Nope, behoort tot mijn mariniersverledenquote:
BWHAHAHAHAHA!!!quote:Op woensdag 31 december 2008 15:51 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik Hyves....
Want daar kan ik net als bepaalde personen mensen uit je verleden tegenkomen en dan weer een relatie krijgen.
Ik ben niet kansloos
Mariniers.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:51 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Nope, behoort tot mijn mariniersverleden
Te vaak, als je het mij vraagtquote:Op woensdag 31 december 2008 15:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat? Vertel? Op welke dagen heb je les trouwens?
Haha tis geen bekende van mij hoor, die heb ik jaren geleden eens binnengehad op de mail.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze het leuk gaat vinden dat je dat hier post. Maar hé, dat ben ik.
Weet ik, maar die avonden zijn toch delen van dagenquote:Op woensdag 31 december 2008 15:52 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Te vaak, als je het mij vraagt(en het zijn avonden, geen dagen)
Ohh op die fiets. Okay.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:52 schreef fransbreda het volgende:
Haha tis geen bekende van mij hoor, die heb ik jaren geleden eens binnengehad op de mail.
Iedere man behoort ook een naakt wijf op zijn pc te hebben dus mocht em niet wissen.
So truequote:Op woensdag 31 december 2008 15:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Weet ik, maar die avonden zijn toch delen van dagen. Dinsdag en donderdag zeker?
quote:
ijsmeis.rar?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:52 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Haha tis geen bekende van mij hoor, die heb ik jaren geleden eens binnengehad op de mail.
Iedere man behoort ook een naakt wijf op zijn pc te hebben dus mocht em niet wissen.
Okay dan.quote:
Die heb je. Toch?quote:
Als hij dat niet meer heeft zijn er tachtigduizend andere fokkers die hij even een PM kan sturenquote:
Ah. Mooi.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:55 schreef JDude het volgende:
Verloren gegaan bij de laatste computerwisseling denk ik.
Dat is niet erg lief.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:56 schreef fransbreda het volgende:
Ik heb geen idee hoe ze heet,weet alleen dat haar toenmalige vriend haar in alle standen op het web heeft gezet.
Ik vind je absoluut geen ijsmeis typje.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:56 schreef tha_rizzo het volgende:
Het is jammer dat je niet mag vragen om 'm door te sturen, bij deze vraag ik er ook niet naar
Je zou zomaar een ban hebben zegquote:Op woensdag 31 december 2008 15:56 schreef tha_rizzo het volgende:
Het is jammer dat je niet mag vragen om 'm door te sturen, bij deze vraag ik er ook niet naar
Bwehehehe.quote:
ja want ijsmeis pimpt auto's. daar gaat rizzo antiperistaltische darmbewegingen van maken.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind je absoluut geen ijsmeis typje.
Ik heb haar nooit gezien.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind je absoluut geen ijsmeis typje.
Wel constructief goed in elkaar gezet.quote:
Oh ja? Oh. Is het Jorinde Moll?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:58 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ja want ijsmeis pimpt auto's. daar gaat rizzo antiperistaltische darmbewegingen van maken.
Serieus?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:58 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ja want ijsmeis pimpt auto's. daar gaat rizzo antiperistaltische darmbewegingen van maken.
images.google.nl?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:59 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik heb haar nooit gezien.
Ik wil die footage nog wel eens zien.
En nog Limburger ookquote:Op woensdag 31 december 2008 15:59 schreef tha_rizzo het volgende:
Serieus?
Crêpes...
Ze is zoeen autoverneukert...?
Wij mogen binnenkort naar Sittèrd. Of hoe ze het daar ook zeggen. Siddáárd.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:01 schreef tha_rizzo het volgende:
Je staat half naakt op internet EN je bent Limburger?
Meer redenen om jezelf voor de trein te gooien zijn er niet
Zitterdquote:Op woensdag 31 december 2008 16:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij mogen binnenkort naar Sittèrd. Of hoe ze het daar ook zeggen. Siddáárd.
Zjitterd of zo, dacht ikquote:Op woensdag 31 december 2008 16:01 schreef Kuukske het volgende:
Wij mogen binnenkort naar Sittèrd. Of hoe ze het daar ook zeggen. Siddáárd.
quote:
mijn dienstregeling wat doe je!quote:Op woensdag 31 december 2008 16:01 schreef tha_rizzo het volgende:
Je staat half naakt op internet EN je bent Limburger?
Meer reden om jezelf voor de trein te gooien zijn er niet
Goed bezig toch. Weer met een frisse start het nieuwe jaar beginnen.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:03 schreef JDude het volgende:
Of wat Rizzeau zegt.
Lollers trouwens, als we zo doorgaan is dit topic dit jaar nog vol.
Lijkt me een goed plan. Ik wil van dat glazen huis in de TT af.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:03 schreef JDude het volgende:
Of wat Rizzeau zegt.
Lollers trouwens, als we zo doorgaan is dit topic dit jaar nog vol.
FieldMaus wannabeequote:
Moet jij wel eens naar Limburg dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
mijn dienstregeling wat doe je!
Als liefje van veldmuis mag ik als vervangster optreden.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:03 schreef tha_rizzo het volgende:
FieldMaus wannabee
Ga eens iemand anders verbeteren, mijn kundigheid van de Nederlandse taal is vele malen hoger dan de rest van Fok!
jeeejquote:Op woensdag 31 december 2008 16:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed bezig toch. Weer met een frisse start het nieuwe jaar beginnen.
"Ik kan veel beter rekenen dan de kindjes op de kleuterschool!"quote:Op woensdag 31 december 2008 16:03 schreef tha_rizzo het volgende:
Ga eens iemand anders verbeteren, mijn kundigheid van de Nederlandse taal is vele malen hoger dan de rest van Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |