mja vrij erg, wij zaten daar dus voor vrienden bij een dienst, een kwartier een loeiend alarm, een vrouwke wat gewoon door wil gaan met de dienst, en een stinklucht die niet te harden was..het was niet onze bekende die in die oven lag, ik denk ook niet dat de nabestaanden van de overledene van die crematie het wilden weten/weten. Er staat dat de crematie gewoon door kon gaan (want dat is wettelijk bepaald,het moet natuurlijk in een keer) maar daargeloof ik bar weinig van....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:11 schreef Tammeh het volgende:
Jezus wat erg! Ik hoorde de brandweer inderdaad..
Mijn god, wil niet weten hoe dat voor de nabestaanden moet zijn geweest.
Jeetje.. mijn moeder heeft op de Nassau gewerkt, kende hem wel. Was een leuke man, zegt ze net.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:14 schreef veldmuis het volgende:
Waar hadden we het pas over?
http://www.denassau.nl/
Ik kende hem niet.
Inderdaad onprofessioneel en zonder respect.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:25 schreef Swiffer het volgende:
[..]
mja vrij erg, wij zaten daar dus voor vrienden bij een dienst, een kwartier een loeiend alarm, een vrouwke wat gewoon door wil gaan met de dienst, en een stinklucht die niet te harden was..het was niet onze bekende die in die oven lag, ik denk ook niet dat de nabestaanden van de overledene van die crematie het wilden weten/weten. Er staat dat de crematie gewoon door kon gaan (want dat is wettelijk bepaald,het moet natuurlijk in een keer) maar daargeloof ik bar weinig van....
erg chaotisch, onprofessioneel, zonderrespect en achterlijke reactie naar de nabestaanden..T werd ineens gewoon een logistiek iets zeg maar...
M'n oma is een paar maanden terug ook daar gecremeerd, vreselijk zeg!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:06 schreef Swiffer het volgende:
nah vanmiddag een andere soort brand in het crematorium.. De geur was vreselijk..
http://www.omroepbrabant.(...)torium+in+Breda.aspx
Tof. Een rockband meet. Maar ik ga niet zingen hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:54 schreef Rossdale het volgende:
Ach jullie zijn welkom hoor, je weet waar mijn huis woont
World Tour nog niet gespeeld, maar de noten kloppen volgens mij minder en de nummers die je kunt spelen vind ik bij rockband leuker dan degenen die bij Guitar Hero World Tour zitten. Maar dat is puur persoonlijke smaak natuurlijk. Met een beetje geluk ga ik zaterdag World Tour uitproberen, dus dan kan ik het je zeggenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:59 schreef bassieVL het volgende:
Welke is nou beter/leuker: Rockband of Guitar Hero World Tour?
De drank-kater of de voetbaluitslag-kater?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:39 schreef Ritchie het volgende:
mmm, de kater viel best mee vanochtend.
Beide!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:39 schreef Dalamar het volgende:
[..]
De drank-kater of de voetbaluitslag-kater?
Neequote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:47 schreef djenneke het volgende:
Zitten hier trouwens echt alleen maar Nassau mensen?
Dat vergeven we je wel, daar kun jij ook niets aan doenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee
Ik ben niet getogen in Breda
Nee, in die tijd woonde ik in Etten Leur.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:47 schreef djenneke het volgende:
OLV. Ik ben denk ik de enige.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:47 schreef djenneke het volgende:
Newman, en volgens mij ook alleen. Dat pleit ook alleen maar voor de restquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:24 schreef JDude het volgende:
Stedelijk Gymnasium Nijmegen, ook de enige hier, gok ik zo.
Dat is niet Breda neem ik aan? (Ik heb er namelijk echt nog nooit van gehoordquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:24 schreef JDude het volgende:
Stedelijk Gymnasium Nijmegen, ook de enige hier, gok ik zo.
'88 - '94 - ik ben je ws. diverse malen tegengekomenquote:
graaf engelbrechtquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:47 schreef djenneke het volgende:
Voor hun ook zoiets, maar ik vermoed dat ze er sowieso niet zo vaak warenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:33 schreef psv-gomes het volgende:
isvoor mij al 14 jaar geleden dat ik daarzat
Zou zomaar kunnen. Ooit een bovenbouw leerling gezien waarvan je dacht "tering, hij is veel ouder maar die sla ik nog wel in elkaar", dan was ik datquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:10 schreef Asics het volgende:
[..]
'88 - '94 - ik ben je ws. diverse malen tegengekomen
Omdat de game netjes in de brievenbus lag, samen met een briefje van de TNT dat ze vandaag nog eens langskomen met het pakket (de instrumenten) omdat ik niet thuis was. Normaal geven ze altijd alles af bij de apotheek, maar deze eker niet. Ik heb echter gisteren aan de dames gevraagd of ze vandaag aub mijn pakket willen aannemen zodat ik alles vanavond heb. En dat wilden ze gelukkig wel weer voor me doen. Dus pas vanavond kan ik rockband spelen zoals je het hoort te spelenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:40 schreef Kuukske het volgende:
Waarom ben je dan ook niet begonnen met drummen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:30 schreef Kuukske het volgende:
Dat doe je snel. Sneller dan menig andere man.
Als jij zo snel moest zijn 's morgens, vergat je je hoofd nog.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als jij zo snel moest zijn 's morgens, vergat je je hoofd nog.
*Aai over je hoofd smilie.quote:
Bij mij ligt Fallout 3 te wachtenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:32 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil naar hui-uis! Instrumenten oppikken en nog meer Rockband spelen
Gisteren al lekker gitaar gespeeld met een oude Guitar Hero gitaar die ik nog had en gezongen via mijn headset (behelpen, maar het kan!), maar vanavond wil ik drummen, drummen en nog eens drummen!
De Vries die kon heel hard en cynisch uit de hoek komen ja. Maar die is later wel heel veel bijgedraaid. Maar dat zal na jouw tijd zijn geweest. Ik heb 't flink aan de stok gehad met een paar andere leraren...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:16 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Ooit een bovenbouw leerling gezien waarvan je dacht "tering, hij is veel ouder maar die sla ik nog wel in elkaar", dan was ik dat
Ik ben wel eens in slaap gevallen bij De Vries (geschiedenis). Geen aanrader...
waar heb jet over?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:05 schreef Ritchie het volgende:
Ik verwacht volgende week Little Big Planet !
Zoals?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:43 schreef Asics het volgende:
[..]
De Vries die kon heel hard en cynisch uit de hoek komen ja. Maar die is later wel heel veel bijgedraaid. Maar dat zal na jouw tijd zijn geweest. Ik heb 't flink aan de stok gehad met een paar andere leraren...
wijn en psv... hahahaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:06 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Bier? en NAC? ( ook al zal het dat niet zijn zo te zien)
de Vries, die man die pijp rooktequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:47 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Zoals?
Ik heb ook wel wat onenigheid gehad met een docente Nederlands, maar ik kan echt niet meer op d'r naam komen. Voor de rest eigenlijk nooit problemen gehad.
verboom wiskunde, bezem economie, en oomens gym - wat eenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:47 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Zoals?
Ik heb ook wel wat onenigheid gehad met een docente Nederlands, maar ik kan echt niet meer op d'r naam komen. Voor de rest eigenlijk nooit problemen gehad.
P$V is nie veul he, zonder Gomezquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |