door het feit dat het 31-12 is. De datum voor de heuglijke veldmuismeet.
Ik bedoel vóór. Dus voor 1-1.quote:
post dan ten minste ook een paar foto's van leuke jongedames voor de Bredase heren.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De vrouwen in dit topic vinden dat geen enkel probleem.
Moeten we even het tempo van najaar 2006 oppakken.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:41 schreef fransbreda het volgende:
Jassen we deze nog ff vol voor 12 uur, anders moet er een TT-wijziging doorgevoerd worden.
Welke vrouwen? er is er nog maar één over en dat bent u.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De vrouwen in dit topic vinden dat geen enkel probleem.
Nee hoor, maar volgens mij zal dat niet lang meer duren....quote:Op woensdag 31 december 2008 15:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Die is inmiddels getrouwd en heeft twee kinderen, ergens in de polder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |