Die kans is erg groot!quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:14 schreef JDude het volgende:
En, staat NAC eind van de middag weer bovenaan?
Ik heb nooit een leraar gezien die zoveel passie voor z'n vak had.quote:
Dan weet ik in welke straat je woontquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:09 schreef Clauw het volgende:
Ik kom weer eens even kijken hier![]()
Ik zag dat in het vorige topic nogal over de Nassau is gepraat, ik heb er ook wat jaartjes gezeten daar.
En die ene concierge (Verkooyen?) woont dus nog steeds bij mij in de straat helaas, net als meneer Does ( Biologie?)
En Baljeu voor muziek
Ik ook niet. Vond zijn lessen altijd leuk, alleen dat pingelen op die instrumenten inderdaad..quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik heb nooit een leraar gezien die zoveel passie voor z'n vak had.
Ik vond dat pingelen op die instrumenten echt om te kotsen trouwens.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan weet ik in welke straat je woont
Ik zat in hetzelfde jaar als Mr Does zijn dochter.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:17 schreef Tammeh het volgende:
Meneer Does was leuk, of heb ik nu een verkeerde voor me? Nee meneer Does was leuk.![]()
En Baljeu is niet meer.
Ook een leuke straat en goeie buurtquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in de Achillesstraat
Klopt ja. Ben nog naar zijn kerk/afscheidsdienst geweest. Was echt aangrijpend.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:01 schreef DutchieBre het volgende:
Baljeu, heeft er inderdaad alweer een paar jaartjes terug de geest aan gegeven. Had hij zich niet opgehangen ?
nou. dat wilde ik zeggen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 07:14 schreef Kuukske het volgende:
Zo, weer dat authentieke maandaggevoel.
Ja kan pas morgen terecht.. Zal wel weer een wortelkanaalbehandeling worden...quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:28 schreef Tammeh het volgende:
Oh vervelend Swiffer! Tandarts al gebeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |