abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64492029
Lieve oud-users,

Hier weer eens een berichtje van spekkie....
Je zal het niet geloven, na jaren proberen kom ik me toch eens melden.
Jullie weten hier als geen ander dat ik graag een kindje wilde tijdens mijn vorige relatie.
Dit lukte toen niet....

Nu heb ik sinds 3 maanden een nieuwe vriend en het is raar maar waar...... 10 weken zwanger, door het 2 keer vergeten van de pil..

Uiteraard alles besproken, maar vriendje lief wil nog niet. Heeft nog te veel shit aan zijn hoofd en zit echt niet op een kind te wachten...is hier ook heel duidelijk in! Hij ziet me het liefste een abortus doen en dan sta ik er dus alleen voor.

Wat nu? Ik weet wel dat ik deze beslissing zelf moet nemen, maar kan je zomaar iemand ongevraagd met een kind opzadelen???
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:43:58 #2
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_64492124
Nee. Zeker niet als JIJ 2x de pil vergeten bent. Jullie wilde het blijkbaar allebei nog niet anders was je niet aan de pil geweest. En omdat je nu toevallig wel zwanger wilde worden is dat misschien wel een wens die in vervulling gaat maar als je alleen maar een kind wilde om het kind (i.p.v. het stichten van een gezin) zou ik me als 'zaaddonor' nogal misbruikt voelen.
Lang leve mij! *O*
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 30 december 2008 @ 10:46:24 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_64492195
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:43 schreef Echo99 het volgende:
Nee. Zeker niet als JIJ 2x de pil vergeten bent. Jullie wilde het blijkbaar allebei nog niet anders was je niet aan de pil geweest. En omdat je nu toevallig wel zwanger wilde worden is dat misschien wel een wens die in vervulling gaat maar als je alleen maar een kind wilde om het kind (i.p.v. het stichten van een gezin) zou ik me als 'zaaddonor' nogal misbruikt voelen.
Ow kom op, iedereen kan een paar keer de pil vergeten door wat dan ook.
Die knakker had ook een regenjas om kunnen doen.
Dus om nou meteen TS te bashen.....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_64492204
Wat nu niet?
Dan had ie maar een rubber om zijn snikkel moeten doen. Dat het wellicht niet helemaal correct is, moreel, omdat TS de pil vergeten is, OK. Dat neemt niet weg dat vriendje lief wel medeplichtig is.

Wat TS nu moet doen? Tja, heel lullig: dat is aan TS. Aan jou de keus.
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:47:42 #5
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64492229
wilde eerder al heel graag een kindje en nu 2 keer de pil 'vergeten'... Jaja..
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:48:37 #6
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_64492254
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:46 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ow kom op, iedereen kan een paar keer de pil vergeten door wat dan ook.
Die knakker had ook een regenjas om kunnen doen.
Dus om nou meteen TS te bashen.....
Niks TS bashen. Blijkbaar hadden zij er samen voor gekozen om als voorbehoedsmiddel de pil te gebruiken i.p.v. iets anders.
Lang leve mij! *O*
pi_64492276
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:43 schreef Echo99 het volgende:
Want van condooms krijg je aids??
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:49:16 #8
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_64492280
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:46 schreef beerten het volgende:

Dan had ie maar een rubber om zijn snikkel moeten doen.
Want dat is alleen zijn verantwoordelijkheid?
Lang leve mij! *O*
pi_64492283
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:40 schreef Spekkiemonster het volgende:
Wat nu? Ik weet wel dat ik deze beslissing zelf moet nemen, maar kan je zomaar iemand ongevraagd met een kind opzadelen???
Tja, andersom bekeken, kun je iemand dwingen tot abortus?

Ongevraagd met een kind opzadelen vind ik meer als je expres de pil 'vergeten' bent om stiekem zwanger te worden. Aangezien dat niet het geval is, zijn jullie gewoon samen verantwoordelijk voor het feit dat jij nu zwanger bent.

Als hij geen kind wil, en jij wil geen abortus, is hij niet verplicht om actief vadertje te spelen toch? Niet de meest ideale situatie misschien, maar dat moet je voor jezelf uit maken, of je op die manier ook een kind zou willen.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_64492307
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:49 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Want dat is alleen zijn verantwoordelijkheid?
Zijn lul, zijn verantwoordelijkheid.

Verantwoordelijkheid komt van 2 kanten, TS heeft verzaakt, maar vriend heeft zeker niet meegeholpen.
pi_64492316
het was zeer zeker niet de bedoeling.... we hebben het er nooit over ehad, we zijn nog maar 3 maanden samen. Ik ben in de 1e maand 2 keer de pil vergeten.

Tuurlijk wil ik het liefste een kind opvoeden in een gezonde gezinssituatie, daarentegen weet je nooit hoe het loopt....
En als je kinderwens dusdanig groot is.....en je bent dan plots zwanger terwijl je eigenlijk dacht na jaren proberen dat het toch nooit zou lukken.....

ik vind het maar moeilijk! Wil mijn vriend niet gebruiken/misbruiken/kwetsen/voor het blok zetten of wat dan ook .... hij is juist zo lief!

Maar er groeit een babytje in mijn buik ..... ik voel mezelf harstikke zwanger, ben moe, misselijk, bijna 2 cupmaten groter en heb zelfs (onverwachts) het hartje zien kloppen omdat ik wou weten hoever ik was...
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 30 december 2008 @ 10:51:59 #12
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_64492359
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:48 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Niks TS bashen. Blijkbaar hadden zij er samen voor gekozen om als voorbehoedsmiddel de pil te gebruiken i.p.v. iets anders.
Misschien nam die gozer dat als vanzelfsprekend aan
Misschien heeft ze wel gezegd dat ze de pil vergeten is en weigerde die knakker om een condoom om te doen....
Misschien heeft hij TS omgelult dat het veilig dankzij advies van Fok!kers???
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:52:45 #13
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_64492381
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:49 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Want van condooms krijg je aids??
Nee. Maar ik ga er van uit dat ze oud genoeg is om te snappen dat de pil je niet beschermd tegen SOA's
Lang leve mij! *O*
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:52:48 #14
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64492384
Nja, je moet sowieso geen abortus plegen als jij het niet wil, maar je moet ook niet verbaasd zijn als die kerel ervandoor gaat.
pi_64492394
Als je nu abortus zou laten plegen dan heb je daar de rest van je leven spijt van. Lijkt me in jouw geval gewoon geen optie.
Ja, die met de ballen in de bek.
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:54:09 #16
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64492418
Je hebt je keus allang gemaakt, wat doe je hier nog .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:54:11 #17
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_64492421
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:50 schreef Spekkiemonster het volgende:
het was zeer zeker niet de bedoeling.... we hebben het er nooit over ehad, we zijn nog maar 3 maanden samen. Ik ben in de 1e maand 2 keer de pil vergeten.

Tuurlijk wil ik het liefste een kind opvoeden in een gezonde gezinssituatie, daarentegen weet je nooit hoe het loopt....
En als je kinderwens dusdanig groot is.....en je bent dan plots zwanger terwijl je eigenlijk dacht na jaren proberen dat het toch nooit zou lukken.....
ik vind het maar moeilijk! Wil mijn vriend niet gebruiken/misbruiken/kwetsen/voor het blok zetten of wat dan ook .... hij is juist zo lief!

Maar er groeit een babytje in mijn buik ..... ik voel mezelf harstikke zwanger, ben moe, misselijk, bijna 2 cupmaten groter en heb zelfs (onverwachts) het hartje zien kloppen omdat ik wou weten hoever ik was...
Zo te horen heb jij je beslissing al gemaakt. Sterkte ermee iig.
Lang leve mij! *O*
pi_64492441
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:52 schreef Biancavia het volgende:
Als je nu abortus zou laten plegen dan heb je daar de rest van je leven spijt van. Lijkt me in jouw geval gewoon geen optie.
Daar ben ik dus ook zo bang voor ...
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:54:58 #19
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_64492449
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:54 schreef k_i_m het volgende:
Je hebt je keus allang gemaakt, wat doe je hier nog .
Ja, dat dus
Lang leve mij! *O*
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 30 december 2008 @ 10:56:08 #20
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_64492483
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:54 schreef Spekkiemonster het volgende:

[..]

Maar dat betekend wel dat je je vriend ongevraagd vader laat worden.
Kan je daar wel mee leven?
Of ben je wel bereid om de kleine in je uppie op te voeden?
pi_64492484
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:40 schreef Spekkiemonster het volgende:
Lieve oud-users,

Hier weer eens een berichtje van spekkie....
Je zal het niet geloven, na jaren proberen kom ik me toch eens melden.
Jullie weten hier als geen ander dat ik graag een kindje wilde tijdens mijn vorige relatie.
Dit lukte toen niet....

Nu heb ik sinds 3 maanden een nieuwe vriend en het is raar maar waar...... 10 weken zwanger, door het 2 keer vergeten van de pil..

Uiteraard alles besproken, maar vriendje lief wil nog niet. Heeft nog te veel shit aan zijn hoofd en zit echt niet op een kind te wachten...is hier ook heel duidelijk in! Hij ziet me het liefste een abortus doen en dan sta ik er dus alleen voor.

Nee.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_64492504
Kun je uberhaupt een abortus aan?
pi_64492543
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:54 schreef Spekkiemonster het volgende:

[..]

Nou ja, dan sta je er dus in principe alleen voor.
Misschien als hij zijn shit op orde heeft, dat hij dan nog wel bij gaat draaien.
Ja, die met de ballen in de bek.
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:58:42 #24
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64492561
Ik zeg: houden! Van die abortus krijg je echt spijt en als je vent nu al zo weinig ruggegraat toont dat ie zijn verantwoordelijkheid niet neemt...
pi_64492563
ik hink constant op 2 gedachten....
persoonlijk als ik puur naar mezelf kijk zou ik het kindje het liefste willen houden.
Maar ik ben niet alleen in deze.
Ik maak iemand papa... vind ik niet niks....
En ik ben me ervan bewust dat ik dan een kindje zonder papa ga krijgen ....

Er zijn dus nog 2 mensen waar ik rekening mee moet houden, dat maakt het zo moeilijk.
Kan/mag ik zo egoistisch zijn en puur naar mezelf kijken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')