Je kunt ook overdrijven R.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:51 schreef Rossdale het volgende:
EN NOG EEN KEER, en nog een keer, en nog een keer
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:31 schreef Rossdale het volgende:
Nope, je draaide echt 3 of 4 keer om volgens mij
Dronken, ongeluk of enge ziekte?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:11 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik kan gelukkig weer een beetje normaal lopen.
Dank, voel toch de behoefte om t even te delen. Gisteren hebben ze de moeder van een goeie vriendin van me laten inslapen na een lange ziekteperiode.. best heavy stuff..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:38 schreef Rossdale het volgende:
Dat is klote... Sterkte
Vandaag is het alweer zo'n echte "Oh wat jammer dat je weg gaat"-dag. Ik begin die gesprekjes behoorlijk beu te raken onderhand
YES!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Is dit de beruchte meneer Kooyen?
Mijn vriend heeft hem bedreigd met Ninja sterren, en toen in de deur gemiktquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:39 schreef Tammeh het volgende:
Jeetje, heftig Swiffer.. Veel te jong ook.. Hopelijk vind ze nu d'r rust..
[..]
YES!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft hem bedreigd met Ninja sterren, en toen in de deur gemikt
Niet zo stoer, maar hij was ook ooit jong. Ik vergeef het hem wel. En meneer Kooyen woonde bij mij vroeger om de hoek, en ik had altijd ruzie met die twee bekakte hockeykutdochters van hem. Ik hoorde pas later dat hij helemaal geen directeur was, maar concierge...
Ik ga morgenmiddag even met m'n dochtertje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:19 schreef Swiffer het volgende:
Dank je t is gewoon ff slikken.
nog mensen naar de kermis geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |