Omdat de game netjes in de brievenbus lag, samen met een briefje van de TNT dat ze vandaag nog eens langskomen met het pakket (de instrumenten) omdat ik niet thuis was. Normaal geven ze altijd alles af bij de apotheek, maar deze eker niet. Ik heb echter gisteren aan de dames gevraagd of ze vandaag aub mijn pakket willen aannemen zodat ik alles vanavond heb. En dat wilden ze gelukkig wel weer voor me doen. Dus pas vanavond kan ik rockband spelen zoals je het hoort te spelenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:40 schreef Kuukske het volgende:
Waarom ben je dan ook niet begonnen met drummen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:30 schreef Kuukske het volgende:
Dat doe je snel. Sneller dan menig andere man.
Als jij zo snel moest zijn 's morgens, vergat je je hoofd nog.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als jij zo snel moest zijn 's morgens, vergat je je hoofd nog.
*Aai over je hoofd smilie.quote:
Bij mij ligt Fallout 3 te wachtenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:32 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil naar hui-uis! Instrumenten oppikken en nog meer Rockband spelen
Gisteren al lekker gitaar gespeeld met een oude Guitar Hero gitaar die ik nog had en gezongen via mijn headset (behelpen, maar het kan!), maar vanavond wil ik drummen, drummen en nog eens drummen!
De Vries die kon heel hard en cynisch uit de hoek komen ja. Maar die is later wel heel veel bijgedraaid. Maar dat zal na jouw tijd zijn geweest. Ik heb 't flink aan de stok gehad met een paar andere leraren...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:16 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Ooit een bovenbouw leerling gezien waarvan je dacht "tering, hij is veel ouder maar die sla ik nog wel in elkaar", dan was ik dat
Ik ben wel eens in slaap gevallen bij De Vries (geschiedenis). Geen aanrader...
waar heb jet over?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:05 schreef Ritchie het volgende:
Ik verwacht volgende week Little Big Planet !
Zoals?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:43 schreef Asics het volgende:
[..]
De Vries die kon heel hard en cynisch uit de hoek komen ja. Maar die is later wel heel veel bijgedraaid. Maar dat zal na jouw tijd zijn geweest. Ik heb 't flink aan de stok gehad met een paar andere leraren...
wijn en psv... hahahaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:06 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Bier? en NAC? ( ook al zal het dat niet zijn zo te zien)
de Vries, die man die pijp rooktequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:47 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Zoals?
Ik heb ook wel wat onenigheid gehad met een docente Nederlands, maar ik kan echt niet meer op d'r naam komen. Voor de rest eigenlijk nooit problemen gehad.
verboom wiskunde, bezem economie, en oomens gym - wat eenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:47 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Zoals?
Ik heb ook wel wat onenigheid gehad met een docente Nederlands, maar ik kan echt niet meer op d'r naam komen. Voor de rest eigenlijk nooit problemen gehad.
P$V is nie veul he, zonder Gomezquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |