quote:
Op dinsdag 4 november 2008 14:03 schreef Swiffer het volgende:No offence maar Baarle Nassau vind ik zelf pure dierenmishandeling ...
Die beestjes zitten de hele dag in een hokkie waar ik mijn cavia nog niet eens in zou doen, zonder drinken of eten, met een klein streepje open voor lucht..
Afgelopen zomer waren er 2 pupjes gesneuveld, en daar moest ik achterkomen. Die man daar zei niks, haalde ze volgens mij pas weg toen wij al weg waren...
Wel lieve pupjes ik hoop niet dat ze schuw zijn
En daarom is het maar goed dat Dino nu hier een nieuwe thuis heeft gekregen!
De vrouw daar heeft me veel informatie gegeven, goed ingelicht over de pup zelf, en zelfs nog even van dat anti-vlooienspul in Dino's vachtje gesmeerd. (Niet dat hij vlooien heeft/had, maar dat vind ik wel zo netjes dat ze dat deed

).
Wat betreft de hokken, tsja.. inderdaad, glazen kooien met wat zaagsel en 3 pups erin. Enkel een fles met water waaruit te kunnen drinken. En wat betreft het eten: Het is goed als honden 2 of 3 keer per dag een maaltijd krijgen, en dus niet de hele dag kunnen vreten.
Maar wat naar van die gesneuvelde pups. Jeetje.. echt wel achterlijk.

Moet zeggen dat 't er ook wel écht fucking warm is, in die kennel. Dacht echt op een gegeven moment dat ik van m'n houtje ging.
Pebbles hadden we al, van een of andere boer uit Deurne. Dus we hebben alleen Dino daar gehaald, en die is alles behalve schuw.

Dino en Pebbles zijn nu aan het stoeien hier op de grond. En 's avonds liggen ze lekker samen tegen elkaar aan naast mij op de bank. 's Nachts samen in één bench, wel 2 mandjes, maar ze kruipen vaak samen in één mandje.
[ Bericht 3% gewijzigd door Tammeh op 04-11-2008 14:24:13 ]