quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:58 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ik ga morgenmiddag even met m'n dochtertje.
Als je een iets te klein mannetje ziet met een mooie 4 jaar oude dochter met een paarse jas en een veel te grote suikerspin... zwaai dan even
Mag dat wel van je vriendin?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:56 schreef BossFight het volgende:
Terug Vind Posterij!
Dalijk lekker de stad in met mijn cornuiten!
Heel goed!quote:
Je signature is grammaticaal incorrectquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:07 schreef Tammeh het volgende:
Thanks!![]()
Nu alleen van de week nog even naar de belasting, even informeren hoe het zit met belasting afdragen omdat ik nu eigen baas (ehh, bazin) ben. Snapter geen reet van.
ZZP'er?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:07 schreef Tammeh het volgende:
Thanks!![]()
Nu alleen van de week nog even naar de belasting, even informeren hoe het zit met belasting afdragen omdat ik nu eigen baas (ehh, bazin) ben. Snapter geen reet van.
Kan niet, moet dan werken. En ik weet dus nog niet of dat wel zo slim is voor mijn situatie. Daarom ga ik naar de belastingdienst.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:17 schreef veldmuis het volgende:
1 november.
Etten-Leur
Startersdagen KVK
De belastingdienst en KVK hebben verder weinig met elkaar te maken hè?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:39 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Kan niet, moet dan werken. En ik weet dus nog niet of dat wel zo slim is voor mijn situatie. Daarom ga ik naar de belastingdienst.
I know. Maar de belastingsdienst kan mij netjes uitleggen wat ik moet afdragen als ik me niet inschrijf als ZZP-er, en als ik dat wel doe.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
De belastingdienst en KVK hebben verder weinig met elkaar te maken hè?
Anders gewoon een keer langsgaan bij de KVK, daar helpen ze je keurig.
maakte je wel gebruik van een computer ?quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:24 schreef Tammeh het volgende:
Och och, wat naar.Ik kon niet eens op GOOGLE op m'n vorige werk.
Uiteraard. Welk jaartal laten we ook maar even achterwege.quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:28 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
maakte je wel gebruik van een computer ?
Is het zo lang geleden dat je gewerkt hebt dan ?quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:29 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Uiteraard. Welk jaartal laten we ook maar even achterwege.
Nieteens! Vorige week ben ik daar gestopt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:31 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Is het zo lang geleden dat je gewerkt hebt dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |