Ow kom op, iedereen kan een paar keer de pil vergeten door wat dan ook.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:43 schreef Echo99 het volgende:
Nee. Zeker niet als JIJ 2x de pil vergeten bent. Jullie wilde het blijkbaar allebei nog niet anders was je niet aan de pil geweest. En omdat je nu toevallig wel zwanger wilde worden is dat misschien wel een wens die in vervulling gaat maar als je alleen maar een kind wilde om het kind (i.p.v. het stichten van een gezin) zou ik me als 'zaaddonor' nogal misbruikt voelen.
Niks TS bashen. Blijkbaar hadden zij er samen voor gekozen om als voorbehoedsmiddel de pil te gebruiken i.p.v. iets anders.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ow kom op, iedereen kan een paar keer de pil vergeten door wat dan ook.
Die knakker had ook een regenjas om kunnen doen.
Dus om nou meteen TS te bashen.....
Want van condooms krijg je aids??quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:43 schreef Echo99 het volgende:
Nee. Zeker niet als JIJ 2x de pil vergeten bent. Jullie wilde het blijkbaar allebei nog niet anders was je niet aan de pil geweest. En omdat je nu toevallig wel zwanger wilde worden is dat misschien wel een wens die in vervulling gaat maar als je alleen maar een kind wilde om het kind (i.p.v. het stichten van een gezin) zou ik me als 'zaaddonor' nogal misbruikt voelen.
Want dat is alleen zijn verantwoordelijkheid?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:46 schreef beerten het volgende:
Dan had ie maar een rubber om zijn snikkel moeten doen.
Tja, andersom bekeken, kun je iemand dwingen tot abortus?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:40 schreef Spekkiemonster het volgende:
Wat nu? Ik weet wel dat ik deze beslissing zelf moet nemen, maar kan je zomaar iemand ongevraagd met een kind opzadelen???
Zijn lul, zijn verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:49 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Want dat is alleen zijn verantwoordelijkheid?
Misschien nam die gozer dat als vanzelfsprekend aanquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:48 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Niks TS bashen. Blijkbaar hadden zij er samen voor gekozen om als voorbehoedsmiddel de pil te gebruiken i.p.v. iets anders.
Nee. Maar ik ga er van uit dat ze oud genoeg is om te snappen dat de pil je niet beschermd tegen SOA'squote:
Zo te horen heb jij je beslissing al gemaakt. Sterkte ermee iig.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:50 schreef Spekkiemonster het volgende:
het was zeer zeker niet de bedoeling.... we hebben het er nooit over ehad, we zijn nog maar 3 maanden samen. Ik ben in de 1e maand 2 keer de pil vergeten.
Tuurlijk wil ik het liefste een kind opvoeden in een gezonde gezinssituatie, daarentegen weet je nooit hoe het loopt....
En als je kinderwens dusdanig groot is.....en je bent dan plots zwanger terwijl je eigenlijk dacht na jaren proberen dat het toch nooit zou lukken.....
ik vind het maar moeilijk! Wil mijn vriend niet gebruiken/misbruiken/kwetsen/voor het blok zetten of wat dan ook .... hij is juist zo lief!
Maar er groeit een babytje in mijn buik ..... ik voel mezelf harstikke zwanger, ben moe, misselijk, bijna 2 cupmaten groter en heb zelfs (onverwachts) het hartje zien kloppen omdat ik wou weten hoever ik was...
Daar ben ik dus ook zo bang voor ...quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:52 schreef Biancavia het volgende:
Als je nu abortus zou laten plegen dan heb je daar de rest van je leven spijt van. Lijkt me in jouw geval gewoon geen optie.
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:54 schreef k_i_m het volgende:
Je hebt je keus allang gemaakt, wat doe je hier nog.
Maar dat betekend wel dat je je vriend ongevraagd vader laat worden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:54 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook zo bang voor ...
Nee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:40 schreef Spekkiemonster het volgende:
Lieve oud-users,
Hier weer eens een berichtje van spekkie....
Je zal het niet geloven, na jaren proberen kom ik me toch eens melden.
Jullie weten hier als geen ander dat ik graag een kindje wilde tijdens mijn vorige relatie.
Dit lukte toen niet....
Nu heb ik sinds 3 maanden een nieuwe vriend en het is raar maar waar...... 10 weken zwanger, door het 2 keer vergeten van de pil..
![]()
Uiteraard alles besproken, maar vriendje lief wil nog niet. Heeft nog te veel shit aan zijn hoofd en zit echt niet op een kind te wachten...is hier ook heel duidelijk in! Hij ziet me het liefste een abortus doen en dan sta ik er dus alleen voor.
Wat nu? Ik weet wel dat ik deze beslissing zelf moet nemen, maar kan je zomaar iemand ongevraagd met een kind opzadelen???
Nou ja, dan sta je er dus in principe alleen voor.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:54 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook zo bang voor ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |