Whoohooo!quote:
waar zijn de groetjes?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als liefje van veldmuis mag ik als vervangster optreden.
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:04 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik kom te vaak in Sittard ivm m'n werkzaamheden
Vandaar dat ik 't weet
Waarom heb ik dan vanmiddag nog een brief van jou zitten verbeteren?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:03 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
FieldMaus wannabee
Ga eens iemand anders verbeteren, mijn kundigheid van de Nederlandse taal is vele malen hoger dan de rest van Fok!
Ik zeg "Liefs.".quote:
Waarom mag ik dat niet doen?!quote:Op woensdag 31 december 2008 16:05 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Waarom heb ik dan vanmiddag nog een brief van jou zitten verbeteren?
Gelukkig niet. Ik mijd Limburg als de pest.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Moet jij wel eens naar Limburg dan?
Van mij mag je.quote:
Dan maakt het ook niet uit voor de dienstregeling.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:05 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Gelukkig niet. Ik mijd Limburg als de pest.
Wat lievquote:
Ik mag van jou alles toch?quote:
Zo ben ik.quote:
Ik begin een eigen computermerk. Als Steve Jobs dat kan met een appel, dan kan ik dat met een kiwi.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:06 schreef Kuukske het volgende:
Heeft jouw supergeavanceerde pc trouwens geen spellingscheck Rizz? Slecht heur.
Nee, daar ben ik zelf te dominant voor.quote:
Om theezakjes te hebben, moet je ook wel wat hebben wat ook daadwerkelijk kan hangen.quote:
Groot gelijk!quote:Op woensdag 31 december 2008 16:07 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik begin een eigen computermerk. Als Steve Jobs dat kan met een appel, dan kan ik dat met een kiwi.
ROSSSSSSSSSSSSSSS!quote:Op woensdag 31 december 2008 16:07 schreef Rossdale het volgende:
Om theezakjes te hebben, moet je ook wel wat hebben wat ook daadwerkelijk kan hangen.
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Om theezakjes te hebben, moet je ook wel wat hebben wat ook daadwerkelijk kan hangen.
Ugh. Bluh.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:07 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Nee, daar ben ik zelf te dominant voor.
Is goed voor het evenwicht. Als ik alles zou toelaten begin je daaar over te miepenquote:
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Is goed voor het evenwicht. Als ik alles zou toelaten begin je daaar over te miepen
Binnenkort verkrijgbaar, de iKiwi.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:07 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik begin een eigen computermerk. Als Steve Jobs dat kan met een appel, dan kan ik dat met een kiwi.
Het klinkt wel kewl.quote:
Een paar pagina's terug.quote:
(.Y.)quote:Op woensdag 31 december 2008 16:11 schreef Ritchie het volgende:
zeg, waar blijven die tieten nou?
quote:
Bier van groene thee. Het zou iets voor mij moeten zijn. Maar kweenie hoor.quote:
pm?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:12 schreef fransbreda het volgende:
Ow ik hoop dat je ze al gezien hebt rizzo, tinypic is het er niet mee eens dat ik die geupload heb.
Never mind.quote:
Ja, anders zit 145 dit jaar ook nog vol.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:16 schreef Kuukske het volgende:
Nou. Tot zover de vaart.
Ik dacht dat er koekiekoekie stond.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:17 schreef fransbreda het volgende:
Ik moet me gaan melden bij de delinquenten, ze dreigen vuurwerk in mijn tuin tot ontploffing te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |