Zo staat het niet in mijn bijsluiter anders.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:10 schreef Bill_E het volgende:
als je gisteren hem vergeten ben mag je er vandaag 2 pakken. .en er is niets aan de hand. staat ook in de bijsluiter.
Wat is er met TS' was?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:14 schreef Tally het volgende:
Je hebt contact gehad met je huisarts maar die geloof je niet?
Dan zou ik een andere huisarts zoeken als ik jouw was..
Als hij/zij zegt dat er niets aan de hand is dan zou ik me er niet zo veel zorgen over maken..
Juist dus zou ik me nergens zorgen over makenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:17 schreef Eys het volgende:
@ Tally
ik had de huisartsen post gebeld..
maar ik was een beetje in de war geraakt van het feit dat op internet wordt gezegd dat het verstandig is om de MA te halen en volgens de huisarts het niet nodig is.. en ze zal daar toch echt iets voor gestudeerd moeten hebben.
Bij die van me vriendin wel al moet ik eerlijk zeggen dat ik dat wel lang geleden gelezen heb, Jaartje of 2 geleden denk ik.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:15 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Zo staat het niet in mijn bijsluiter anders.
Bij die van mij stond zelfs dat ik er geen 2 mocht nemen als ik er eentje vergeten wasquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:24 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Bij die van me vriendin wel al moet ik eerlijk zeggen dat ik dat wel lang geleden gelezen heb, Jaartje of 2 geleden denk ik.
Dat wat jij zegt geldt bij Microgynon alleen voor een pil vergeten in week 2.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:24 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Bij die van me vriendin wel al moet ik eerlijk zeggen dat ik dat wel lang geleden gelezen heb, Jaartje of 2 geleden denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |