ja die van de bergh was ook altijd dol op zijn leerlingenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:48 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
de Vries, die man die pijp rookte.. Blleehh ..
van den Bergh voor Frans was wel een relaxte kerel, of Oomen van Engels, elke dag in zijn spijkerblouse en spijkerbroek !
ik denk dat je frans martens bedoelt - oomen was een gym docent - of is weet ik hetquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:48 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
de Vries, die man die pijp rookte.. Blleehh ..
van den Bergh voor Frans was wel een relaxte kerel, of Oomen van Engels, elke dag in zijn spijkerblouse en spijkerbroek !
Heb je de beta gespeelt? Was erg leuk! Goed spel.. maar wist me helaas nog niet helemaal te pakken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:05 schreef Ritchie het volgende:
Ik verwacht volgende week Little Big Planet !
nee, Engels was Martens, sorry for the confusion ..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:13 schreef Asics het volgende:
[..]
ik denk dat je frans martens bedoelt - oomen was een gym docent - of is weet ik het
Vijverdwerg? Eh, berg bedoel ik natuurlijk he.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:43 schreef Asics het volgende:
[..]
De Vries die kon heel hard en cynisch uit de hoek komen ja. Maar die is later wel heel veel bijgedraaid. Maar dat zal na jouw tijd zijn geweest. Ik heb 't flink aan de stok gehad met een paar andere leraren...
Is die van de Nassau naar het OLV verplaatst?quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:03 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Vijverdwerg? Eh, berg bedoel ik natuurlijk he.
Geen flauw idee. Wij hebben d'r toendertijd weggepest. Maar dat mens is wel een beetje nuts hoor.. Gooide een kop koffie door het lokaal, vol met leerlingen.. Liep keihard tegen de deur aan toen ze boos naar buiten wilde lopen.. At koekjes op van mijn hond, tijdens mijn spreekbeurt..quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Is die van de Nassau naar het OLV verplaatst?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:21 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Wij hebben d'r toendertijd weggepest. Maar dat mens is wel een beetje nuts hoor.. Gooide een kop koffie door het lokaal, vol met leerlingen.. Liep keihard tegen de deur aan toen ze boos naar buiten wilde lopen.. At koekjes op van mijn hond, tijdens mijn spreekbeurt..
En dat noem jij een beetje nuts?quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:21 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Wij hebben d'r toendertijd weggepest. Maar dat mens is wel een beetje nuts hoor.. Gooide een kop koffie door het lokaal, vol met leerlingen.. Liep keihard tegen de deur aan toen ze boos naar buiten wilde lopen.. At koekjes op van mijn hond, tijdens mijn spreekbeurt..
ja martens is engels en frans is zijn voornaamquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:11 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
nee, Engels was Martens, sorry for the confusion ..
Hans Martens.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:10 schreef Asics het volgende:
[..]
ja martens is engels en frans is zijn voornaam
Tsja, met dat soort dingen moet je altijd een beetje oppassen. Je weet nooit wie ze hier kent.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
En dat noem jij een beetje nuts?
oja - je heb gelijk - Hans Frans weet ik hetquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:11 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Hans Martens.
Die andere was Frans Beekers (of Bekers).
Ik had Irene
HIERTUSSEN ZAT DUS ZOEEN ZONDAG!!!!11quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:56 schreef Asics het volgende:
[..]
oja - je heb gelijk - Hans Frans weet ik het
quote:
IK OOK! Net kindje van m'n werk nog een stuk naar school gefietst, en daarna zelf door naar huis. Lekker hoor.quote:Op maandag 3 november 2008 11:06 schreef JDude het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel prettig fietsweer.
En hoe!quote:
Verder dan de overburen kan ik niet kijkenquote:
Dat was gisteravond toen ik om 23.30 naar huis fietste ook al..quote:
FOUTquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:25 schreef Rossdale het volgende:
MistDe weersomstandigheid dat alle bejaarden, vrouwen en andere in de auto onzekere mensen braaf rechts gaan rijden, zodat werkmensen die zich weer eens verslapen hebben lekker door kunnen rijden.
Alsof ik zijn nummer hebquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:46 schreef Kuukske het volgende:
SMS jij JD voortaan eens even zelf, als je hem nodig hebt Rizzeau.
Belgische insteek denk ik. Daar kijken ze niet zo nauw.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:03 schreef Swiffer het volgende:
No offence maar Baarle Nassau vind ik zelf pure dierenmishandeling ...
Wel lieve pupjes ik hoop niet dat ze schuw zijn
En daarom is het maar goed dat Dino nu hier een nieuwe thuis heeft gekregen!quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:03 schreef Swiffer het volgende:
No offence maar Baarle Nassau vind ik zelf pure dierenmishandeling ...
Die beestjes zitten de hele dag in een hokkie waar ik mijn cavia nog niet eens in zou doen, zonder drinken of eten, met een klein streepje open voor lucht..
Afgelopen zomer waren er 2 pupjes gesneuveld, en daar moest ik achterkomen. Die man daar zei niks, haalde ze volgens mij pas weg toen wij al weg waren...![]()
Wel lieve pupjes ik hoop niet dat ze schuw zijn
Ik dacht dat je al een hond hadquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik mag zo'n kennel niet in. Ik raak a. overstuur. En b. ik kom thuis met honden. En voor honden hebben we geen plek op dit moment. Bovendien wil ik eerst kinderen hebben en dan pas een hond kopen om te voorkomen dat de hond zich genegeerd voelt als er een baby bij komt.
Soms begrijp ik heel goed waarom jij nog vrijgezel bent.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:29 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik dacht dat je al een hond had
Sorry JD![]()
Ah, ook zielig!quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:48 schreef Kuukske het volgende:
Nee, vroeger had ik een Jack Russel. Alweer bijna 10 jaar dood
. Maarehm, naarmate ze ouder werd, ging ze niet zo makkelijk om met kleine kinderen. Ook omdat ze blind werd en alles.
Vandaar.
Succes op de Burcht!
daar gaat het nu net om, zo denkt iedereen en blijven de pupjes komenquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:18 schreef Tammeh het volgende:
[..]
En daarom is het maar goed dat Dino nu hier een nieuwe thuis heeft gekregen!![]()
verhaal
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Soms begrijp ik heel goed waarom jij nog vrijgezel bent.
Tsja, ik doe het écht niet om daar een pup weg te halen omdat ze zo zielig zijn ofzo. We waren niet eens van plan om er nog één te nemen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:51 schreef Swiffer het volgende:
[..]
daar gaat het nu net om, zo denkt iedereen en blijven de pupjes komen
Nou ja zegquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Soms begrijp ik heel goed waarom jij nog vrijgezel bent.
Ja nou. Ja. Sorry hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:58 schreef tha_rizzo het volgende:
Nou ja zeg
Dat is niet lief van u dat u dit beweert.
Je weet het he, een hond heeft een baas, een kat heeft personeel.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:45 schreef Swiffer het volgende:
Hoezo krengen, ze liggen lief te slapen!!!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Belgische insteek denk ik. Daar kijken ze niet zo nauw.
Dan ben ik baas, én personeel!quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:00 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Je weet het he, een hond heeft een baas, een kat heeft personeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |