quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:58 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ik ga morgenmiddag even met m'n dochtertje.
Als je een iets te klein mannetje ziet met een mooie 4 jaar oude dochter met een paarse jas en een veel te grote suikerspin... zwaai dan even
Mag dat wel van je vriendin?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:56 schreef BossFight het volgende:
Terug Vind Posterij!
Dalijk lekker de stad in met mijn cornuiten!
Heel goed!quote:
Je signature is grammaticaal incorrectquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:07 schreef Tammeh het volgende:
Thanks!![]()
Nu alleen van de week nog even naar de belasting, even informeren hoe het zit met belasting afdragen omdat ik nu eigen baas (ehh, bazin) ben. Snapter geen reet van.
ZZP'er?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:07 schreef Tammeh het volgende:
Thanks!![]()
Nu alleen van de week nog even naar de belasting, even informeren hoe het zit met belasting afdragen omdat ik nu eigen baas (ehh, bazin) ben. Snapter geen reet van.
Kan niet, moet dan werken. En ik weet dus nog niet of dat wel zo slim is voor mijn situatie. Daarom ga ik naar de belastingdienst.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:17 schreef veldmuis het volgende:
1 november.
Etten-Leur
Startersdagen KVK
De belastingdienst en KVK hebben verder weinig met elkaar te maken hè?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:39 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Kan niet, moet dan werken. En ik weet dus nog niet of dat wel zo slim is voor mijn situatie. Daarom ga ik naar de belastingdienst.
I know. Maar de belastingsdienst kan mij netjes uitleggen wat ik moet afdragen als ik me niet inschrijf als ZZP-er, en als ik dat wel doe.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
De belastingdienst en KVK hebben verder weinig met elkaar te maken hè?
Anders gewoon een keer langsgaan bij de KVK, daar helpen ze je keurig.
maakte je wel gebruik van een computer ?quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:24 schreef Tammeh het volgende:
Och och, wat naar.Ik kon niet eens op GOOGLE op m'n vorige werk.
Uiteraard. Welk jaartal laten we ook maar even achterwege.quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:28 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
maakte je wel gebruik van een computer ?
Is het zo lang geleden dat je gewerkt hebt dan ?quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:29 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Uiteraard. Welk jaartal laten we ook maar even achterwege.
Nieteens! Vorige week ben ik daar gestopt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:31 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Is het zo lang geleden dat je gewerkt hebt dan ?
Die kans is erg groot!quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:14 schreef JDude het volgende:
En, staat NAC eind van de middag weer bovenaan?
Ik heb nooit een leraar gezien die zoveel passie voor z'n vak had.quote:
Dan weet ik in welke straat je woontquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:09 schreef Clauw het volgende:
Ik kom weer eens even kijken hier![]()
Ik zag dat in het vorige topic nogal over de Nassau is gepraat, ik heb er ook wat jaartjes gezeten daar.
En die ene concierge (Verkooyen?) woont dus nog steeds bij mij in de straat helaas, net als meneer Does ( Biologie?)
En Baljeu voor muziek
Ik ook niet. Vond zijn lessen altijd leuk, alleen dat pingelen op die instrumenten inderdaad..quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik heb nooit een leraar gezien die zoveel passie voor z'n vak had.
Ik vond dat pingelen op die instrumenten echt om te kotsen trouwens.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan weet ik in welke straat je woont
Ik zat in hetzelfde jaar als Mr Does zijn dochter.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:17 schreef Tammeh het volgende:
Meneer Does was leuk, of heb ik nu een verkeerde voor me? Nee meneer Does was leuk.![]()
En Baljeu is niet meer.
Ook een leuke straat en goeie buurtquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in de Achillesstraat
Klopt ja. Ben nog naar zijn kerk/afscheidsdienst geweest. Was echt aangrijpend.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:01 schreef DutchieBre het volgende:
Baljeu, heeft er inderdaad alweer een paar jaartjes terug de geest aan gegeven. Had hij zich niet opgehangen ?
nou. dat wilde ik zeggen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 07:14 schreef Kuukske het volgende:
Zo, weer dat authentieke maandaggevoel.
Ja kan pas morgen terecht.. Zal wel weer een wortelkanaalbehandeling worden...quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:28 schreef Tammeh het volgende:
Oh vervelend Swiffer! Tandarts al gebeld?
mja vrij erg, wij zaten daar dus voor vrienden bij een dienst, een kwartier een loeiend alarm, een vrouwke wat gewoon door wil gaan met de dienst, en een stinklucht die niet te harden was..het was niet onze bekende die in die oven lag, ik denk ook niet dat de nabestaanden van de overledene van die crematie het wilden weten/weten. Er staat dat de crematie gewoon door kon gaan (want dat is wettelijk bepaald,het moet natuurlijk in een keer) maar daargeloof ik bar weinig van....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:11 schreef Tammeh het volgende:
Jezus wat erg! Ik hoorde de brandweer inderdaad..
Mijn god, wil niet weten hoe dat voor de nabestaanden moet zijn geweest.
Jeetje.. mijn moeder heeft op de Nassau gewerkt, kende hem wel. Was een leuke man, zegt ze net.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:14 schreef veldmuis het volgende:
Waar hadden we het pas over?
http://www.denassau.nl/
Ik kende hem niet.
Inderdaad onprofessioneel en zonder respect.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:25 schreef Swiffer het volgende:
[..]
mja vrij erg, wij zaten daar dus voor vrienden bij een dienst, een kwartier een loeiend alarm, een vrouwke wat gewoon door wil gaan met de dienst, en een stinklucht die niet te harden was..het was niet onze bekende die in die oven lag, ik denk ook niet dat de nabestaanden van de overledene van die crematie het wilden weten/weten. Er staat dat de crematie gewoon door kon gaan (want dat is wettelijk bepaald,het moet natuurlijk in een keer) maar daargeloof ik bar weinig van....
erg chaotisch, onprofessioneel, zonderrespect en achterlijke reactie naar de nabestaanden..T werd ineens gewoon een logistiek iets zeg maar...
M'n oma is een paar maanden terug ook daar gecremeerd, vreselijk zeg!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:06 schreef Swiffer het volgende:
nah vanmiddag een andere soort brand in het crematorium.. De geur was vreselijk..
http://www.omroepbrabant.(...)torium+in+Breda.aspx
Tof. Een rockband meet. Maar ik ga niet zingen hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:54 schreef Rossdale het volgende:
Ach jullie zijn welkom hoor, je weet waar mijn huis woont
World Tour nog niet gespeeld, maar de noten kloppen volgens mij minder en de nummers die je kunt spelen vind ik bij rockband leuker dan degenen die bij Guitar Hero World Tour zitten. Maar dat is puur persoonlijke smaak natuurlijk. Met een beetje geluk ga ik zaterdag World Tour uitproberen, dus dan kan ik het je zeggenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:59 schreef bassieVL het volgende:
Welke is nou beter/leuker: Rockband of Guitar Hero World Tour?
De drank-kater of de voetbaluitslag-kater?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:39 schreef Ritchie het volgende:
mmm, de kater viel best mee vanochtend.
Beide!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:39 schreef Dalamar het volgende:
[..]
De drank-kater of de voetbaluitslag-kater?
Neequote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:47 schreef djenneke het volgende:
Zitten hier trouwens echt alleen maar Nassau mensen?
Dat vergeven we je wel, daar kun jij ook niets aan doenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee
Ik ben niet getogen in Breda
Nee, in die tijd woonde ik in Etten Leur.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:47 schreef djenneke het volgende:
OLV. Ik ben denk ik de enige.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:47 schreef djenneke het volgende:
Newman, en volgens mij ook alleen. Dat pleit ook alleen maar voor de restquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:24 schreef JDude het volgende:
Stedelijk Gymnasium Nijmegen, ook de enige hier, gok ik zo.
Dat is niet Breda neem ik aan? (Ik heb er namelijk echt nog nooit van gehoordquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:24 schreef JDude het volgende:
Stedelijk Gymnasium Nijmegen, ook de enige hier, gok ik zo.
'88 - '94 - ik ben je ws. diverse malen tegengekomenquote:
graaf engelbrechtquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:47 schreef djenneke het volgende:
Voor hun ook zoiets, maar ik vermoed dat ze er sowieso niet zo vaak warenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:33 schreef psv-gomes het volgende:
isvoor mij al 14 jaar geleden dat ik daarzat
Zou zomaar kunnen. Ooit een bovenbouw leerling gezien waarvan je dacht "tering, hij is veel ouder maar die sla ik nog wel in elkaar", dan was ik datquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:10 schreef Asics het volgende:
[..]
'88 - '94 - ik ben je ws. diverse malen tegengekomen
Omdat de game netjes in de brievenbus lag, samen met een briefje van de TNT dat ze vandaag nog eens langskomen met het pakket (de instrumenten) omdat ik niet thuis was. Normaal geven ze altijd alles af bij de apotheek, maar deze eker niet. Ik heb echter gisteren aan de dames gevraagd of ze vandaag aub mijn pakket willen aannemen zodat ik alles vanavond heb. En dat wilden ze gelukkig wel weer voor me doen. Dus pas vanavond kan ik rockband spelen zoals je het hoort te spelenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:40 schreef Kuukske het volgende:
Waarom ben je dan ook niet begonnen met drummen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:30 schreef Kuukske het volgende:
Dat doe je snel. Sneller dan menig andere man.
Als jij zo snel moest zijn 's morgens, vergat je je hoofd nog.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als jij zo snel moest zijn 's morgens, vergat je je hoofd nog.
*Aai over je hoofd smilie.quote:
Bij mij ligt Fallout 3 te wachtenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:32 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil naar hui-uis! Instrumenten oppikken en nog meer Rockband spelen
Gisteren al lekker gitaar gespeeld met een oude Guitar Hero gitaar die ik nog had en gezongen via mijn headset (behelpen, maar het kan!), maar vanavond wil ik drummen, drummen en nog eens drummen!
De Vries die kon heel hard en cynisch uit de hoek komen ja. Maar die is later wel heel veel bijgedraaid. Maar dat zal na jouw tijd zijn geweest. Ik heb 't flink aan de stok gehad met een paar andere leraren...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:16 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Ooit een bovenbouw leerling gezien waarvan je dacht "tering, hij is veel ouder maar die sla ik nog wel in elkaar", dan was ik dat
Ik ben wel eens in slaap gevallen bij De Vries (geschiedenis). Geen aanrader...
waar heb jet over?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:05 schreef Ritchie het volgende:
Ik verwacht volgende week Little Big Planet !
Zoals?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:43 schreef Asics het volgende:
[..]
De Vries die kon heel hard en cynisch uit de hoek komen ja. Maar die is later wel heel veel bijgedraaid. Maar dat zal na jouw tijd zijn geweest. Ik heb 't flink aan de stok gehad met een paar andere leraren...
wijn en psv... hahahaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:06 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Bier? en NAC? ( ook al zal het dat niet zijn zo te zien)
de Vries, die man die pijp rooktequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:47 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Zoals?
Ik heb ook wel wat onenigheid gehad met een docente Nederlands, maar ik kan echt niet meer op d'r naam komen. Voor de rest eigenlijk nooit problemen gehad.
verboom wiskunde, bezem economie, en oomens gym - wat eenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:47 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Zoals?
Ik heb ook wel wat onenigheid gehad met een docente Nederlands, maar ik kan echt niet meer op d'r naam komen. Voor de rest eigenlijk nooit problemen gehad.
P$V is nie veul he, zonder Gomezquote:
ja die van de bergh was ook altijd dol op zijn leerlingenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:48 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
de Vries, die man die pijp rookte.. Blleehh ..
van den Bergh voor Frans was wel een relaxte kerel, of Oomen van Engels, elke dag in zijn spijkerblouse en spijkerbroek !
ik denk dat je frans martens bedoelt - oomen was een gym docent - of is weet ik hetquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:48 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
de Vries, die man die pijp rookte.. Blleehh ..
van den Bergh voor Frans was wel een relaxte kerel, of Oomen van Engels, elke dag in zijn spijkerblouse en spijkerbroek !
Heb je de beta gespeelt? Was erg leuk! Goed spel.. maar wist me helaas nog niet helemaal te pakken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:05 schreef Ritchie het volgende:
Ik verwacht volgende week Little Big Planet !
nee, Engels was Martens, sorry for the confusion ..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:13 schreef Asics het volgende:
[..]
ik denk dat je frans martens bedoelt - oomen was een gym docent - of is weet ik het
Vijverdwerg? Eh, berg bedoel ik natuurlijk he.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:43 schreef Asics het volgende:
[..]
De Vries die kon heel hard en cynisch uit de hoek komen ja. Maar die is later wel heel veel bijgedraaid. Maar dat zal na jouw tijd zijn geweest. Ik heb 't flink aan de stok gehad met een paar andere leraren...
Is die van de Nassau naar het OLV verplaatst?quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:03 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Vijverdwerg? Eh, berg bedoel ik natuurlijk he.
Geen flauw idee. Wij hebben d'r toendertijd weggepest. Maar dat mens is wel een beetje nuts hoor.. Gooide een kop koffie door het lokaal, vol met leerlingen.. Liep keihard tegen de deur aan toen ze boos naar buiten wilde lopen.. At koekjes op van mijn hond, tijdens mijn spreekbeurt..quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Is die van de Nassau naar het OLV verplaatst?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:21 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Wij hebben d'r toendertijd weggepest. Maar dat mens is wel een beetje nuts hoor.. Gooide een kop koffie door het lokaal, vol met leerlingen.. Liep keihard tegen de deur aan toen ze boos naar buiten wilde lopen.. At koekjes op van mijn hond, tijdens mijn spreekbeurt..
En dat noem jij een beetje nuts?quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:21 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Wij hebben d'r toendertijd weggepest. Maar dat mens is wel een beetje nuts hoor.. Gooide een kop koffie door het lokaal, vol met leerlingen.. Liep keihard tegen de deur aan toen ze boos naar buiten wilde lopen.. At koekjes op van mijn hond, tijdens mijn spreekbeurt..
ja martens is engels en frans is zijn voornaamquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:11 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
nee, Engels was Martens, sorry for the confusion ..
Hans Martens.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:10 schreef Asics het volgende:
[..]
ja martens is engels en frans is zijn voornaam
Tsja, met dat soort dingen moet je altijd een beetje oppassen. Je weet nooit wie ze hier kent.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
En dat noem jij een beetje nuts?
oja - je heb gelijk - Hans Frans weet ik hetquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:11 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Hans Martens.
Die andere was Frans Beekers (of Bekers).
Ik had Irene
HIERTUSSEN ZAT DUS ZOEEN ZONDAG!!!!11quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:56 schreef Asics het volgende:
[..]
oja - je heb gelijk - Hans Frans weet ik het
quote:
IK OOK! Net kindje van m'n werk nog een stuk naar school gefietst, en daarna zelf door naar huis. Lekker hoor.quote:Op maandag 3 november 2008 11:06 schreef JDude het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel prettig fietsweer.
En hoe!quote:
Verder dan de overburen kan ik niet kijkenquote:
Dat was gisteravond toen ik om 23.30 naar huis fietste ook al..quote:
FOUTquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:25 schreef Rossdale het volgende:
MistDe weersomstandigheid dat alle bejaarden, vrouwen en andere in de auto onzekere mensen braaf rechts gaan rijden, zodat werkmensen die zich weer eens verslapen hebben lekker door kunnen rijden.
Alsof ik zijn nummer hebquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:46 schreef Kuukske het volgende:
SMS jij JD voortaan eens even zelf, als je hem nodig hebt Rizzeau.
Belgische insteek denk ik. Daar kijken ze niet zo nauw.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:03 schreef Swiffer het volgende:
No offence maar Baarle Nassau vind ik zelf pure dierenmishandeling ...
Wel lieve pupjes ik hoop niet dat ze schuw zijn
En daarom is het maar goed dat Dino nu hier een nieuwe thuis heeft gekregen!quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:03 schreef Swiffer het volgende:
No offence maar Baarle Nassau vind ik zelf pure dierenmishandeling ...
Die beestjes zitten de hele dag in een hokkie waar ik mijn cavia nog niet eens in zou doen, zonder drinken of eten, met een klein streepje open voor lucht..
Afgelopen zomer waren er 2 pupjes gesneuveld, en daar moest ik achterkomen. Die man daar zei niks, haalde ze volgens mij pas weg toen wij al weg waren...![]()
Wel lieve pupjes ik hoop niet dat ze schuw zijn
Ik dacht dat je al een hond hadquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik mag zo'n kennel niet in. Ik raak a. overstuur. En b. ik kom thuis met honden. En voor honden hebben we geen plek op dit moment. Bovendien wil ik eerst kinderen hebben en dan pas een hond kopen om te voorkomen dat de hond zich genegeerd voelt als er een baby bij komt.
Soms begrijp ik heel goed waarom jij nog vrijgezel bent.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:29 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik dacht dat je al een hond had
Sorry JD![]()
Ah, ook zielig!quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:48 schreef Kuukske het volgende:
Nee, vroeger had ik een Jack Russel. Alweer bijna 10 jaar dood
. Maarehm, naarmate ze ouder werd, ging ze niet zo makkelijk om met kleine kinderen. Ook omdat ze blind werd en alles.
Vandaar.
Succes op de Burcht!
daar gaat het nu net om, zo denkt iedereen en blijven de pupjes komenquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:18 schreef Tammeh het volgende:
[..]
En daarom is het maar goed dat Dino nu hier een nieuwe thuis heeft gekregen!![]()
verhaal
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Soms begrijp ik heel goed waarom jij nog vrijgezel bent.
Tsja, ik doe het écht niet om daar een pup weg te halen omdat ze zo zielig zijn ofzo. We waren niet eens van plan om er nog één te nemen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:51 schreef Swiffer het volgende:
[..]
daar gaat het nu net om, zo denkt iedereen en blijven de pupjes komen
Nou ja zegquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Soms begrijp ik heel goed waarom jij nog vrijgezel bent.
Ja nou. Ja. Sorry hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:58 schreef tha_rizzo het volgende:
Nou ja zeg
Dat is niet lief van u dat u dit beweert.
Je weet het he, een hond heeft een baas, een kat heeft personeel.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:45 schreef Swiffer het volgende:
Hoezo krengen, ze liggen lief te slapen!!!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Belgische insteek denk ik. Daar kijken ze niet zo nauw.
Dan ben ik baas, én personeel!quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:00 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Je weet het he, een hond heeft een baas, een kat heeft personeel.
En wie ben jij dan?quote:Op woensdag 5 november 2008 10:37 schreef Marie-P het volgende:
sorry dat ik zo vijandig over kom hoor, maar degene in kwestie weet wel hoe en wat nu.
Normaal ben ik een prettig gestoorde meid, in breda geboren en getogen, nooit meer weggaande gek
dus die ook zekers verder gaat ouwehoeren over ons mooi breda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |