Wij hebben toch mooie DE-mokken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:47 schreef fransbreda het volgende:
De levering van koffiebekers komt niet in gevaar!!
Niet iedereen mag mij zoenen...quote:
Als ik een vrouwelijke kiwi zou zijn wel jaquote:
Nope. Nog nooit gedaan, en het zal ook niet gaan gebeuren denk ik.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Zijn er nog Fok!kers uit Breda die op wintersport gaan overigens? Ik heb behoorlijk last van boardkoortsOntving net een smsje van een vriendin die nu in Frankrijk zit, geweldige sneeuw en prachtig weer...
Thanks, but no thanks.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Zijn er nog Fok!kers uit Breda die op wintersport gaan overigens? Ik heb behoorlijk last van boardkoortsOntving net een smsje van een vriendin die nu in Frankrijk zit, geweldige sneeuw en prachtig weer...
Dat wil wel eens gebeuren als je een GIFje 20x opblaast.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:41 schreef Kuukske het volgende:
Ben ik stoned? Of is dat plaatje blurry?
Nou ik ben aardig stoned en ik zie em ook vrij wazig iig.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:41 schreef Kuukske het volgende:
Ben ik stoned? Of is dat plaatje blurry?
Of het moet vanavond of morgen keihard gaan sneeuwen anders ga ik niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
So true en ze jatten fietsen van mij...quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Bij deze wil ik overigens even melden dat ik een hekel heb aan zwervers. Ze bedelen, ze stinken, hebben geen maatschappelijk nut, hun levensduur is niet conform de theorie van Darwin, ze realiseren zich niet dat mijn antwoord "nee" als consequentie heeft dat ze geen geld krijgen, en had ik al gezegd dat ze stinken? Ze zijn regelmatig agressief, verbaal irritant, en ze staan/hangen altijd in de weg. En nu hebben we eindelijk een haven, vallen die eikels er niet spontaan in....![]()
Als dat plebs nu nog een beetje entertainment-waarde zou hebben...
En nee ik wil ik geen KLB topic over openen
En je hebt hem geen zacht duwtje richting te haven gegeven?quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:14 schreef fransbreda het volgende:
Ik moet altijd lachen om die bedelende negert die op alberto lijkt.
Zag em toevallig bij de haven afgelopen weekend.Staat ook regelmatig op t station.
"hé master, heb je 1 euro voor mij voor een broodje, oh nee doe maar 2."
Ik was met een maat, riep tegen alberto, hij heeft geld zat en kneep hem er snel tussenuit.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:08 schreef Ritchie het volgende:
[..]
En je hebt hem geen zacht duwtje richting te haven gegeven?
Dat is zo'n kutstreek... +1quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:35 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ik was met een maat, riep tegen alberto, hij heeft geld zat en kneep hem er snel tussenuit.
Koop je je diploma?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:18 schreef tha_rizzo het volgende:
Dat is zo'n kutstreek... +1
@skiwi, ik wil wel, echter staat er binnenkort een leuke aanschaf op me te wachten
Bij jou bestellen?quote:
Idem. Tevens is het een chaos bij de AH op het parkeerterrein.quote:
Dit ja, echter niks Fransosisch.quote:
Ein Wrack?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:18 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dit ja, echter niks Fransosisch.
Het is gelukkig nu even stil met dat vuurwerktuig
Ik ook in feb, Vw, Audi of Bmwquote:Op woensdag 31 december 2008 13:00 schreef JDude het volgende:
Rizzeau wordt een petjessjonnie in een Golf.
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:01 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ik ook in feb, Vw, Audi of Bmw
Of hij neemt gauw vijf kinderen die hij dan met z'n BMW X5 naar de voetbalclub brengt.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:02 schreef veldmuis het volgende:
Of een kakker in een audi.
Rizzo en kinderenquote:Op woensdag 31 december 2008 13:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Of hij neemt gauw vijf kinderen die hij dan met z'n BMW X5 naar de voetbalclub brengt.
Jij ziet het ook al voor je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |