Whehehe.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:38 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Hij lurkt. En hoopt dat ik het bier vergeet.
Volgens mij noemde wij hem destijds anders. In de wandelgangen.quote:
Skieën snowboarden. Skieën? Wat is dat?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:43 schreef Kuukske het volgende:
Trouwens, nu het topic toch loopt; organiseren we een serieuze meet rondom het Glazen Huis in december? Of zijn jullie massaal skieën? Schandalig, aangezien er gelukkig nieuwjaar enzo gepost moet worden?
* JDude stemt voor.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:43 schreef Kuukske het volgende:
Trouwens, nu het topic toch loopt; organiseren we een serieuze meet rondom het Glazen Huis in december? Of zijn jullie massaal skieën? Schandalig, aangezien er gelukkig nieuwjaar enzo gepost moet worden?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:44 schreef Tammeh het volgende:
Ahh, Musler is relaxed hoor! Vader van een oude vriend van me, en was m'n achterbuurman in de HB. Kwam daar een keer binnen, stond hij tot z'n knieen in de vijver.
Was het maar waar, moet de plank nog waxen. Komend weekend wel op de baan in Landgraaf te vinden denk ik. Snowboardmeet iemand?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:05 schreef veldmuis het volgende:
Wat een dooddoener. JD is vast begonnen aan de tieten, kiwi is snowboarden en tammeh vissen aan het vangen.
Is daar iets schokkends aan dan??quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:47 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga pas in februari snowboarden (eerste keer op wintersport dus ik ga minimaal 3 dingen breken gok ik) dus ik wil best bij het glazen huis gaan meetenEn dan later op tv terugkijken naar iedereen zijn gezichtsuitdrukking wanneer jullie me voor het eerst zien
Geen idee, moet je maar aan JD en Koekie vragen. Die hebben me al eerder in het wild gespot.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:32 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Is daar iets schokkends aan dan??
Je kunt ook overdrijven R.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:51 schreef Rossdale het volgende:
EN NOG EEN KEER, en nog een keer, en nog een keer
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:31 schreef Rossdale het volgende:
Nope, je draaide echt 3 of 4 keer om volgens mij
Dronken, ongeluk of enge ziekte?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:11 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik kan gelukkig weer een beetje normaal lopen.
Dank, voel toch de behoefte om t even te delen. Gisteren hebben ze de moeder van een goeie vriendin van me laten inslapen na een lange ziekteperiode.. best heavy stuff..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:38 schreef Rossdale het volgende:
Dat is klote... Sterkte
Vandaag is het alweer zo'n echte "Oh wat jammer dat je weg gaat"-dag. Ik begin die gesprekjes behoorlijk beu te raken onderhand
YES!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Is dit de beruchte meneer Kooyen?
Mijn vriend heeft hem bedreigd met Ninja sterren, en toen in de deur gemiktquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:39 schreef Tammeh het volgende:
Jeetje, heftig Swiffer.. Veel te jong ook.. Hopelijk vind ze nu d'r rust..
[..]
YES!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft hem bedreigd met Ninja sterren, en toen in de deur gemikt
Niet zo stoer, maar hij was ook ooit jong. Ik vergeef het hem wel. En meneer Kooyen woonde bij mij vroeger om de hoek, en ik had altijd ruzie met die twee bekakte hockeykutdochters van hem. Ik hoorde pas later dat hij helemaal geen directeur was, maar concierge...
Ik ga morgenmiddag even met m'n dochtertje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:19 schreef Swiffer het volgende:
Dank je t is gewoon ff slikken.
nog mensen naar de kermis geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |